دسته‌بندی نشده

راهنمای سفر به دریاچه گاردا

دریاچه گاردا کجاست؟

یکی از محبوب ترین جاذبه های دیدنی در کشور ایتالیا، دریاچه گاردا می باشد. این دریاچه یک مقصد گردشگری پر جاذبه است که شما می توانید از زیبایی آن دیدن کنید. این دریاچه پر از جاذبه های متضادی بوده که شما از دیدن آن ها لذت می برید. این مکان امروزه یکی از بزرگ ترین دریاچه های دنیا است.

سواحل این دریاچه ۱۵۰ کیلومتر کشیده شده و بخش های مختلفی دارد. این دریاچه مقصد بسیاری از گردشگران بوده و یک مکان لاکچری و زیبا است. چشم اندازهای این دریاچه بسیار دیدنی و تماشایی می باشد. روستاهای تپه ای که اطراف آن را احاطه کرده اند و شهرهای بندری از جذابیت های خارق العاده ای برخوردار هستند. این دریاچه از مکان های دیدنی ایتالیا است.

گاردا، بزرگ ترین دریاچه ایتالیا

ارتفاعات گاردا

برای اینکه فرصت کافی ماجراجویی داشته باشید، می توانید به بخش های تپه مالسزیون و تفرجگاه های سنگ فرش شده لیمون بروید. نسیم های شمالی و ورزش های آبی در این نواحی نیز تجربه ای خاص برای شما عزیزان هستند. اگر فرصت کافی برای ماجراجویی ندارید، می توانید به سراغ تفریحات آبی این منطقه بروید.

حتماً بخوانید:

دیدنی های اطراف دریاچه

قسمت های جنوبی این دریاچه نسبتا عریض تر بوده و شامل شبه جزیره می شود. آب و هوای این نواحی نسبتا ملایم بوده و شرایط مدیترانه ای موجب رشد درختان زیتون در این نواحی شده است. سواحل سنگ ریزه ای این منطقه دارای آب هایی بسیار زلال می باشد. این نواحی همچنین گونه های گیاهی بسیار ارزشمندی دارد. چشم اندازهای این منطقه نیز بسیار جادویی می باشد.

آب های زلال و شفاف در این منطقه مقصد مناسبی برای گردشگران است. شما با سفر به این منطقه غرق در آرامش هستید و می توانید هیجان جاذبه های آبی را تجربه کنید. این نواحی دارای رستوران و مغازه های مختلفی بوده که تماشای آن ها خالی از لطف نیست. این شهر همچنین دارای قلعه ای تماشایی است که قدمت آن به قرن ۱۲ باز می گردد.

دریاچه گاردا کجاست | عکس + آدرس

چشمه های آب گوگرد که خاصیت درمانی بالایی دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. سواحل این دریاچه برای دوچرخه سواری و پیاده روی کردن بسیار مناسب هستند. شما می توانید با طی کردن مسیر روزهای شاد و مفرحی داشته باشید.

جاذبه های تاریخی اطراف دریاچه

با بازدید از دریاچه گاردا و استفاده از تفریحات آن می توانید سری به ویرانه های رومی بزنید. این بقایا ویلایی است که به شکل زیبایی معماری داشته و شما را به شدت محو خود خواهد کرد. این حوالی می توانید، موزه ای کوچک اما زیبا را نیز مشاهده کنید. پیاده روی کردن در این اطراف نیز یک تجربه بکر دیگر برای شما خواهد بود.
شما در سفر به این کشور می توانید از مکان های دیدنی ونیز نیز بازدید نمایید. این کشور جاذبه های دیدنی بی شماری برای علاقه مندان دارد که شما می توانید از آن ها نهایت استفاده را داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا