دسته‌بندی نشده

دستور پخت 3 مدل پیتزا صبحانه خانگی

طرز تهیه پیتزای خوشمزه برای صبحانه

پیتزا صبحانه یکی از انواع پیتزاهای بین المللی است که با مواد متنوعی در منزل تهیه می شود. برای لذت بردن از وعده صبحانه تان می توانید پیتزای صبحانه با طعم بی نظیری را در منزل تهیه کنید. در طرز تهیه پیتزا صبحانه از آرد و خمیر مایه و آب و نمک و روغن زیتون و سس گوجه فرنگی و دانه کنجد و پنیر موزارلا و سوسیس و تخم مرغ و برگ آویشن و نمک و فلفل استفاده می شود.

پیتزا از انواع فست فودهای خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد. پیتزا صبحانه و پیتزا پپرونی، پیتزا مخلوط و پیتزا سبزیجات از انواع پیتزاهایی است که شما می توانید آن ها را در منزل خودتان تهیه کنید و از طعم و مزه بی نظیر این پیتزاها نهایت لذت را ببرید.

طرز تهیه پیتزای صبحانه

انواع محبوب پیتزا صبحانه

پیتزا صبحانه را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد. برخی از انواع محبوب پیتزا صبحانه عبارتند از:

  1. پیتزا صبحانه کلاسیک: این نوع پیتزا با خمیر پیتزا، پنیر موزارلا، تخم مرغ، ژامبون و سوسیس تهیه می شود.
  2. پیتزا صبحانه سبزیجات: این نوع پیتزا با خمیر پیتزا، پنیر موزارلا، تخم مرغ و سبزیجات مانند قارچ، فلفل دلمه ای، ذرت و زیتون تهیه می شود.
  3. پیتزا صبحانه گوشت: این نوع پیتزا با خمیر پیتزا، پنیر موزارلا، تخم مرغ و گوشت مانند گوشت چرخ کرده، مرغ یا بیکن تهیه می شود.

انواع محبوب پیتزا صبحانه

پیتزا صبحانه را می توان در فر یا روی اجاق گاز تهیه کرد. برای تهیه پیتزا صبحانه در فر، ابتدا خمیر پیتزا را به شکل دلخواه پهن کنید. سپس، پنیر موزارلا را روی خمیر بریزید و تخم مرغ ها را روی پنیر بشکنید. در نهایت، مواد دلخواه خود را روی تخم مرغ ها قرار دهید. پیتزا را به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید تا پنیر ذوب شود و تخم مرغ ها بپزند.

برای تهیه پیتزا صبحانه روی اجاق گاز، ابتدا یک تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید. سپس، خمیر پیتزا را به شکل دلخواه پهن کنید و در تابه قرار دهید. پنیر موزارلا را روی خمیر بریزید و تخم مرغ ها را روی پنیر بشکنید. در نهایت، مواد دلخواه خود را روی تخم مرغ ها قرار دهید. تابه را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی حرارت قرار دهید تا پنیر ذوب شود و تخم مرغ ها بپزند.

پیتزا صبحانه یک غذای لذیذ و مغذی است که می تواند یک شروع عالی برای روز شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا