دسته‌بندی نشده

آشنایی با سیم کارت بین المللی KeepGo

معرفی سیم کارت بین المللی KeepGo

سیم کارت بین المللی ، یکی از روش‌های برقراری تماس با کشورهای مختلف است، در این مطلب قصد داریم سیم کارت بین المللی KeepGo را معرفی کنیم. یکی از مشکلات و نگرانی‌های اصلی در سفرهای خارجی مسئله ارتباط و مکالمه است. این که در کشور خارجی به چه شکل و از چه طریقی با دوستان و آشنایان صحبت کنیم و مکالمه پایدار برقرار کنیم همواره یکی از سوال‌های اساسی و مهم در زمان مسافرت بوده است.

با گسترش شبکه های اینترنت و مکالمه از طریق برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف پیام رسان، تا حد زیادی این دغدغه رفع شد اما وجود این امکانات نیز نیازمند مسائل گوناگونی مثل هزینه و آنتن دهی موجب شده که استفاده از اینترنت و پیام رسان ها با مشکلات متعددی روبرو باشد.

مسئله رومینگ بین الملل شاید اصلی ترین روشی باشد که به ذهن اغلب مردم برسد، این که بدون تغییر سیم کارت در کشورهای متفاوت از مکالمه استفاده کنید می تواند کاربران را به استفاده از سرویس رومینگ بین الملل ترغیب کند.

اما رومینگ نیز مشکلات خود را دارد، مثلا هزینه بالایی که ممکن است بر کاربر تحمیل شود می تواند از جذابیت رومینگ بین الملل بکاهد. سیم کارت های بین المللی یکی از اصلی ترین جایگزین‌های استفاده از سرویس بین الملل است که توانسته تعداد زیادی از افراد را راضی به استفاده از سیم کارت های بین الملل به جای رومینگ بین الملل کند.

سیم کارت های بین المللی KeepGo

سیم کارت های بین المللی KeepGo نیز نوع دیگر سیم کارت های بین الملل هستند. این نوع از سیم کارت ها ویژه استفاده از داده های تلفن همراه است. یعنی در این سیم کارت ها امکان برقراری تماس صوتی و ارسال و دریافت پیام وجود ندارد در عوض به طور کامل می تواند خیال کاربر را از دسترسی به اینترنت پایدار و با سرعت مناسب راحت کند.

separator line

حتماً بخوانید:

معرفی سیم کارت بین المللی WorldSim

معرفی سیم کارت بین المللی WorldSim

سیم کارت های بین المللی توسط شرکت های مختلفی در سطح جهان ارائه می‌شود و این طور نیست که مثلا یک شرکت مسئول ارائه این خدمات بوده باشد و تنها یک سیم…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا