دسته‌بندی نشده

سلفی هانیه توسلی با صورت جوشی!

هانیه توسلی اینستاگرامش را با انتشار عکسی به روز کرد.

هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 ، در همدان، بازیگر است. او دیپلم علوم تجربی دارد و از دانشگاه آزاد هنر و معماری در رشته ادبیات نمایشی فارغ‌التحصیل شده است. به عکاسی و نقاشی علاقمند است و علاقه شدید و خاصی به گربه دارد و شش گربه در خانه‌اش با او زندگی می‌کنند که همه خیابانی هس تند. جالب است بدانید در دوران دبیرستان تجدید آورده و تنبل کلاس بوده.

خانم توسلی از سن 17 سالگی وارد عرصه بازیگری تئاتر گروهی در همدان شد. او ورودش به صورت حرفه ای به عرصه بازیگری در تئاتر را مدیون نصر الله قادری می داند بدین صورت که زمانی که در یکی از جشنواره های تئاتری در شهر تبریز به عنوان بازیگر حضور داشت توسط نصر الله قادری که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر “پدر” انتخاب شد.

وی اولین فعالیت خود در عرصه بازیگری در تلویزیون را در سال 1379 با بازی در مجموعه تلویزیونی “غریبه” به کارگردانی جواد اردکانی تجربه کرد. از دیگر فعالیت های تلویزیونی او می توان به ایفای نقش در مجموعه های تلویزیونی “وفا” به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1385 و “میوه ممنوعه” به کارگردانی حسن فتحی در سال 1386 اشاره کرد که او را به اوج شهرت رساند.

بیشتر فعالیت های خانم توسلی به عنوان بازیگر به بازیگری در سینما مربوط می شود. او فعالیت خود در عرصه بازیگری در سینما را در سال 1380 با ایفای نقش در فیلم سینمایی “شام آخر” به کارگردانی فریدون جیرانی آغاز کرده است.

سریال قلب یخی اولین حضور او در عرصه نمایش خانگی بوده است و پس از آن در سریال شاهگوش نیز ایفای نقش داشته است. خانم توسلی در سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی در ایفای نقش کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا