دسته‌بندی نشده

ویژگی های سیم کارت امارات اپراتور اتصالات (Etisalat)

اپراتور اتصالات (Etisalat)، بزرگترین اپراتور سیم کارت امارات

شرکت مخابرات امارات متحده عربی با نام تجاری اتصالات (Etisalat)، به ۱۸ کشور دنیا، از جمله در آسیا افریقا و خصوصا خاورمیانه، خدمات مخابراتی و ارتباطاتی ارائه می‌دهد. شرکت اتصالات در سال ۲۰۱۲ به عنوان پانزدهمین اپراتور بزرگ تلفن همراه با بیش از ۱۳۵ میلیون مشترک در جهان شناخته شد. مجله فوربس خاورمیانه، اتصالات را به عنوان قویترین شرکت امارات در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد. اتصالات معمولا اولین و بهترین گزینه مسافران برای خرید سیم کارت امارات است.

ویژگی های سیم کارت امارات اپراتور اتصالات (Etisalat)

یکی از مهمترین ویژگی های سیم کارت اتصالات آنتن دهی بسیار قوی و محدوده پوشش سراسری و گسترده آن در امارات است. می توان گفت اتصالات حتی در عمق بیابان های سوزان امارات نیز آنتن دهی دارد و هیچ نقطه ای از دسترس خارج نیست.

وجه تمایز دیگر سیم کارت اتصالات، این است که با خرید سیم کارت در دبی و کلا امارات، دیگر نباید نگران اینترنت باشیم. اتصالات در تمام نقاط تحت پوشش خود اینترنت 2G، 3G، 4G و LTE را ارائه می دهد. پس دارندگان سیم کارت اتصالات در امارات همیشه به اینترنت دسترسی دارند.

هزینه های سیم کارت اتصالات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت خرید خود سیم کارت بسیار مناسب است و هزینه شارژ پایینی نیز دارد. البته باید بدانیم که سیم کارت های اعتباری اتصالات تا ۹ ماه فعال است و سپس منقضی می شود.

به خاطر گستردگی و فراگیر بودن این اپراتور، اکثر فروشگاه ها و حتی سوپر مارکت های دبی بسته های اعتباری این سیم کارت را می فروشند و ما می توانیم در همه جای امارات و دبی، شارژ و بسته اینترنت سیم کارت اتصالات را تهیه کنیم. البته هزینه های بسته های اعتباری سیم کارت اتصالات بین ۲۵ درهم تا ۵۰۰ درهم متغیر است.

اتصالات دارای بیش از ۳۲ میلیون مشترک دائمی و اعتباری در سراسر جهان است. لذا دارای خدمات پشتیبانی و راهنمایی مشتریان است. به همین دلیل در هر زمان که برای استفاده از سیم کارت امارات خود دچار مشکل شدیم می توانیم با استفاده از سرویس پشتیبانی مشکل خود را حل کنیم.

separator line

حتماً بخوانید:

علت وصل نشدن تلفن همراه بعد از پرداخت

علت وصل نشدن تلفن همراه بعد از پرداخت

اگر شما دارای سیم‌کارت‌دائمی همراه اول هستید، قطعاً با نحوه پرداخت قبوض این اپراتور آشنا هستید. حال با علت وصل نشدن تلفن همراه بعد از پرداخت خواهیم…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا