دسته‌بندی نشده

معرفی انواع سیم کارت شخصی اپراتور دو موبایل (Du Mobile) امارات

آشنایی با انواع سیم کارت شخصی اپراتور دو موبایل (Du Mobile) امارات

اپراتور دو موبایل امارات از نظر محدوده پوشش و آنتن دهی و همچنین کیفیت اینترنت و نحوه پشتیبانی همانند اتصالات، به خوبی عمل کرده است.

یکی از نوآوری های اپراتور های دو موبایل این است که خدمات خود را به دو بخش شخصی (Personal) و تجاری (Business) تقسیم نموده است.

وجه تمایز و خدمت متفاوت اپراتور دو موبایل در بخش شخصی، در نحوه و مدل فروش سیم کارت خود به مخاطبان است. این اپراتور، سیم کارت امارات خود را در سه پلن به مسافران و مشتریان خود ارائه می کند.

سیم کارت دائمی (Postpaid): قیمت این نوع سیم کارت از ۱۲۵ درهم امارات در ماه شروع می شود و بسته به نوع خدمات تا ۱۰۰۰ درهم در ماه ادامه دارد. سیم کارت دائمی دو موبایل دارای بسته اینترنت فعال قابل انتقال به ماه بعد، تایم مکالمه تلفنی انعطاف پذیر و رومینگ بین المللی می باشند.

سیم کارت اعتباری (Prepaid): این سیم کارت را می توانیم با قیمت 55 درهم به خریداری نماییم که دارای ۲۰ دقیقه مکالمه بین الملل بوده و البته کمی اعتبار هدیه دارد که ۲۴ ساعت فعال است. سیم کارت امارات دو موبایل، به مدت ۹ ماه فعال می‌ماند.

سیم کارت توریست پلن (Tourist Plan): قیمت این سیم کارت 75 درهم است.دارای 200 مگابایت دیتا و بیست دقیقه مکالمه بین الملل بوده که به مدت هفت روز فعال می‌باشد. همچنین این سیم کارت از لحظه‌ای که فعال می‌ شود، فقط تا 90 روز فعال می‌ماند، اما ما با پرداخت فقط پنج درهم و ورود کد دستوری مخصوص می‌توانیم سیم کارت را تمدید کنیم.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا