دسته‌بندی نشده

هانیه توسلی: هیچ امیدی به آینده ندارم!

مصاحبه جدید هانیه توسلی با فربدون جیرانی

هانیه توسلی که اخیرا یکی از بهترین نقش های خود را در سریال زخم کاری به پایان رسانده است ، حرف های عجیبی از امید به آینده زد.

هانیه توسلی گفت: هیچ امیدی به آینده ندارم ، دیگه دلم نمیخاد خبر گوش بدم.

هانیه توسلی بایگر سینما و تلویزیون متولد 14 خردادماه سال 1358 در همدان است. وی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشنامه نویسی از «دانشگاه آزاد تهران» است.

خانم هانیه توسلی در خانواده ای 7 نفره متولد شده است پدرش مرحوم توسلی سرهنگ ژاندارمری بود و مادرش خانه دار است وی دارای چهار خواهر نیز هست.

خواهر اولش کار ترجمه انجام میدهد و خواهر دومش به اسم مهسا جراح مغز است . خواهر سومش نیز هدیه نام دارد و در آمریکا خواننده است و خواهر کوچکترش نیز در در رشته طراحی شهری فارغ التحصیل شده است.

هانیه توسلی ازدواج نکرده و مجرد است .

مصاحبه جدید هانیه توسلی با فربدون جیرانی

هانیه توسلی فعالیت هنریش را ابتدا با تئاتر و در شهرش همدان شروع کرد . تا اینکه زمانی که در دانشگاه تهران قبول شد در کنار درسش به عنوان دستیار کارگردان در فیلم آخر بازی به کارگردانی همایون اسعدیان فعالیتش را به صورت جدی تری شروع کرد.

خانم هانیه توسلی در سال 1379 برای بازی در تئاتر پدر انتخاب شد و پس از آن نیز با فیلم روی جاده نمناک جلوی دوربین رفت. خانم توسلی در همان سال 1379 توانست با بازی در سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شود و در سال 1380 با فیلم شام آخر وارد عرصه هنر در سینما شد.

بازی خانم توسلی در سال 1396 در سریال میوه ممنوعه سبب شهرت و محبوبیت وی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا