دسته‌بندی نشده

نکاتی در مورد خرید تور دبی

در این راهنما، آژانس مقتدر سیر تابان، می‌کوشد تا مهمترین عواملی که یک تور دبی را دلچسب و لذت‌بخش می‌کنند را برشمارد تا در زمان انتخاب به راحتی به گزینه‌ی مدنظر خود برسید. یکی از عواملی که می‌تواند در سفر مؤثر باشد فصلی‌ست که در آن قصد سفر را دارید.

دبی به واسطه محل جغرافیایی خود یک شهر گرم و مرطوب است. این دو شاخصه در فصل تابستان می‌توانند هر مسافری را آزار دهند. بنابراین فصل‌های کمتر گرم سال برای سفر مناسب‌ترین فصل را تشکیل می‌دهند. روند سرد شدن هوا از پاییز آغاز شده و در زمستان به بهترین حالت خود می‌رسد. اما با فرا رسیدن زمستان میزان استقبال از این مقصد به بالاترین سطح خود رسیده و این امر باعث افزایش قیمت تورها می‌شود.

بنابراین دوباره بخش عمده‌ای از کاربران یکی از پارامترهای بسیار مهم سفر یعنی قیمت مناسب را از دست می‌دهند. اما در میان ماه‌های زمستان، اسفند یک استثناست. بسیاری از ایرانیان به واسطه مشغله‌های فراوان پیش از عید نوروز توانایی سفر را ندارند و طبیعتاً تقاضا با کاهش مواجه شده و نتیجهقیمت به سطح پایینی در فصل مناسب خود می‌رسد و باعث می‌شود مسافران بتوانند در بهترین فصل با مناسب‌ترین قیمت به این شهر زیبا قدم بگذارند.

کدام پرواز مناسب است؟

خطوط هوایی ایرانی و خارجی بسیاری در مسیر تهران دبی فعال هستند. علت اصلی این فراوانی، استقبال فراوان مسافران از این مسیر است. تورهای مسافرتی از خطوط هوایی مانند ایران ایر، ماهان ایر، امارات و ایرعربیا برای خدمات به مسافران خود بهره می‌برند. در این بین خطوط ایرانی رده متوسط قیمت را دارند و خط هوایی ایرعربیا ارزان‌ترین حالت را دارد.

به گزارش ویرلن؛ شرکت ایرعربیا با رویکرد ارائه خدمات ارزان‌قیمت در سال‌های اخیر توانسته یکی از ایرلاین‌های موفق جهان باشد. اما در مورد پروازهای آن از مبدأ تهران باید نکته‌ی مهمی را مد نظر داشت که فرود این هواپیمایی در شهر شارجه است. مسافران از شهر شارجه به وسیله‌ی اتوبوس در مدت زمان ۴۰ دقیقه به شهر دبی منتقل می‌شوند.

گردش در شهر دبی

امروز دبی یکی از چند مسیر گردشگری اول جهان محسوب می‌شود. عوامل بسیاری بر روی این مسأله مؤثر بوده است. شاید مهم‌ترین عامل برای این اتفاق حضور شرکت‌ها و بازرگانان معتبر و تراز اول جهان در این شهر باشد. این حضور باعث شده هم مراکز خرید متعدد با برندهای مطرح و نمایندگی‌های معتبر در این شهر ایجاد شود و در کنار آن مقصدی برای ثروتمندان و افراد مشهور گردد. دبی یکی از مهمترین مقاصد سلبریتی‌های هنری و ورزشی جهان است. اما در کنار خرید سواحل زیبا و گرم خلیج فارس، شن‌زارهای خاص و رمل‌های زیبای منطقه و امکانات گردشگری که برای آن در نظر گرفته شده است سیل مسافران را به سمت آن هدایت می‌کند. دبی اما به این میزان قناعت نکرده و با ساخت و ساز جاذبه‌های جدید نظیر برج‌ها، آبشارها، باغ‌ها و آکواریوم‌ها اقدام به فضاسازی بیشتر برای مسافران خود کرده است. برای آشنایی هر چه بیشتر با این‌گونه جاذبه‌ها در دبی می‌توانید در صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام مقتدر سیر عضو شوید.

خصوصیات تورهای نوروزی دبی

بخش عمده‌ای از ایرانیان به واسطه‌ی آن که فقط در تعطیلات می‌توانند به سفر بروند، عید نوروز را مغتنم شمرده و برای سفری که خستگی سالانه را از تن آن‌ها به در کند انتخاب می‌کنند. تورهای این رویداد از دی ماه به معرض فروش گذاشته می‌شود.

معمولاً مسافرانی که زمان‌های نظیر ۲۸ اسفند تا ۳ فروردین را برای پرواز خود انتخاب کرده‌اند تا بیشتری زمان تعطیلات را در سفر بگذرانند در روزهای اول دست به کار شده و خرید خود را انجام می‌دهند و این‌گونه تورهای از اوایل اسفند به سختی پیدا می‌شوند. پس اگر قصد مسافرت در این تاریخ‌ها را داشته و هنوز خرید خود را انجام نداده‌اید بهتر است در اولین فرصت دست به کار شده و قیمت‌های تور دبی نوروز 97 را بررسی کرده و با کانترهای آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا