دسته‌بندی نشده

هرگز لباس دست دوم نخرید !!

خیلی از افراد به دلیل مشکل اقتصادی , لباس دست دوم خریداری میکنند , اما به دلایلی این کار بسیار اشتباه می باشد .. در این تاپیک قصد داریم شما را با این اشتباهات آشنا کنیم.

هرگز لباس دست دوم نخرید

هرگز لباس دست دوم نخرید

متاسفانه بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل مشکلات اقتصادی و بهای ناچیز آن به خرید این نوع لباس ها اقدام می کنند. تماس بدن با لباس های آلوده ؛خارش، قرمزی، بثورات قرمز و حتی به صورت دانه های آب در محل را به همراه دارد.

منطقه مرکزی، مصطفی دلاوری در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا که در استانداری مرکزی برگزار شد گفت: استفاده از البسه دست دوم و بعضا دست چندم می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.

هرگز لباس دست دوم نخرید

وی با اشاره به اینکه استفاده از این اجناس عزت شخص را زیر سوال می‌برد، عنوان کرد: از صدا و سیما انتظار داریم که در این رابطه اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشد.

وی در خصوص اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با دارو و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق افزود: به صورت هفتگی مکان‌های عرضه اینگونه اقلام رصد می‌شود.

هرگز لباس دست دوم نخرید

دلاوری به ارجاع متخلفین و قاچاقچیان لوازم آرایشی بهداشتی به مراجع قانونی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه داروخانه‌ها پاک هستند، ولی با این حال بازرسی‌ به طور مداوم انجام می‌شود.

این استاد دانشگاه به معضل برخی از عطاری‌ها اشاره و عنوان کرد: در برخی از عطاری‌ها کالاهای قاچاق خرید و فروش می‌شود که متأسفانه احکام قضایی صادره برای برخورد در این رابطه کافی نیستند.

هرگز لباس دست دوم نخرید

وی با بیان اینکه مجازات‌ها باید بازدارنده باشد اضافه کرد: مردم در اینباره باید آگاه شوند. در صورتی که مردم به حقوقشان آگاه باشند و از ضربه‌ای که با خرید کالای قاچاق به تولیدات داخلی و در حقیقت به خودشان وارد می‌کنند اطلاع یابند، خیلی از مسایل قاچاق کالا حل می‌شود.

دلاوری به تقلبی بودن اغلب کالاهای قاچاق اشاره و بیان کرد: در صورتی که مردم را از مخاطرات ایمنی و بهداشتی در صورت استفاده از این اقلام آگاه کنیم رغبت آنها جهت استفاده از این محصولات کم می‌شود.

هرگز لباس دست دوم نخرید

وی با انتقاد از عملکرد صدا و سیمای استان در رابطه با اطلاع‌رسانی مطلوب در این زمینه عنوان کرد: در مسائل پژوهشی و آگاه‌سازی عموم آمادگی همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌ها را داریم.

دکتر سلام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا