دسته‌بندی نشده

مزایای عالی پروتئین وی دوبیس ۱۰۰%

معرفی فواید پروتئین وی دوبیس 100%

پروتئین وی دوبیس 100% دارای پروتئین کامل و شامل همه 9 اسید آمینه های ضروری است و میزان لاکتوز آن کم می باشد. همچنین این پروتئین به دلایل متعددی دارای ارزش زیادی است، ازجمله ترکیب آمینواسیدها و اجزای موجود در آن، همین طور سرعت هضم و جذب بالا. همچنین پروتئین وی یکی از غنی ترین پروتئین ها از نظر BCAA (آمینو اسیدهای شاخه دار) موجود در آن به شمار می آید. علاوه بر آن پروتئین وی دارای پپتیدها و زنجیره های پروتئین ارزشمندی است که این ترکیبات دارای خواص آنتی اکسیدانی و افزایش قدرت سیستم ایمنی هستند.

مهم ترین علتی که پروتئین وی را از بقیه ی پروتئین ها متمایز می کند، سرعت گوارش آن است. این پروتئین به سرعت تجزیه می شود و در کمتر از 30 دقیقه می تواند مقدار قابل توجهی از اسیدهای آمینه را در اختیار عضلات قرار دهد. مشخص شده که این انتقال سریع به سلول های عضلات، نقش چشمگیری بر ارتقا رشد عضلانی دارد.

ویژگیهای پروتئین وی دوبیس 100%

  • حاوی ۸۱ درصد پروتئین کنسانتره وی
  • 32 گرم پروتئین وی زود جذب در هر وعده
  • افزایش توده بدون چربی بدن
  • افزایش حجم عضلات
  • تسریع بازتوانی
  • جلوگیری از کوفتگی عضلات

مکمل

مزایای مصرف پروتئین وی دوبیس 100%

حجم کل پروتئین بدن در حدود 12 کیلوگرم برای یک شخص 76 کیلوگرمی است. نزدیک به نیمی از پروتئینهای بدن در عضلات اسکلتی بکار رفته است و در حدود 15% آن در خون و پوست وجود دارد. وقتی سن بالا می رود ، حجم عضلات و به تبع آن پروتئین کم می شود.

نگهداری حجم عضلات برای حفظ فعالیت فیزیکی و استقلال در سنین پیریمان موثر است ، بر اساس اندازه گیریهای انجام شده برای کیفیت پروتئین ( شامل ارزش بیولوژیکی ) وی یک منبع پروتئینی غنی میباشد که ارزش بیولوژیکی 104 دارد در مقابل ارزش 77 کازئین ، 74 سویا ، 80 گوشت گاو و 64 گندم.

پروتئین وی شامل آمینو اسیدهای لازم است و به طور موثر در بدن جذب میشود همچنین ویتامین ، مینرال و دیگر اجزاء موثر در سلامتی نیز در وی یافت می شود. پروتئین وی مخلوطی از پروتئین های کروی مشتق شده از آب پنیر می باشد. بعضی مطالعات در جوندگان ثابت کرده است که پروتئین وی خاصیت ضد التهاب و ضد سرطان دارد و همچنین می تواند باعث کاهش خطر بیماریهای قلبی شود.

پروتئین وی اساساٌ مخلوطی از بتا لاکتوگلوبولین ( حدود 65% ) ، آلفا لاکتا آلبومین ( حدود 25% ) و آلبومین سرم ( حدود 8% ) که حلالیتشان در فرم طبیعی وابسته به PH می باشد. این محصول بصورت خالص کاملاٌ محلول در آب نمی باشد.

پروتئین وی از سه روش اصلی تولید می شود : کنستانتره ، ایزوله شده و هیدرولیز شده. وی از روش کنستانتره تولید شده است که در این روش ماده تولید شده سطح کلسترول و چربی پائین تری دارد ، همچنین اجزای زنده فعال ( Bio Active ) بالاتری هم دارد. کربو هیدرات موجود در این روش لاکتوز می باشد. وی 81% پروتئین خالص دارد.

پروتئین وی در بدنسازی بدلیل جذب سریع نقش اساسی دارد ، این خاصیت باعث می شود ماهیچه پروتئین مورد نیاز برای ساخت و ساز را خیلی سریع دریافت کند.

اکثر ورزشکاران معتقدند استفاده از وی بعد از ورزش سطح آمینو اسیدها را در خون بالا میبرد و حجم ماهیچه با استفاده از این آمینو اسید زیاد می شود ، در مجموع در طی ورزش پروتئین وی با مهار آنزیم ACE و تنگ کردن عروق جریان خون را زیاد می کند ، این باعث جریان بهتر مواد مغذی برای بهبود و ساخت بافت ماهیچه ای می شود.

نحوه مصرف وی بیس دوبیس ۱۰۰%

پروتئین وی همیشه جز ثابت برنامه تغذیه یی بدنسازان بوده است. این پروتئین زود هضم ، قابل حمل‌ و نقل و کارامد می‌باشد. وی پروتئینی مناسب برای افرادی است که خواهان به دست آوردن حجم عضلانی خالص هستند.

پودر‌های پروتئینی در کل برای زمانی‌ که شما وقت تصحیح یک وعده غذایی یا زمان درست کردن یک استیک یا سینه مرغ دیگر را ندارید بسیار مفید هستند.استفاده از پروتئین وی یک راه مناسب و راحت برای تغذیه کافی‌ عضلات و رشد عضلانی می‌باشد. بر اساس زمان و مقدار مصرف پروتئین وی بیشترین تاثیر را هنگامی دارد که مطابق برنامه زیر مصرف شود:

2 پیمانه بلافاصله بعد از برخواستن از خواب در صبح:

در این حالت بدن شما برای مدت هشت ساعت یا بیشتر به دور از مواد مغذی بوده است.پس امری ضروری می‌باشد که شما بلافاصله بعد از برخواستن از خواب یک نوشیدنی‌ پروتئینی مصرف نمایید.این کار باعث پایان حالت کاتابولیک در بدن شده و دوباره فرایند عضله‌ سازی از سر گرفته میشود.

2 پیمانه قبل از تمرین:

این زمانی‌ است که شما دوباره باید میزان امینو اسید درون رگ‌های خونی خود را افزایش دهید.استفاده از پروتئین وی قبل از تمرین این اطمینان را به شما میدهد که در طول تمرین ماهیچه‌های شما همیشه در معرض جریان ثابتی از پروتئین‌ها قرار بگیرند.در این صورت فرایند باز سازی ماهیچه‌ها سریعتر صورت می‌گیرد.

2 پیمانه بعد از تمرین:

بعد از تمرین زمان بسیار مناسبی می‌باشد که شما به مصرف یک پروتئین زود هضم مثل وی در کنار ۸۰ گرم کربوهیدرات ساده بپردازید.استفاده از این مواد در کمتر ۳۰ دقیقه همراه موادی که باعث افزایش سطح انسولین میشوند باعث میشود که با جریان امینو اسید‌ها و گلوکز به درون ماهیچه‌ها سنتز پروتئین افزایش یابد

مکمل ورزشی

روش مصرف پروتئین وی دوبیس 100%

یک پیمانه از محصول را در 250 میلی لیتر آب حل نموده سپس میل کنید. زمان مصرف : یک پیمانه دو ساعت قبل از تمرین و یک پیمانه بعد از تمرین مصرف شود. مقادیر مصرف بر اساس وزن ، جنسیت ، نوع و طول دوره ی ورزشی برای هر فرد تعیین می شود حداکثر میزان مصرف 4 پیمانه در روز است.

توصیه ها در رابطه با پروتئین وی دوبیس 100%

  • افراد زیر 18 سال مصرف نکنند.
  • در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت انواع مکمل های ورزشی در بازار

فواید و عوارض مصرف مکمل پمپ برای ورزشکاران

فواید باورنکردنی مکمل آمینو اسید برای ورزشکاران

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا