دسته‌بندی نشده

عوارض بستن نپیچید

بستن شکم با پلاستیک و خطرات آن!

متاسفانه بسیاری از مردم برای کاهش چربی های شکمی راه اصلی را فراموش می کنند و به دنبال راه میانبر هستند. این افراد با استفاده از گن های لاغری ، چرب کردن پوست شکم و بستن آن با پلاستیک در تلاش هستند تا با افزایش دما چربی های شکم را از بین ببرند. اگر چه افزایش دما می تواند باعث تعریق بیشتر شود ، اما این تعریق به معنای کاهش چربی نیست.

با این بخش از دلگرم همراه باشید باشید تا با عوارض بستن شکم با پلاستیک آشنا شوید.

عوارض خطرناک پیچیدن پلاستیک دور شکم !

آیا بستن پلاستیک دور شکم یا پلاستیک در حین ورزش شکم را لاغر می کند؟

معمولا کسانی که این کار را می کنند بعد از مالیدن کرم یا لوسیون های خاصی دور شکم خود را با پلاستیک می پیچند تا کمر باریک داشته باشند.اما موضوع اصلی اینجاست که نه تنها پیچیدن پلاستیک دور شکم باعث چربی سوزی نمی شود بلکه عوارض خطرناکی هم دارد.

با پیچیدن پلاستیک دور شکم تنها چیزی که از دست می دهید آب بدن است در واقع شما با این کار آب بدن را به جای چربی از بین می برید. در واقع عرق ریختن زیاد بدن را کم آب می کند و دمای بدن را به طور غیر طبیعی و خطرناکی بالا می برد که در نتیجه آن گیجی و بی حالی، غش کردن و از حال رفتن و حتی کما و مرگ اتفاق می افتد که دلیل اصلی اش از بین رفتن آب بدن است. همه آن کسانی که می گویند از این کار نتیجه گرفته اند باید بدانند که کاملا موقتی و مقطعی است.

خطر بستن شکم با پلاستیک به این موارد خلاصه نمی شود. جنس پلاستیک هایی که افراد استفاده می کنند و معمولا همین پلاستیک ها برای بستن دور شکم استفاده می شود PVC است که به عنوان خطرناک ترین مواد مصرفی معرفی شده اند. از این پلاستیک ها موادی خارج می شود که برای طحال، کبد، استخوان اثرات سوء و منفی می گذارد.

یک اثر سوء دیگر پیچیدن شکم با پلاستیک اختلالات نعوظ است .در واقع کم آب کردن ناحیه شکم باعث اختلالات نعوظ در مردان و عملکرد ضعیف جنسی می شود.بنابراین با وجود اینکه خیلی ها ممکن است از این مسئله تعریف کنند اما با اطمینان به شما می گوییم که این کار نه تنها هیچ سودی برای بدن ندارد بلکه اثرات منفی زیادی می گذارد که حتی ممکن است به مرگ شخص بیانجامد.

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب بستن شکم با پلاستیک و خطرات آن!

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

————————————————————————————-

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا