دسته‌بندی نشده

معرفی یک میان وعده جذاب، گوجه شکم پر

روش تهیه گوجه شکم پر, غذایی متفاوت و دلچسب

اگر به دنبال دستور تهیه یک غذای متنوع و جدید هستید، می توانید در این بخش طرز تهیه گوجه شکم پر را مطالعه کنید. این غذا با ترکیبی از سبزیجات و گوشت چرخی تهیه می شود. این نوع غذا برای کودکان نیز یک غذای جدید و متنوع است.

برای داشتن غذاهای متنوع و خوشمزه همچون گوجه شکم پر می توانید در ادامه مطلب می توانید دستور ساده ای از تهیه ان را مطالعه نمایید. این غذا همچون بادمجان شکم پر و قارچ شکم پر لذیذ و خوشمزه است و این غذاهای متنوع برای میان وعده ها نیز مناسب هستند.

طرز تهیه گوجه شکم پر لذیذ و مجلسی

مواد لازم :

گوشت چرخی: نیم کیلو
گوجه فرنگی دلمه ای: ۱۲ عدد
کاهو: یک دسته
مایونز: به میزان لازم

طرز تهیه گوجه شکم پر خوشمزه

برای داشتن این غذای خوشمزه و متنوع باید یک چاقوی تیز و برنده داشته باشید. اولین مرحله تهیه و آماده سازی مواد لازم برای این غذا است. ابتدا باید مواد را به طور کامل ریز ریز کنید. اول کاهو را شسته و بعد از اینکه آب آن به خوبی گرفته شد، با چاقو نگینی ریز نمایید.

کاهو را درون یک کاسه ریخته و کنار بگذارید. در این مرحله گوشت های چرخی را مقداری درون روغن تفت دهید. این مرحله اختیاری است و می توانید بدون تفت دادن گوشت را با مواد ترکیب کنید. در صورت تفت دادن باید گوشت چرخی را درون کاهو ریخته و مقداری سس مایونز نیز به آن اضافه کنید.

در این مرحله از طرز تهیه گوجه شکم پر مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و مقداری از ادویه های دلخواه نیز بزنید. حالا باید گوجه ها را برای پر کردن خالی کنید. با یک چاقوی مقداری از گوجه را کنده و درون آن را با قاشق به آرامی خالی کنید. می توانید از گوجه های باقی مانده نیز برای درون مواد استفاده نمایید.

حتماً بخوانید:

سبزی مخصوص بادمجان شکم پر چیست ؟

سبزی مخصوص بادمجان شکم پر چیست ؟

بادمجان شکم پر یکی از غذاهای خوش طعم شمالی است که با سبزی مخصوصی تهیه می شود. تا انتها با ما همراه باشید تا شما را در پخت این غذای خوشمزه یاری نماییم.

می توانید گوجه را از وسط دو نیم کرده و بعد درون آن را با مواد پر کنید. این کار کاملا سلیقه ای و به اختیار شما می باشد. با استفاده از یک قاشق مواد را درون گوجه ریخته و کمی پر کنید. مقداری با قاشق روی آن فشار دهید و تا حد نیاز مقداری از مواد را بریزید. حالا گوجه های پر شده را درون دیس دلخواه سرو نمایید.

طرز تهیه گوجه فرنگی شکم‌ پر گیاهی و کم هزینه

از مقداری سبزیجات، کاهو و هویج برای تزئین دور سینی نیز استفاده کنید. حالا غذای متنوع شما آماده است و می توانید برای عصرانه سرو کنید. این غذا طعمی متنوع داشته و می توانید از مواد دلخواه در آن استفاده نمایید. استفاده از گوشت مرغ ریش ریش شده نیز در این دلمه فوق العاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا