دسته‌بندی نشده

طرز تهیه پنکیک ساده پنکیک شکلاتی بدون فر پنکیک موز با شیر

پنکیک ها یکی از انواع کیک های تابه ای و فوری هستند که بسیار ساده و مقوی می باشند و در طعم ها و مزه های مختلفی تهیه می شوند. شما می می توانید پنکیک ها را برای مهمانی ها و یا برای یک صبحانه یا عصرانه تهیه کنید. شما می توانید پنکیک ها را بدون فر و همزن برقی تهیه کنید. پنکیک ها کم شیرین تهیه می شوند ولی در هنگام سرو با میوه های مختلف و عسل تزئین می شوند. شما می توانید پنکیک ها را با قالب های شکل دار و رینگ ساده و یا حتی بدون داشتن قالب در تابه نچسب بریزید. شما می توانید در تهیه پنکیک ها از کره یا روغن استفاده کنید ولی استفاده از کره طعم پنکیک را خوشمزه تر می کند. پنکیک ها برای اولین بار در قرن 16 تهیه شدند و توسط یک آشپز هلندی نوشته شده و در طول قرون وسطی پنکیک ها دچار تغییر شدند و به شکل امروز در آمده است. پنکیک ها در گذشته روی سنگ یا اجاق گر پخته می شدند. اما امروز سه نوع از محبوب ترین پنکیک ها را به شما یاد خواهیم داد که عبارت است از پنکیک ساده، پنکیک شکلاتی، پنکیک موز همراه ما باشید.

طرز تهیه پنکیک ساده

پنکیک ساده یکی از محبوب ترین پنکیک ها بین ما ایرانی ها می باشد که می توانید بدون داشتن ابزار خاصی این پنکیک را با میوه های مختلف تهیه کنید. دقت کنید غلظت مواد پنکیک بسیار مهم است نباید خیلی شل و یا سفت باشد. شما به دلخواه می توانید از اسانس ها و طعم دهنده های مختلفی در پخت پنکیک ساده استفاده کنید. اما برای مشاهده طرز تهیه پنکیک ساده خانگی و خوشمزه به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه پنکیک ساده پنکیک شکلاتی بدون فر پنکیک موز با شیر

طرز تهیه پنکیک موزی

پنکیک موزی یکی از پنکیک های ساده می باشد که با پوره موز تهیه می شود و طعمی بسیار نرم و لذیذی دارد. شما می توانید این پنکیک خوشمزه را برای صبحانه یا عصرانه تهیه کنید. پنکیک ها به دلیل استفاده از تخم مرغ و شیر و آرد بسیار سیر کننده هستند و برای شروع یک صبح پر انرژی بسیار مناسب می باشند. اما برای مشاهده دستور طرز تهیه پنکیک موز در خانه به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا