دسته‌بندی نشده

دستور آشپزی پنکیک کره بادام زمینی

اگر از طرفداران انواع پنکیک ها هستید، می توانید در این بخش طرز تهیه پنکیک کره بادام زمینی را مطالعه کنید. این پنکیک بسیار پر خاصیت بوده و طعمی عالی دارد. در صورت دلخواه می توانید از ترکیبات نوتلا و شکلات نیز در این کیک استفاده کنید.
همانطور که می دانید، پنکیک یکی از میان وعده های عالی و خوشمزه ای است که پختی سریع و آسان دارد. شما می توانید از پنکیک ها در وعده های صبحانه و … استفاده کنید.

مواد اولیه پنکیک کره بادام زمینی

تخم مرغ: ۱ عدد
آرد: ۱ فنجان
بکینگ پودر: ۱ قاشق چای خوری
شکر: ۲ قاشق غذاخوری
شیر: ۱ و یک چهارم فنجان
جوش شیرین: نصف قاشق چای خوری
مینی شکلات فنجانی بادام زمینی خرد شده: نصف فنجان
کره بادم زمینی: یک سوم فنجان
سس شکلات و خامه: به میزان کافی

پنکیک کره بادام زمینی

مواد لازم سس شکلات

خامه پر چرب: نصف پیمانه
عسل یا شربت ذرت: ۲ قاشق چای خوری
شکلات نیمه شیرین رنده شده: ۱۰۰ گرم

حتماً بخوانید:

طرز تهیه پنکیک کره بادام زمینی

برای آماده کردن این میان وعده عالی و پر خاصیت باید ابتدا درون ظرفی بزرگ مقداری آرد، نمک، جوش شیرین، شکر و بکینگ پودر را ترکیب کنید. مواد را به خوبی مخلوط کرده و در مرحله بعدی باید تخم مرغ ها را اضافه کنید.
شیر و کره بادام زمینی را نیز در این مرحله به مواد بیفزایید. حالا دوباره مواد را ترکیب کرده تا ترکیبی یکدست داشته باشید.
با استفاده از یک تابه نسوز موادتان را سرخ کنید. تابه را روی حرارت قرار دهید و در هر مرحله مقداری از مواد پنکیک را روی آن بریزید. اجازه دهید دو طرف مواد سرخ شوند.

چطوری پنکیک کره بادام زمینی درست کنم؟

پنکیک های سرخ شده را برداشته و مواد رویه آن را که از قبل آماده کرده اید، روی مواد بمالید.
برای آماده کردن مواد میانی پنکیک ها باید شکلات را با استفاده از روش بن ماری کردن آب کنید. حالا مقداری خامه به مواد اضافه کرده و به خوبی ترکیب کنید.
شربت ذرت و عسل را به مواد اضافه کرده و مجدد سس را به طور یکدست هم بزنید. لا به لای پنکیک ها را با استفاده از شکلات های بن ماری شده رومال کنید. در میان پنکیک ها می توانید از موز و یا میوه های دلخواه استفاده کنید.
پنکیک شما آماده است و می توانید در کنار شیر، چای، قهوه و نسکافه سرو کنید. این دسر در کنار خامه و کره نیز سرو می شود. استفاده از این پنکیک برای میان وعده های کودکان نیز مناسب است.
برای تزئین روی این پنکیک می توانید از انواع ترافل ها و یا میوه ها نیز استفاده کنید. همانطور که در این بخش مطالعه کردید، طرز تهیه پنکیک کره بادام زمینی بسیار ساده است و شما می توانید از این طرز تهیه فوری استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا