دسته‌بندی نشده

بیوگرافی سرکای توتونجو Serkay Tutuncu بازیگر ترکی سریال معصومیت

بیوگرافی سرکای توتونجو

سرکای توتونجو ( به ترکی Serkay Tutuncu ) متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۹ در منطقه تیره ازمیر؛ ورزشکار و بازیگر جوان ترک است که اخیرا شاهد بازی خوب او با نقش ایلکر در سریال معصومیت بوده ایم.

نام : Serkay Tutuncu
قد: ۱۷۸ سانتی متری
متولد: متولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۹
محل تولد: ازمیر

تحصیلات و آغاز کار ورزشی سرکای توتونجو

سرکای توتونجو فارغ التحصیل دانشگاه اگه است. او بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲، به عنوان بازیکن آماتور، در پیراهن تیم های فوتبال ازمیر اسپور، بالچوا اسپور، ازمیر امنیت و آلچاتی اسپور بازی کرده است.
سرکای در سال ۲۰۱۶ وارد مسابقه ی سوروایور شد. او که با گروه Gönüllüler شروع به فعالیت کرد، در مرحله ی فینال، نفر دوم شد. سرکای جزو جوان ترین شرکت کنندگان این مسابقه بود و پس از به پایان رسیدن مسابقه ی سوروایور، وارد کار هنری شد.

 سرکای توتونجو

آغاز کار بازیگری سرکای توتونجو

سرکای در سال ۲۰۱۶، مجری‌گری برنامه Para Bende را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۱۸، با سریال گناه انسان بودن، به دنیای بازیگری قدم گذاشت.
بازی اخیر سرکای توتونجو که طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است مربوط به سریال آقای اشتباهی و معصومیت است. بازیگران سریال سرکای توتونجو را افرادی همچون جان یامان، اوزگه گورل، سارپ جان کوراوغلو، کیمیا گوکچه آیتاچ و تایگون سونگار تشکیل می دهند و بازیگران سریال معصومیت را افرادی همچون هولیا افشار و محمد آصلانتوغ تشکیل می دهند.

بیوگرافی سرکای توتونجو

علایق سرکای توتونجی

سرکای دوست دارد تا یک قهوه خانه برای خود باز کند. او خود را بسیار احساساتی معرفی کرده و به نویسندگی نیز علاقه زیادی دارد.
سرکای حتی قصد دارد در آینده کتاب منتشر کند. او فیلم زیاد تماشا می کند و حدود ۱۲ سال است که موج سواری انجام می دهد و در این ورزش بسیار ماهر است.

حتماً بخوانید:

قد و وزن سرکای توتونجو

سرکان دارای قد ۱۷۸ سانتی متری و وزن ۷۶ کیلوگرمی است.

 سرکای توتونجو بازیگر ترکیه ای

همسر و روابط خصوصی سرکای توتونجو

سرکای مجرد است. او در طی مسابقات سوروایور با یک طراح مد بنام جانسو کانیشکان رابطه داشت اما پس از این مسابقات از او جدا شد.
طبق گفته ی رسانه ها، سرکای پس از معروف شدن، به سرعت جانسو را فراموش کرده و عکس های مشترکش با او را از شبکه های اجتماعی پاک کرده است.او پس این رابطه، با یک معلم یوگا و پیانو بنام نسلی آلاگیلکه به کار طراحی مد نیز می پردازد دوست شد و مدتی بعد از او جدا شد. او پس از این رابطه، با فرد دیگری بنام جانسو وارد رابطه شد و از او نیز جدا شد.
طبق شایعات، سرکای اخیرا وارد رابطه با همبازی خود در سریال آقای اشتباه یعنی جمره گوملی شده است.ظاهراً این دو در منطقه ی جهانگیر، دست در دست هم دیده شده اند. سرکای گفته است که فقط هوش یک زن است که او را به خود جلب می کند و در غیر اینصورت، ۵ دقیقه نیز نمی تواند با او صحبت کند!

سریال و فیلم های سرکای توتونجو

فیلم ها و سریال های سرکای توتونجو

  1. ۲۰۱۸- سریال Insanlık suçu (جرم انسانیت) در نقش گوکان
  2. ۲۰۱۹- سریال Afili Aşk (عشق تجملاتی) در نقش وولکان چکرک
  3. ۲۰۲۰- سریال Bay Yanlış (آقای اشتباهی) در نقش اوزان دینچر
  4. 2021- سریال معصومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا