دسته‌بندی نشده

طرز تهیه اسنک گوشت پنیری با نکته های خوشمزه کردن آن

طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده

اسنک گوشت یکی از انواع خانواده اسنک ها می باشد که بسیار خوشمزه و مجلسی است و شما به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. شما حتی اگر دستگاه ساندویچ ساز نداشته باشید می توانید داخل تابه این اسنک را تهیه کنید و برای مهمانی و تولدها حاضر کنید. شما به دلخواه می توانید اسنک ها را در طعم ها و مزه های مختلفی داشته باشید.
اگر از دستگاه ساندویچ ساز استفاده می کنید دقت کنید که دستگاه را خوب چرب کنید و بگذارید ۵ دقیقه داغ شود تا نان تست ها داخل آن نچسبند و مهم ترین نکته در تهیه اسنک ها این است که نان تست بسیار تازه باشد شما می توانید اسنک گوشت را در ساندویچ ساز و ماهیتابه و فر بپزید. با دلگرم همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه اسنک گوشت و قارچ

گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
فلفل دلمه ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
قارچ ۱۰ عدد
رب ۱ ق غذا خوری
پنیر پیتزا یا پنیر ورقه ای به مقدار لازم
نان تست ۱ بسته
گوشت چرخ کرده، به مقدار لازم

گوشت و قارچ پنیری

نوشته های مشابه

طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده در ماهیتابه و ساندویچ ساز

مرحله اول: تفت دادن گوشت

ابتدا پیاز را پوست گرفته و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه با کمی زردچوبه تفت دهید تا کمی سبک و طلایی شود سپس در ادامه گوشت چرخ کرده را به همراه کمی فلفل سیاه و نمک اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند.

مرحله دوم: افزودن قارچ و فلفل دلمه

در ادامه فلفل دلمه نگینی شده و قارچ اسلایس شده را اضافه کنید و خوب مواد تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود اصلا نباید مواد مرطوب باشد و آب آن باید کاملا کشیده شود در ادامه تمام ادویه ها را به همراه رب اضافه کنید و خوب تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود سپس از روی حرارت بردارید و بگذارید تا خنک شود.

حتماً بخوانید:

مرحله سوم: آماده سازی اسنک

نان های تست را از نایلون خارج کرده و می توانید به دلخواه دور نان ها را با چاقو اره ای برش بزنید سپس روی هر لایه نان تست برای خوش تر شدن کمی سس کچاب بزنید و مقداری از مواد گوشتی را به همراه پنیر ورقه ای یا پنیر پیتزا بریزید و یک نان تست روی آن قرار دهید و این کار را برای همه نان و مواد گوشتی انجام دهید.

آماده سازی اسنک پنیری

مرحله چهارم: پخت در ساندویچ ساز

برای پخت در ساندویچ ساز باید دستگاه را کمی گرم کنید سپس اسنک ها را داخل اسنک ساز قرار دهید و درب دستگاه را برای ۱۰ دقیقه بسته تا اسنک ها طلایی شود سپس داخل دیس قرار دهید و روی آن سس قرمز و سفید بریزید.

مرحله پنجم: پخت اسنک در ماهیتابه

برای پخت اسنک به روی گاز اسنک ها را در یک تابه نچسب چرب شده قرار دهید و یک جسم سنگین روی آنها قرار دهید سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا پخته طلایی شود سپس آن را برگردانید تا اسنک ها طلایی شوند. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه اسنک گوشت چرخ کرده و قارچ

می توانید رب را حذف کنید.
برای عطر و بو بیشتر می توانید کمی زعفران اضافه کنید.
افزودن قارچ سلیقه ای می باشد و قابل حذف است.
می توانید بجای گوشت از مرغ یا کالباس استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا