دسته‌بندی نشده

آشنایی با سیم کارت بین المللی oneSim

معرفی سیم کارت بین المللی oneSim

اولین سیم کارت بین المللی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد، سیم کارت بین المللی oneSim این سیم کارت ها توسط شرکت بلمونت تلکام آمریکا (Belmont Telecom) که یک شرکت مخابراتی است ارائه می گردند. از طریق سیم کارت های بین الملل oneSim می‌توانید طرح های مختلفی را خریداری کنید.

سیم کارت پلاس، طرحی است که برای تماس های بین الملل و ارسال و دریافت پیام کوتاه و همچنین استفاده از داده ها به صورت محدود به فروش می‌رسد؛ طرح دیگر سیم کارت داده ها و رومینگ می‌باشد که می‌تواند همه امکانات سیم کارت های معمولی مانند تماس، پیام کوتاه و داده را فراهم آورد.

معرفی سیم کارت بین المللی oneSim

طرح سوم سیم کارت های oneSim سیم کارت اروپاست که طی آن تماس ها، پیام ها و داده ها در کشور های اروپایی فعال می‌باشند.

این سیم کارت ها دو شماره مجزا دارند که یکی مختص کشور های آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا است و دومی مختص دیگر کشورهای اروپایی است. این نوع سیم کارت ها از نوع سیم کارت های اعتباری هستند که بصورت پیش پرداخت، شارژ اولیه ای باید خریداری شود و پس از آن می‌توان سیم کارت را شارژ کرد؛ در ضمن تماس های ورودی oneSim به صورت کلی رایگان هستند و ارسال پیام نیز در بسیاری از کشور ها بدون هزینه و کارمزد انجام می‌شود.

separator line

حتماً بخوانید:

معرفی انواع سیم کارت بین المللی

معرفی انواع سیم کارت بین المللی

سیم کارت بین المللی ، یکی از روش‌های برقراری تماس با کشورهای مختلف است، در این مطلب به معرفی انواع سیم کارت بین المللی خواهیم پرداخت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا