دسته‌بندی نشده

میان رده های سامسونگ در آینده نام دیگری دارند

شرکت سامسونگ را می توان کمپانی شناخته شده در زمینه تولید اسمارتفون دانست. برندی که هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند خود را معرفی کرده و روانه بازار می کند. در اوایل سال جاری معرفی سری گلکسی اس 9 انجام گرفت که پرچمداران نسل جدید کره ای ها محسوب می شوند.

تا پایان سال 2018 نیز قرار است شاهد معرفی محصول جدید دیگری باشیم که هر یک در نوع خود قابل توجه هستند و ویژگی های بزرگی دارند. در اخبار تازه انتشاریافته، سامسونگ می خواهد نام سری گلکسی J را تغییر داده و عناوین گلکسی R و P را جایگزین کند.

تحول در خانواده میان رده های سامسونگ

این موضوع موجب خواهد شد تا بتوان مدل های متفاوتی را در مقایسه با نسل پیشین شاهد بود. گفته می شود گلکسی J بزودی با تغییر نام در طراحی و ویژگی های آن نیز تغییراتی صورت می گیرد و می توان این سری را میان رده های متفاوتی پنداشت.

هدف شرکت سامسونگ تحولی در بخش گوشی های هوشمند میان رده است که می تواند عملکردی بالایی از خود نشان دهند. با تغییر نام سری گلکسی J به P و R انتظار می رود در ساختار این دو مدل تغییراتی حاصل شود و شبیه به یکدیگر نخواهند بود.

برنامه سامسونگ برای تحول اسمارتفون های خود گسترده است و همانطور که پرچمداران این شرکت گسترش و پیشرفتی داشتند، سری گلکسی جی نیز اسمارتفون‌های قابل توجهی خواهند بود که می تواند تجربه خوبی رقم زند.

پیش بینی می شود این سری از سال 2019 روانه بازار شوند و با ویژگی های بزرگ از راه برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا