علت وصل نشدن تلفن همراه بعد از پرداخت
علت وصل نشدن تلفن همراه بعد از پرداخت چیست ؟
پس از پرداخت قبض همراه اول، در مدت زمان کوتاهی بدون هیچ گونه پیگیری ارتباط شما به صورت مجدد برقرار خواهد شد. استعلام و پرداخت قبوض میان دوره و پایان دوره همراه اول در اپلیکیشن های همراه کارت به شکل آنی صورت میگیرد.
اگر سیم کارت همراه اول شما به دلیل داشتن بدهی قطع و یا یک طرفه شد، با پرداخت قبض میان دوره سیم کارت، به شکل آنی وصل می گردد. زیرا قبض میان دوره بدهی کل خط شماست.
اما اگر شما قبض پایان دوره خود را پرداخت کنید، ممکن است وصل شدن خط شما به مدت 10 روز به طول بینجامد. زیرا قبض پایان دوره هزینه دو ماه آخر سیم کارت شما را شامل می گردد.
اما در صورت عدم وصل شدن تلفن همراه خود، می توانید با در دست داشتن کد پیگیری یا رهگیری که پس از پرداخت قبض دریافت کردهاید، نسبت به پیگیری موضوع توسط دفاتر خدمات ارتباطی یا امور مشترکین اقدام کنید.
اگر شما قبضی را اشتباه پرداخت کردهاید یا مشکلی دارید و یا کد پیگیری خود را ندارید، می توانید به دفتر دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده و یا با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید. کارشناسان در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.
حتماً بخوانید: