دسته‌بندی نشده

معرفی پرفروش ترین برند های آبمیوه گیری

به دلیل تنوع بالای این محصولات، بهتر آن است که شما با پرفروش ترین برند های آبمیوه گیری آشنا شوید تا بتوانید گزینه ای درست را انتخاب کنید. صنیع خانی بزرگ ترین عرضه کننده لوازم خانگی به صوررت حضوری و اینترنتی در ادامه پرفروش ترین برند های آب میوه گیری در ایران را برایتان معرفی می کند.

برند های  پر فروش آب میوه گیری

آبمیوه گیری براون از برندی کاملا معروف است که به تولید باکیفیت ترین آبمیوه گیری می پردازد و همچنین در زمینه تولید انواع لوازم خانگی نیز در حال فعالیت می باشد. این برند، برندی آلمانی بوده که می توان از مدل های آن به آبمیوه گیری براون مدل J700 و J500 و از پرفروش ترین های آن به آبمیوه گیری براون مدل MP80 و SJ3000 و J300 اشاره کرد.

آبمیوه گیری بوش نیز از برند های شناخته شده و مطرح آلمانی می باشد که از انواع آبمیوه گیری های این برند می توان به آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 اشاره کرد و از پرفروش ترین های آبمیوه گیری بوش به مدل MES4000 و MES4010 و MES25A0 و MES3500 نیز اشاره نمود.

آبمیوه گیری پاناسونیک نیز از برند های مطرح می باشد که از بهترین مدل این برند می توان به آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-D31اشاره نمود که دارای توان مصرفی 800 وات است و همچنین مخزن یک و نیم لیتری دارد. از ویژگی های دیگیری که این آبمیوه گیری به خود اختصاص داده می توان به قابلیت چرخش دهانه خروجی به اندازه 120 درجه نیز اشاره نمود. این آبمیوه گیری دارای سیستم ضد چکه نیز می باشد. همچنین از پرفروش ترین مدل های آبمیوه گیری پاناسونیک می توان به مدل های MJ-D31STN و MJ-DJ01 و MJ-SJ01W و MJ-SJ01 اشاره کرد.

آبمیوه گیری دسینی نیز تحت نظر برندی ایتالیایی می باشد که بهترین آبمیوه گیری دسینی مدل 222 می باشد و دارای قابلیت های مخلوط کردن، آبمیوه گرفتن، خرد و آسیاب کردن می باشد. توان مصرفی این دستگاه 800 وات بوده و مخزنی با گنجایش 1/1 لیتر و پارچی با گنجایش 6/1 لیتر می باشد. از خصوصیات دیگر این محصول می توان به داشتن بدنه و تیغه ای از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد.

آبمیوه گیری فیلیپس نیز از برند فیلیپس که همیشه محصولاتی که به نوبه خود بهترین هستند طراحی و تولید می کند. از پرفروش ترین آبمیوه گیری های این برند می توان آبمیوه گیری فیلیپس مدل 1836 و مدل 1922 را نام برد.

آبمیوه گیری پارس خزر از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات می باشد که خود نیز در بین آبمیوه گیری های تولید شده بهترین هایی دارد مثل آبمیوه گیری پارس خزر مدل آواکادو، آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر و آبمیوه گیری پارس خزر مدل ویتا فروت. از پرفروش ترین آبمیوه گیری های پارس خزر نیز می توان به آبمیوه گیری پارس خزر تک کاره P700 و P610 و تک کاره مانگو اشاره کرد.

آبمیوه گیری تکنو نیز دارای بهترین مدل خود یعنی TE219 می باشد. همچنین از پرفروش ترین آبمیوه گیری های این برند می توان به آبمیوه گیری تکنو مدل TE-312  و TE-219 و TE-311 اشاره کرد.

از دیگر برند های مطرح می توان به آبمیوه گیری گاستروبگ، آبمیوه گیری سکنور، آبمیوه گیری هانس، آبمیوه گیری تولیپس، آبمیوه گیری فلر، آبمیوه گیری مولینکس، آبمیوه گیری تفال، آبمیوه گیری گوسونیک، آبمیوه گیری کنوود، آبمیوه گیری فکر،آبمیوه گیری ناسا و آبمیوه گیری میگل اشاره نمود.

آبمیوه گیری های تک کاره: آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر- آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P –آبمیوه گیری ناسا الکتریک مدل NS-947 –آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 – آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 – آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1836 – آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02 – آبمیوه گیری تفال مدل ZE550D38 – آبمیوه گیری بیم مدل JC2103 – آبمیوه گیری دسینی مدل 111.

آبمیوه گیری های سه کاره: آبمیوه گیری تولیپس مدل  FJ-479 – آبمیوه گیری پارس خزر مدل ویتا فروت- آبمیوه گیری ناسا الکتریک مدل NS-946 – آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 –آبمیوه گیری پاناسونیک مدل  MJ-M176.

آبمیوه گیری های چهار کاره: آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-480 – آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154.

خرید آب میوه گیری

آب میوه گیر یا مخلوط کن؟

تفاوت آبمیوه گیری و مخلوط کن نیز یکی از درگیری های ذهنی است که به سراغ شما می آید که شما می توانید در کنار آشنایی با انواع آبمیوه گیری ها و مقایسه آن ها با یکدیگر با مراجعه به این سایت به سوالات خود نیز پاسخ دهید. در پاسخ به این سوال می توان این گونه گفت که همانطور که از نام آبمیوه گیری پیداست دستگاهی است برای گرفتن آب میوه ها و مرکبات و این دستگاه می تواند تفاله و باقیمانده میوه ها را نیز خارج کند اما مخلوط کن همانطور که مشخص است تفاله ای خارج نمی کند و تنها می تواند به مخلوط و پوره کردن مواد بپردازد و معمولا برای تهیه نوشیدنی هایی مثل شیر موز و یا آب طالبی از آن استفاده می گردد و در نهایت می توان گفت که هر دو دستگاه برای هر خانه ای لازم می باشد و کارایی های مخصوص به خود را دارند.

آب میوه گیر یا مخلوط کن؟

خرید آب میوه گیری

برای خرید آبمیوه گیری با قیمت مناسب در کنار داشتن کیفیت، بایستی به سراغ بهترین برند هایی که به آن ها اشاره کردیم بروید و لازم است بدانید بهترین برند ها می توانند به شما بهترین محصول را با قیمت مناسب ارائه دهند.

صنیع خانی یکی از مجموعه های بزرگ لوازم خانگی در ایران می باشد. و تا کنون عرضه کننده بهترین برند ها چه ایرانی و چه خارجی بوده است. این مجموعه شما را با ویژگی های محصولات آشنا کرده و قابلیت مقایسه انواع لوازم خانگی مخصوصا آب میوه گیری را برایتان فراهم کرده است. بنابراین خرید بسیار راحت و مطمئن بوده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پر فروش ترین آب میوه گیر ها، راهنمای خرید آن ها به سایت مجموعه صنیع خانی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا