دسته‌بندی نشده

نحوه شارژ سیم کارت بین المللی

آشنایی با نحوه شارژ سیم کارت بین المللی

تقریبا همه سیم کارت های بین المللی سیم کارت های اعتباری هستند که پس از مدتی نیاز به شارژ مجدد دارند. اما در کشورما شرکتی وجود ندارد که شارژ این سیم کارت ها را به صورت مجزا به فروش برساند. اغلب این سیم کارت ها، برنامه های مشخصی دارند که روی تلفن همراه قابل نصب است.

سیم کارت ekit

از طریق این برنامه ها می‌توان سیم کارت خود را شارژ کرد و اعتبارش را افزایش داد. اما مشترک برای پرداخت وجه، نیاز به مستر کارت یا ویزا کارت دارد تا بتواند شارژ بخرد و اعتبار خود را به هر میزان که می‌خواهد افزایش دهد.

در صورتی که کارت های خرید بین المللی در اختیار ندارید، می‌توانید از طریق برخی سایت ها که خدمات فروش شارژ انواع سیم کارت اعتباری بین المللی را ارائه می‌دهند شارژ مورد نیاز را تهیه کنید.

در مورد شارژ سیم کارت های بین المللی این نکته را باید رعایت کرد که شارژ این نوع سیم کارت ها، غیر قابل بازگشت است یعنی اگر اعتبار خودِ سیم کارت نیز تمام شود، نمی‌توانید وجهی را که برای شارژ سیم کارت پرداخت کرده اید را مجددا باز پس بگیرید.

همچنین در زمان خرید شارژ بین المللی، حتما کد های رهگیری ارائه شده توسط درگاه را در اختیار خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل، با استفاده از کد رهگیری بتوانید به شارژ خریداری شده دسترسی داشته باشید.

separator line

حتماً بخوانید:

آشنایی با سیم کارت بین المللی KnowRoaming

آشنایی با سیم کارت بین المللی KnowRoaming

سیم کارت های بین المللی توسط شرکت های مختلفی در سطح جهان ارائه می‌شود و این طور نیست که مثلا یک شرکت مسئول ارائه این خدمات بوده باشد و تنها یک سیم…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا