دسته‌بندی نشده

روش تهیه اسنک ماست و توت‌فرنگی، دسر جدید و خوشمزه

اسنک ماست و توت‌فرنگی

امروز در این مقاله قصد داریم طرز تهیه اسنک ماست و توت‌فرنگی را به شما آموزش دهیم. این اسنک در زمان بسیار کوتاهی آماده می‌شود و طعم بسیار خنک و جذابی دارد. اگر به دنبال یک میان‌وعده‌ی سالم هستید، این اسنک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مواد لازم : میزان مورد نیاز :
توت‌فرنگی ۵۰۰ گرم
ماست ایسلندی ۵ قاشق غذاخوری
عسل، پودر قند یا استویا به مقدار لازم
وانیل نوک قاشق چای‌خوری
شکلات ۲۵۰ گرم
روغن گیاهی ۳ قاشق غذاخوری

اسنک ماست و توت‌فرنگی

طرز تهیه اسنک ماست و توت‌فرنگی

برای درست کردن این اسنک، ۵۰۰ گرم توت فرنگی را بشورید و نگینی خرد کنید و داخل یک کاسه بریزید. ۴ الی ۵ قاشق غذاخوری ماست ایسلندی به آن اضافه کنید. (بهتر است ماستی که استفاده می‌کنید آب نداشته باشد. ماست ایسلندی به دلیل پروتئین بالا و چربی پایین برای این اسنک مناسب است).

نوشته های مشابه

به مقدار لازم عسل یا استویا به مواد خود اضافه کنید. نوک قاشق چای‌خوری وانیل اضافه کرده و همه مواد را مخلوط کنید تا یک‌دست شود. از این ترکیب به مقدار دلخواه بردارید و روی کاغذ روغنی قرار دهید.

سپس ظرف را به مدت ۳۰ دقیقه داخل فریزر قرار دهید تا کاملا یخ بزند. همین ترکیب را می‌توانید داخل قالب بستنی هم بریزید و داخل فریزر قرار دهید تا کاملا منجمد شود.

حتماً بخوانید:

معرفی ارزش غذایی و خواص توت فرنگی

معرفی ارزش غذایی و خواص توت فرنگی

توت فرنگی یکی از میوه هایی است که بسیاری از افراد آن را دوست دارند. همچنین این میوه ی خوشمزه دارای خواص بسیاری است که عده ی زیادی از ما از آن ها…

در این مرحله ۲۵۰ گرم شکلات تلخ یا شیرین بسته به سلیقه‌ی خودتان، داخل کاسه بریزید و سه قاشق غذاخوری روغن مایع گیاهی به آن اضافه کنید و روی بخار کتری قرار دهید تا بن ماری شود.

اسنک‌ها را از کاغذ روغنی جدا کرده و داخل شکلات بغلتانید تا هر طرف اسنک به شکلات آغشته شود. دوباره اسنک‌ها را روی کاغذ روغنی قرار دهید. بعد از چند دقیقه به دلیل سرمای اسنک شکلات میبندد و اسنک آماده می‌شود.

منبع : مجله لایفید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا