دسته‌بندی نشده

قرص و گیاهان دارویی مفید برای کاهش وزن و لاغری

لاغری و کاهش وزن با قرص های گیاهی

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با قرصها و گیاهان دارویی مفید در کاهش وزن و لاغری آشنا شوید.

لاغری و کاهش وزن با قرص های گیاهی

قرص گیاهی و گیاهان دارویی مفید برای کاهش وزن و لاغری

امروزه راهکاره ای زیادی برای کم کردن وزن پیش روی افراد وجود دارد ، می توان گفت عده ی کثیری از کسانی که دچار اضافه وزن هستند تمایل دارند که به راحت ترین شیوه ی ممکن وزن خود را کم کنند ، یکی از این روش ها استفاده از قرص های لاغری است.مساله چاقی و شیوع بالای آن باعث شده بسیاری از پژوهشگران به دنبال راه حل سریع و آسان برای حل این مشکل باشند. بسیاری از افرادی که دچار اضافه وزن هستند…

از گرفتن رژیم غذایی سالم هراس دارند یا آن را به خیال خود امتحان کرده اند و موفق نبوده اند. متاسفانه تجربه رژیم های مختلف و پایین و بالا رفتن وزن باعث می شود فرد به طور کلی از کاهش وزن اصولی منصرف شود و به دنبال راه میانبری باشد. از طرفی نیاز مبرم به حل این مشکل عام و جهانی و از سوی دیگر سودآور بودن تجارت دارو باعث تلاش بسیار برای یافتن داروهای جادویی کاهش وزن شده است.

شاید شما هم این نوع داروها را بدون مراجعه به پزشک و با اعتماد به تعریف‌های دهان به دهان اطرافيان مصرف کرده و هیچ‌وقت هم به مورد تایید بودن‌شان دقت نکرده باشید اما بد نیست بدانید که بیشتر چربی‌سوزها حاوی آمفتامین هستند و عوارض جانبی فراوانی مانند پریشانی افکار، تمایل به خودکشی، اختلالات دریچه قلب و مشکلات کبدی را در برخی مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنند؛ بنابراین به سادگی نمی‌توانند مجوز تولید انبوه و عرضه در بازار مصرف را بگیرند. پس بهتر است کمی محتاط‌تر عمل کنید و حداقل دنبال مصرف داروهای مجاز باشید.

Losing weight

چه کسی باید چه قرصی مصرف کند؟

به گفته‌متخصصان علم تغذیه و رژیم درمانی‌دسته بندی مصرف قرص‌های لاغری بر اساس تشخیص نوع بیماری یا مشکل افراد صورت می‌گیرد. بعضی از قرص‌ها سوخت و ساز را بالا برده و یک قرص دیگر جذب غذا یا حتی اشتها را کاهش می‌دهد و… با این حال مصرف هر کدام از این قرص‌ها به شرایط جسمی هر فرد بستگی دارد. برای مثال فردی که ذاتا کم‌اشتهاست اما به چاقی مبتلا شده، نباید از قرص‌های کاهنده جذب استفاده کند،زيرا دچار کمبود ویتامین خواهد شد.

پس نباید فراموش کنیم که تشخیص نوع قرص و میزان استفاده آن به عهده متخصص تغذیه است که بعد از معاینه کامل فرد صورت می‌گیرد. همچنین فراموش نکنید که مصرف بی‌رویه قرص‌ها و همچنین اقدام‌های خودسرانه ممکن است باعث بروز مشکلات گوارشی نظیر دل درد، نفخ و سوء هاضمه شود که اغلب موقتی بوده و با قطع مصرف آنها یا درمان علامتی برطرف می‌شوند.

چرا قرص لاغری؟

کارشناسان معتقدند به طور کلی هیچ راهی جز رعایت رژیم غذایی و فعالیت بدنی برای کاهش وزن وجود ندارد. تجویز داروها فقط و فقط به عهده پزشک است و در کنار رژیم و ورزش توصیه می‌شود؛ مثلا ممکن است پزشک برای فردی که شاخص توده بدنی‌اش بالاتر از 30 است یا کسی که به‌‌رغم رعایت رژیم غذایی، به میزان قابل انتظار، وزن کم نمی‌کند دارو تجویز کند. چربی نوعی ذخیره انرژی است که برای از بین بردن آن، طبق قانون معروف بقای جرم و انرژی، باید آن را به انواع دیگر انرژی‌ها تبدیل کرد.

مثلا با ورزش کردن می‌توان از انرژی نهفته در چربی‌ها استفاده کرد. با رعایت رژیم غذایی، بدن انرژی مورد نیاز برای اعمال حیاتی را از طریق تبدیل مولکول‌های چربی به مولکول‌های حامل انرژی در بدن به دست آورده و باعث کاهش توده چربی و کاهش وزن می‌شود. بنابراین واژه‌ای به نام«چربی سوز» واقعی نیست.متخصصان در این زمینه هشدار می‌دهند که مصرف خودسرانه این قرص‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و مصرف آنها باید زیر نظر یک متخصص صورت گیرد؛ زيرا هر قرص فایده‌های مشخصی دارد و ممکن است برای بعضی‌ها اصلا مناسب نبوده و حتی عوارض جانبی داشته باشد.

بنابراین تشخیص اینکه این قرص‌ها چگونه، در چه زمان و با کدام رژیم غذایی مصرف شوند و چه افرادی کاندیدای مصرف این قرص‌ها هستند به عهده متخصص تغذیه است. مثلا ممکن است فردی برای مصرف یک قرص مشخص کاندیدای خوبی باشد اما به علت مراجعه نکردن به پزشک یا متخصص تغذیه به اشتباه قرصی را انتخاب و سال‌ها مصرف کند که با شرایط جسمانی‌اش تطابق کامل نداشته و تاثیرگذاری کمی داشته باشد. در ادامه 6 قرص لاغری نسبتا بی خطر و عوارض و ملاحظات مصرف آن را با هم مرور می کنیم.

Losing weight

لین مود قرص لاغری لین مود

لین مود قرص لاغری لین مود EVL قرص لاغری لین مود کمپانی Evlution ) EVL ) محصولی فوق العاده برای لاغری ولاغری می باشد.این قرص لاغری حرفه ای EVL با فرمولاسیون بسیار قوی و پشتیبانی کردن ۵ مسئله حیاتی لاغری ، کنترل اشتها ، متابولیسم ،انرژی و تمرکز حواس و خلق و خوی مثبت به فرد مصرف کننده در لاغری ولاغری کمک می کند .

لین مود

۵ ماده حیاتی موجود در قرص لاغری LeanMode عبارت اند از :

  • عصاره لاغری ( Garcinia Cambogia ) که ۶۰ % آن را هیدروکسی اسید ( HCA ) تشکیل می دهد .این ماده از
  • تبدیل کربوهیدرات به چربی جلو گیری می کند .همچنین در سرکوب اشتها و خلق و خوی مثبت افراد موثر می باشد .
  • CLA )Conjugated Linoleic Acid ) که در تبدیل چربی به انرژی نقش اساسی دارد .
  • کافئین قهوه سبز ( Green Coffee ) که در سوزاندن چربی و خصوصاٌ گلوکز ( قند ) بسیار موثر است
  • اسیتل ال کارنتین ( Acetyl – L- Carnitine ) که به تبدیل شدن چربی به انرژی از طریق فعالیت های روزمره و خصوصاٌ ورزش ( فعالیت شدید ) بسیار کمک می کند .
  • عصاره چای سبز که در بالا رفتن سوخت و ساز بدن و در نتیجه لاغری بسیار موثر می باشد .
  • مطالعات علمی مختلف نشان داده است که EGCG موجود در عصاره چای سبز در فرایند لاغری بسیار موثر می باشد .

برخی از ویژگی های قرص لاغری LeanMode کمپانی Evlution عبارت اند از :

  1. لاغری با شدت بالا
  2. کاهش اشتهای کاذب افراد مصرف کننده
  3. بالا رفتن متابولیسم بدن در سرتاسر شبانه روز و در نتیجه لاغری با شدت مناسب
  4. بالا رفتن میزان انرژی فرد مصرف کننده و کمک به انجام تمرینات موثر ورزشی و
  5. فعالیت های روزانه و جلوگیری از خستگی فرد مصرف کننده
  6. بالا رفتن تمرکز ذهنی فرد مصرف کننده و جلوگیری از بد شدن خلق و خوی فرد
  7. مصرف کننده به علت لاغری و داشتن رژیم غذایی و جلوگیری از بی انگیزه ماندن فرد مصرف کننده
  8. قرص لاغری کمپانی EVl با بهترین کیفیت چه از نظر محتوا و چه از نظر بسته بندی وارد بازار جهانی شده اند
  9. که این مسئله در بالا رفتن اعتبار کمپانی بسیار موثر بوده است .مکمل های کمپانی EVL توسط کمپانی GNC تایید شده است.

———————————————————————————

روش مصرف قرص لاغری LeanMode ای وی ال :

  • هر وعده مصرفی قرص لاغری لین مود EVL شامل ۳ کپسول می باشد .
  • توصیه کمپانی برای مصرف این مکمل قرص لاغری روزانه ۲ وعده با فاصله زمانی ۶ الی ۷ ساعت و ترجیحاٌ قبل از وعده غذایی می باشد .
  • مزایای استفاده از قرص لاغری ای وی ال :
  • در فرمولاسیون این قرص لاغری از هیچ ماده محرکی استفاده نشده است و همین مسئله استفاده آن را برای همه افراد ممکن می سازد .
  • فرمولاسیون قرص لاغری EVL ثابت شده است .
  • عدم نگرانی از به وجود آمدن تداخل در مصرف این مکمل قرص لاغری با مکمل های دیگر

قرص لاغری لیپو ۶

محصولات چربی سوز زیادی برای بانوان وجود دارند که همه مدعی بهترین بودن هستند. اما نوتریکس با فرمولاسیون جدیدش چربی سوزی را وارد مرحله ی جدیدی کرده است. مرحله‌ای بالاتر از بهترین بودن، بیشترین قدرت و هر تجربه ی چربی سوزی که تا به حال داشته‌اید.لیپو ۶ خانم‌ها قویترین چربی سوزی است که تا به حال برای بانوان ارائه شده است. این محصول شامل گروه فوق‌العاده قوی از چربی سوزهاست. و این ها تنها دلایلی که این محصول مخصوص خانم‌ها هستند نیست، این محصول برای اولین بار قدرت چربی سوزی در قسمت‌هایی از بدن بانوان را دارد که تا به حال هیچ چربی سوزی نداشته است. طراحی لیپو سیکس به‌گونه ای است که هرجا با اثری از چربی اضافی برخورد می‌کند با آن مبارزه می‌کند.

لیپو ۶ بلک هرس نوترکس یک محصول بسیار قوی در امر چربی‌سوزی است و اگر به جایی رسیده‌اید که با حجم زیادی چربی مواجه‌اید و از هیچ محصول یا فعالیتی جواب نمی‌گیرید و دنبال محصولی که به معنی واقعی رژیمتان را متحول و موثر کند هستید، پاسخ شما لیپو ۶ بلک هرس نوترکس است.به یاد داشته باشید که محصولات چربی سوز تنها به همراه ورزش تاثیر گذارند و اگر ورزش نمی‌کنید به هیچ عنوان از این محصولات استفاده نکنید.

طریقه مصرف:

  1. ۳ عدد صبح ۳ عدد عصر، تا ۶ ساعت قبل از خواب مصرف کنید و هرگز بیش از روزی ۶ عدد استفاده نکنید.
  2. دوره ی مصرف قرص‌ها ۸ هفته و سپس ۴ هفته استراحت (عدم مصرف) می‌باشد.
  3. حداقل ۳۰ دقیقه قبل از وعده غذایی مصرف شود.

———————————————————————————

قرص لاغری ترانسفورم EVL

قرص لاغری ترانسفورم کمپانی EVL قرص لاغری ترموژنیک فوق العاده با کیفیت می باشد که برای کاهش وزن و کاهش چربی بدن بسیار مناسب می باشد .قرص لاغری Trans4orm کمپانی ای وی ال با فرمولاسیون قوی مکملی قوی باری کاهش چربی کاهش اشتها ، افزایش انرژی و افزایش تمرکز ذهنی می باشد .

قرص لاغری ترانسفورم EVL حاوی مواد مفیدی از جمله عصاره چای سبز ، ال – تیروزین سینفرین ، کافئین CHOLINE BITARTRATE ، TEACRINE ،سینفرین HCL ،عصاره فلفل سیاه ، مجموعه ویتامین های B و … می باشد .قرص لاغری ترانسفورم حاوی ۵۰۰ میلی گرم عصاره چای سبز می باشد کهاین ماده در افزایش سوخت و ساز بدن بسیار موثر می باشد .علاوه بر ان این قرص لاغری ای وی ال حاوی ۵۰۰ میلی گرم ال تیروزین در هر وعده خود می باشد .ال تیروزین کلید اسید آمینه ای در بدن می باشد که در افزایش مناسب سوخت و ساز بدن بسیار موثر می باشد .همچنین این ماده در رفع خستگی عضلات بدن بسیار موثر می باشد .

۲۰ میلی گرم سینفرین موجود در این قرص لاغری در تجزیه سلول های چربی و سرکوب حس گرسنگی بسیار موثر می باشد .همچنین این قرص لاغری حاوی ۱۷۵ میلی گرم کافئین خالص در هر وعده می باشدکه این ماده در افزایش سوخت و ساز و کاهش اشتها و کاهش چربی بسیار تاثیر گذار می باشد .
این قرص لاغری کمپانی Evlution حاوی ۲۰۰ میلی گرم CHOLINE BITARTRATEدر هر وعده خود می باشد که این ماده در فعالیت های عضلانی و فعالیت های ذهنی موثر می باشد .

۲۵ میلی گرم TEACRINE موجود در این قرص لاغری در قوی تر شدن انگیزه بسیار موثر می باشد .همچنین مواد دیگری چون عصاره فلفل سیاه و سینفرین HCL و … در افزایش سطح حرارتی بدن و در نتیجه کاهش مقادیر چربی مفید می باشند .ترکیبی از ویتامین B3، B6، B12 و اسید فولیک در بالا نگه داشتن سطح انرژی بدن کارا می باشند

ویژگی های ترانسفورم ای وی ال :
  • قرص لاغری
  • مفید در جربی سوزی
  • کنترل اشتهای کاذب افراد
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • افزایش انرژی و افزایش تمرکز ذهنی
  1. طریقه مصرف قرص لاغری Trans4orm ای وی ال :
  2. ۲ کپسول از این قرص لاغری را صبح ها با معده خالی با مقدار مناسب آب میل نمایید
  3. و ۲ کپسول دیگر را ۴ الی ۶ ساعت بعد و یا قبل از تمرین بعد از ظهر میل نمایید .
  4. بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید . پس از پایان ۸ هفته برای مدت ۴ هفته استفاده از این قرص لاغری EVL را قطع نمایید .

———————————————————————————

قرص چربی سوز shadow

قرص چربی سوز قوی یکی از راه کارهای چربی سوزی در بدن می باشد با استفاده از قرص چربی سوز قوی شما میتوانید طی مدت ۲ تا ۳ ماه به وزن ایده عال خود برسید البته با استفاده از قرص های چربی سوز مناسب .در ادامه مطلب همراه ما باشید.این قرص چربی سوز قوی را کمپانی قرص سازیقرص چربی سوز قوی shadow snn تهیه و عرضه کرده است، کمپانی سازنده این قرص نیز بر عدم وجود ماده افدرین در ترکیب این قرص تاکید می کند. ماده افدرین ماده ای محرک می باشد که خواص چربی سوزی بسیار قدرتمندی نیز دارد اما به دلیل عوارض جانبی ناگواری که بر جای می گذارد از سالها قبل ممنوع اعلا م شده است.

این قرص چربی سوز قوی بدون اینکه از ماده شیمیایی افدرین بهره بگیرد، با افزایش متابولیسم و تشدید سوخت و ساز در بدن، از میزان چربی موجود در بدن می کاهد. این قرص همچنین از ذخیره شدن چربی در بدن نیز جلوگیری می کند. این خاصیت و ویژگی مخصوصا برای کسانی که نمی توانند رژیم غذایی کم چرب را رعایت کنند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این قرص همچنین با تشدید فرایند چربی سوزی و تشدید فرایند تبدیل چربی به انرژی، بر میزان انرژی موجود در بدن نیز می افزاید.کمپانی سازنده ، این محصول را بهترین قرص چربی سوز قوی موجود در دنیا معرفی کرده است. اما شما مصرف کنندگان عزیز به جای اینکه توجه خود را معطوف به تبلیغات کنید، به واقعیتها و آنچه که خود تجربه می کنید، ایمان داشته باشید.

قرص چربی سوز قوی

این قرص تنها به کسانی که در کنار مصرف این قرص از رژیم غذایی مناسب و تمرینات هوازی مناسب استفاده می کنند ، کمک خواهد کرد.این قرص چربی سوز قوی کمک به ترشح هورمون های قرص چربی سوز قوی در بدن میکند.این قرص آنزیمی به نام phosphodiesterase را در بدن مهار کرده که این امر باعث تشدید عمل چربی سوزی میشود.این قرص چربی سوز قوی گیرنده های آلفا را در سلول ها و بافت های چربی بلوکه می کند که این امر باعث فعالیت بیشتر گیرنده های بتا در بدن میشود و این امر روند چربی سوزی را تشدید میکند.

این قرص چربی سوز قوی آنزیمی به نام catechol-o-methyltransferase را در بدن مهار میکند این امر باعث تشدید هورمون های چربی سوز بیشتر در بدن میشود و چربی سوزی در بدن بیشتر میشود.این قرص چربی سوز قوی به صورت کپسول های مایع است و در بسته های ۱۰۰ تایی عرضه میگردددر طول روز میتوانید ۲ بار و هر بار ۳ کپسول از آن را وقتی معده خالی است با آب فراوان مصرف کنید و باید یک بار بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از غذا خوردن و بار دیگه قبل از تمرین باشد٫

———————————————————————————

قرص چربی سوز هیدروکسی کات

قرص و گیاهان دارویی مفید برای کاهش وزن و لاغری

یکی از معروفترین و محبوبترین مدل های چربی سوز معروف هیدروکسی کات مدل الاین Elite یا همان ملایم است. این مدل از هیدروکسی کات بلعکس اسم فرینده اش بسیار تاثیر گذاری است و عملکر عالی در حذف سخترین چربی های بدن دارد. هیدروکسی کات الایت با مدل هیدروکسی کات الایت از سری کنسانتره شرکت ماسل تک فرق دارد و از سری هاردکور میباشد. مصرف این چربی سوز فوق العاده عالی رو برای بدنسازان آماتور که کاهش چربی های بدن برایشان مهمتری هدف در بدنسازی است پیشنهاد می کنیم

ویژگی های بارز هیدروکسی کات الایت :
  1. خواصیت ترموژنیک فوق العاده عالی
  2. کاهش وزن شگفت انگیز
  3. افزایش فوق العاده انرژی
  4. بدون هیچگونه عوارض جانبی

قرص چربی سوز هیدروکسی کات

هیدروکسی کات الایت در محافل تخصصی مکمل های غذایی غوغایی در آغاز تولید به پا کرد ، این نسخه جایگزین نسخه پرفروش هیدروکسی کات ایکس شد که بدلیل قدرت فوق العاده بالای خود ۳ سال به عنوان بهترین چربی سوز جهان شناخته شد اما بدلیل اینکه این محصول فقط برای ورزشکاران حرفه ای تولید شده بود ولی بدنسازان آماتور هم از آن استفاده می کردند و دچار عوارض جانبی میشدند ، شرکت ماسل تک آمریکا تصمیم به توقف تولید مدل ایکس شد و جایگزین آن مدل الایت را تولید کرد.

هیدروکسی کات الایت هم از ابتدا با استقبال عالی علاقمندان به کاهش وزن وچربی سوزی مواجه شد تا جایی که ماسل تک مجبور شد تا بحال که ۳ سال از تولید اولیه این محصول میگذرد آن را همچنان تولید کند .هیدروکسی کات الایت نسخه فراگیر و همگانی چربی سوز هیدروکسی کات است که هم برای بانوان استفاده میشود و هم برای آقایان در سطوح حرفه ای و آماتور ، بازگشت نداشتن ، خواصیت ترموژنیک داشتن ، افزایش انرژی چشمگیر و کاهش وزن بصورت محسوس از بهترین ویژگی ها و دلایل اصلی موفقیت هیدروکسی کات الایت در بین چربی سوزهای این شرکت است .

———————————————————————————
چربی سوز های ترموژنیک

این دسته از چربی سوزها به عنوان بهترین مدل چربی سوز شناخته میشوند چون با داشتن کمترین عوارض باعث افزایش سرعت فوق العاده چربی سوزی برای ورزشکاران میباشند .

بهترین روش مصرف هیدروکسی کات الایت :

  1. روز اول » ۱ کپسول قبل از تمرین
  2. روز دوم و سوم » ۱ کپسول صبح و ۱ کپسول قبل از تمرین
  3. روز چهارم به بعد » ۲ کپسول صبح و ۲ کپسول قبل از تمرین

———————————————————————————

شش گیاه دارویی مفید برای لاغر شدن

قرص و گیاهان دارویی مفید برای کاهش وزن و لاغری

جنسنیگ

این ریشه سخت و محکم و ارزشمند در واقع در بدن حالت تعادل ایجاد می‌کند، انرژی بدن را افزایش داده و اشتها را کاهش می‌دهد. ریشه این گیاه در افزایش خلق و بهبود کیفیت خواب موثر است و همچنین نقش مهمی در سالم نگه داشتن وزن بدن دارد.

اسپیرولینا

این گیاه در واقع یک جلبک آب شیرین است. این جلبک بیش از هر خوردنی دیگری بر روی زمین حاوی آنتی اکسیدان است. این جلبک همچنین منبع غنی از پروتئین است که به شما احساس قدرت می‌دهد و کمک می‌کند که وزن اضافی خود را کاهش دهید.

چای سبز

مطالعات ثابت کرده است چای سبز حاوی ترکیبی است که اشتها را کم کرده و میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

قارچ‌های Reishi

این قارچ‌ها در واقع سلطان طب سنتی چین هستند. Reishi یک تونیک قدرتمند است که برای درمان و پیشگیری از چندین بیماری مهم استفاده می‌شود. این قارچ پرخاصیت همچنین سوخت و ساز را افزایش داده، قند خون را پایین می‌آورد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

دارچین

این چوب خوش طعم در تنظیم قندخون بسیار موثر است و به حفظ وزن سالم بدن و کاهش ولع خوردن شیرینی‌جات کمک می‌کند.

فلفل قرمز

این چاشنی بسیار تند و تیز بدون هیچ عارضه جانبی و خطری، سوخت و ساز بدن را تسریع می‌کند و به لاغرشدن کمک می‌کند اما همچنین در بخش دیگری از این مقاله تاکید شده است که اگر قصد دارید وزن خود را کاهش دهید درعین حال از مصرف سه گیاه دارویی زیر پرهیز کنید:

ملین‌های گیاهی

بسیاری از ترکیبات گیاهی برای کاهش وزن حاوی گیاهان ملینی مثل سنا هستند که حرکات روده را تحریک می‌کنند. این گیاهان برای درمان موقت یبوست مفید هستند اما اگر مدت طولانی با هدف کاهش وزن مصرف شوند می‌توانند اعتیادآور و مضر شوند.

———————————————————————————

گردآوری شده مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا