دسته‌بندی نشده

چرا بهتر است سیم کارت امارات خریداری کنیم ؟

همه چیز درباره سیم کارت امارات | دبی

امارات متحده عربی، بخصوص دبی، قطب تجاری و توریستی منطقه خلیج فارس است، به همین دلیل بی شمارند ایرانیانی که به قصد بیزینس و فعالیت تجاری یا تفریح و گردشگری به امارات (دبی و شارجه) سفر می نمایند. بی شک به هر منظوری که مقصد سفرمان امارات باشد، نیاز داریم تا ارتباط تلفنی خود را با ایران حفظ کرده و همیشه نیز به اینترنت متصل باشیم. مطمئنا ارزان ترین و راحت ترین راه تماس تلفنی از امارات با ایران و استفاده از اینترنت پرسرعت، خرید سیم کارت امارات است.

در مطالب آتی با هم به بررسی انواع اپراتور ها و سیم کارت های امارات می پردازیم و راهنمای جامع خرید سیم کارت در دبی را شرح خواهیم داد.

دلایل بهتر بودن خرید سیم کارت امارات

خیلی از افراد در مسافرت های خارجی خود ترجیح می دهند که از خدمات بسته های رومینگ همراه اول، ایرانسل یا رایتل در دبی استفاده کنند. اما همانطور که می‌دانیم، این روش صورتحساب و هزینه های سنگینی در پی دارد که البته در ادامه جزئیات رومینگ امارات را کاملا شرح خواهیم داد.

اگر هم صرفا بخواهیم خود را محدود به اینترنت وای فای هتل کنیم، مجبوریم به صورت مقطعی از اینترنت استفاده نموده و یا بخش زیادی از وقت و لذت سفر را باید صرف کنیم تا مرتبا در جستجوی اینترنت رایگان در کافه ها و رستوران ها باشیم. بدین شکل عملا ارتباط لحظه ای و دائمی خود را از دست داده و تمام امورمان مختل می شود.

البته چنانچه به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید تماس صوتی نیز برقرار کنید. امروزه پیام رسان های زیادی وجود دارند که امکان تماس صوتی را فراهم می‌کنند. به جز تماس صوتی، تماس تصویری نیز می‌تواند مفید باشد.

روش دیگری هم برای سفر های خارجی وجود دارد و آن استفاده از سیمکارت های بین الملل است. سیمکارت های بین الملل امکان برقراری تماس در حدود 200 کشور دنیا را فراهم می‌کنند. اما باید بدانید که این سیمکارت ها در حال حاضر به دلیل تحریم ها، در ایران آنتن دهی ندارند.

در واقع سیمکارت های بین الملل فقط برای سفر های خارجی به کار می‌آیند. از طرفی قیمت این سیمکارت ها بالاست و فقط برای یک سفر خارجی به صرفه نیستند. اما اگر تعداد سفر های خارجی شما زیاد است، سیمکارت های بین الملل می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

با همه این اوصاف می‌توان گفت که بهترین و بهینه ترین راه برای سفر به امارات خرید سیمکارت امارات است.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا