دسته‌بندی نشده

ابعاد نمایشگر محصولات سری گلکسی از ابتدا تاکنون

ابعاد نمایشگر محصولات سری گلکسی از ابتدا تاکنون

ابعاد نمایشگر محصولات سری گلکسی از ابتدا تاکنون

بین شرکت های تولیدکننده دستگاه های اندرویدی، یک سامسونگ داریم و سپس، بقیه. می پرسید: «شرکتی که می تواند نیمی از سود بازار تلفن های هوشمند را ببلعد و در بازار تبلت نیز پیشرفت محسوسی کند، حتما فرمول مخصوصی دارد، نه؟»

بله، دارد. ولی روش سامسونگ، از سیاره دیگری نیامده و فرمول ساده ای است: «شناخت گرایش واقعی مصرف کنندگان، از طریق ارائه محصولاتی برای تمام سلایق و سپس سرمایه گذاری بر روی نقاط قوت آنها.» با این حال نیازمند منابع مالی قوی و بازوهای توزیع گسترده هم هست.

نگاهی به اینفوگرافیک زیر می تواند نشان دهد که سامسونگ تقریبا برای هر سلیقه ای، یک محصول دارد و در بعضی ابعاد هم تراکم محصول کاملا مشخص است. البته هنوز رده بین ۸ تا ۱۰ اینچ خالی است که باید پرسید «چه دلیلی می تواند داشته باشد؟» نظر شما چیست؟

ابعاد نمایشگر محصولات سری گلکسی از ابتدا تاکنون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا