دسته‌بندی نشده

راهنمای سفر به دریاچه آلستر هامبورگ ، جاذبه طبیعی شگفت انگیز

دریاچه های آلستر هامبورگ

دریاچه های آلستر هامبورگ، دریاچه های مصنوعی هستند که به رود آلستر و البه متصل می شوند. در این دریاچه ها مجسمه های زیبا و دیدنی هم می توانید مشاهده کنید. (از جمله پری دریایی عجیب و غیرعادی ساخته ی هنرمند مجسمه ساز الیور واس).
این دریاچه های زیبا از جمله جاذبه های بسیار دیدنی در هامبورگ به شمار می روند. در اطراف این دریاچه ها (آلستر درونی و آلستر بیرونی) می توانید از هتل های قدیمی، خانه های تاریخی بسیار و زیباترین میدان های هامبورگ بازدید کنید.

دریاچه آلستر هامبورگ

اینجا یک مسیر پیاده روی مشهور و دیدنی دارد. کافه های متنوع و مراکز خرید بزرگی در این محددوده قرار دارند که با استفاده از قایق می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

از جمله ی این مراکز خرید، “بالیندام” است که بزرگترین مرکز خرید موجود در هامبورگ می باشد.
این دریاچه ها که در قلب شهر واقع شده اند 2.5 متر عمق دارند و بهشت قایق سواری هامبورگی ها، به خصوص انواع قایق های پارویی می باشند.

تصاویر دریاچه آلستر هامبورگ

در اطراف این دریاچه ها، درختان و درختچه های انبوهی وجود دارد که می توانید میان آن ها نشسته و یا در آن قدم بزنید، بدوید، دوچرخه سواری کنید یا بدمینتون بازی کنید. (باغ ها و پارک های بسیاری این منطقه را احاطه کرده اند).

اگر عاشق آرامش و سکوت هستید و می خواهید برای اوقاتی از شلوغی و هیاهوی شهر فاصله بگیرید، پیشنهاد می کنیم حتما به قدم زدن در مسیرهای پیاده روی دنج کنار این دریاچه پرداخته و یا در میان درختان انبوه این قسمت ها بنشینید و استراحت کرده و لذت ببرید و یا قایق سواری روی آب را تجربه کنید.

این دو دریاچه به خاطر قایق سواری در تابستان و اسکیت در زمستان به دلیل یخ زدن آب دریاچه شهرت بسیاری دارند. همچنین این مکان برای علاقه مندان به عکاسی، سوژه های بسیار جالب و دیدنی دارد.

دریاچه و رود آلستر | دریاچه ی پری دریایی هامبورگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا