دسته‌بندی نشده

شما مثل کدام حیوان می خوابید؟

شما چه مدلی میخوابی ؟

آیا کسی تا به حال به شما گفته که مثل خرس می خوابید؟ یا حتی گفته باشن مثل جغد بیداری ؟ میدونی این اصطلاحات چطوری از روی حیوانات گرفته میشه ؟

خوابیدن شیر

شیرها با انرژی زیادی از خواب بیدار می شوند و روز خود را ساعت 7 صبح برنامه ریزی می کنند. جلسات و پروژه های جدید در اواسط بعد از ظهر انجام می شود، شیرها زودتر از بقیه به خواب میروند، حدود ساعت 10:30 شب به رختخواب می روند.

خوابیدن شیر

خوابیدن دلفین

اگر از بی خوابی رنج می برید یا سبک می خوابید، احتمالا دلفین هستید. دلفین ها زود از خواب بیدار می شوند و بعد از صبحانه و قهوه کارهای خلاقانه خود را انجام می دهند. مدیتیشن و یوگا بعد از کار به دلفین ها کمک می کند تا قبل از خواب حدود ساعت 11:30 شب استراحت کنند.

خوابیدن دلفین

خوابیدن گرگ

اگر بیشتر شب ها مثل جغد بیدار هستید شما احتمالا یک گرگ هستید. گرگ ها دیرتر از بقیه به سر کار بروند. بیشتر ایده های بزرگ بعد از ناهار و با شام در ساعت هشت شب به ذهنشان می رسد. گرگ ها نیمه شب می خوابند .

خوابیدن گرگ

خوابیدن خرس

خرس ها برای عملکرد بهتر در طول روز به 8 ساعت خواب کامل نیاز دارند. خرس ها عاشق چرت 20 دقیقه ای بعد از ظهر هستند . کسانی که مثل خرس میخوابند بیشتر بعد از شام فکر می کنند و تصمیم میگیرند.

خوابیدن خرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا