دسته‌بندی نشده

حسن آقا میری کیست ؟ + علت خلع لباس

حسن آقا میری کیست؟

سید حسن آقامیری متولد 17 اسفند 1358 در تهران روحانی بود. فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین (مقاطع تحصیلی حوزه های علمیه) می باشد، او با سخنرانی ها متفاوت به شهرت رسید ولی حالا بخاطر برخی دیدگاه های متفاوت خلع لباس شد.

حسن آقامیری و علاقه او به دروس حوزه

علاقه حسن آقا میری به حوزه از دوران کودکی با حضور در هیئت شروع شد و از آنجایی که به منبر و هئیت علاقمند بود در همان سال های اول تحصیل سال 1375 بعنوان مبلغ به روستاها می رفت.

سخنران شدن حسن آقامیری

حسن آقا میری پس از وارد شدن به یکی از هئیت های مذهبی قم ، سخنران آن شد.

سخنرانی های مردمی حسن آقامیری

حسن آقا میری از سال 1380 سخنرانی های جدی خود را آغاز کرد.

حسن آقا میری و ازدواج وی

من آدم راحتی هستم مثلا با فرزندانم هانی و حلما به پارک بازی، سینما، کنسرت، جنگل و دریا می روم و لباس شخصی هم می پوشم، توی خیابون امکان داره شلوار جین هم پام کنم !!

علت خلع لباس حسن آقا میری

فعالیت حسن آقامیری در اینستاگرام

حسن آقا میری بعد از ورود رسانه های مجازی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرد و پادکست های صوتی منتشر داد، حالا او یکی از سلبریتی های مجازی با 1.3 میلیون فالوور می باشد.

شغل اصلی حسن آقامیری

حسن آقا میری در مورد شغل اصلی اش می گوید: من از حوزه نه شهریه می گیریم نه بیمه هستم، خودم رفتم حذف کردم مال الانم نیست، کاسبی خود را دارم و در یک شرکت مشاور هستم و وابستگی به درآمد روحانیت ندارم.

حسن آقا میری و تلویزیون

حسن آقا میری در این مورد می گوید: من نیازی به تلویزیون رفتن ندارم. الان پادکست هامون معمولا بالای یک میلیون بازدید می خورد، بسه دیگر، کدام برنامه مذهبی تلویزیونی یک میلیون نفر می روند می بینند؟ الان مردم از اینترنت دانلود می کنند و گوش می کنند. من حاضر نیستم بخاطر تلویزیون خود سانسوری کنم.

حسن آقا میری و دیدگاه عجیبی از اسلام … !

خلع لباس حسن آقامیری

حسن آقا میری می گوید: اینها با برداشت های غیر منطقی و غیر انسانی از اسلام همه را به هم زدند. اهل بیت آمدند آینه خدا باشند، امام حسین (ع) حر رو تو کسری از ثانیه بخشیده، بعد خدای حسین (ع) میاد هزاران سال تو جهنم آدم ها رو شکنجه بده … !؟

علت خلع لباس حسن آقامیری

سید حسن آقامیری در شبکه اجتماعی خود نوشت : بعد از 10 – 15 سال بردن و آورن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و … با شکایت دادستان ویژه تهران به ریاست آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند، دو سال زندان که البته لطف کردند 5 سال تعلیقش کردند و خلع لباس دام شدم.

حسن آقا میری و روحانی سال

مجله همشهری جوان در سال 1395 حسن آقامیری را به عنوان روحانی سال انتخاب کرد.

شبکه های اجتماعی و حسن آقامیری

سید حسن آقامیری با استفاده از فضای مجازی سخنرانی های خود را در قالب یک مستند کوتاهی با موسیقی در شبکه های اجتماعی خود منتشر می دهد که طرفداران زیادی دارد.

او در بین خوانندگان و بازیگران نیز دوست های زیادی دارد که از مشهوترین آنها می تواند از خواننده ها به محسن چاووشی و از بازیگران به مهرداد صدیقیان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

زندگینامه حسین محب اهری : از تولد تا مرگ

بیوگرافی حسن ریوندی + عکس و کلیپ های جنجالی وی

فاطمه معتمد آریا کیست و جنجال وی در جشنواره فجر چه بوده است ؟

بیوگرافی گروه سون (۷) باند همراه با دانلود جدیدترین آهنگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا