دسته‌بندی نشده

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۱ دی + تصاویر

افراد معروف متولد 11 دی

امروز 11 دی ماه است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۱ دی + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ یازدهم دی چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

separator line

تولد افراد معروف در 11دی

سردار آزمون

تولد چهره های معروف ایرانی در 11دی + تصاویر

سردار آزمون فوتبالیست متولد 11 دی ماه

سردار آزمون اهل گنبد کاووس فوتبالیست ایرانی متولد 11 دیماه 1373 است که در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.
از باشگاه هایی که سردار آزمون در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال روستوف ، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد.
سردار فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. وی از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد

separator line

حمیدرضا پگاه

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۱دی + تصاویر

حمیدرضا پگاه بازیگر معروف کشور متولد 11 دی

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 11 دی سال 1350 و ایرانی می باشد . وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد.
پگاه در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) و آخرین گناه و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.
حمیدرضا پگاه سه خواهر و یک برادر دارد و خود فرزند دوم خانواده است.او صاحب یک فرزند به نام حنا پگاه است.

separator line

ایرج خواجه امیری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۱دی + تصاویر

ایرج خواجه امیری خواننده معروف ایرانی متولد 11 دی

حسین خواجه‌امیری مشهور به ایرج متولد ۱۱ دی ماه سال 1311 در شهر خالدآباد نطنز، استان اصفهان است . ایرج خوانندهٔ موسیقی اصیل ایرانی است.
ایرج دو بار ازدواج کرده و احسان خواجه امیری از همسر دوم وی است . ایرج خواجه امیری پدر همایون خواجه امیری، (هومن خواجه امیری و هاله خواجه امیری نیز می باشد که از همسر اول خود توران صولت تاش می باشند
محمدرضا شجریان دربارهٔ وی می‌گوید: «صدای ایرج در تاریخ آوازخوانی ما یک متر و معیار است و هر کس بخواهد در بالاترین حد حنجره صدایی را مثال بزند، می‌گوید صدا شبیه صدای ایرج است».

separator line

ویگن داوودی

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۱دی + تصاویر

ویگن داودی چهره سرشناس ایرانی متولد 11 دی

ویگن داوودی متولد یازدهم دی ماه ۱۳۲۹ (۱۱ ژانویه ۱۹۵۱) در اراک است. وی یکی از بنیانگذاران موسیقی پاپ در ایران است.
داوودی فعالیت خود را از استودیو الکوردوبس آغاز کرد و براى فراگیرى علوم صدابردارى به سوییس رفت.
در آغاز دهه‌ی پنجاه خورشیدی، ویگن داوودی یک سیستم هشت‌تراک صدابرداری و میکس حرفه‌ای را وارد ایران کرد و با تاسیس استودیو پاپ (با همراهی آندرانیک و دکتر پادماگریان) تکنولوژی صدابرداری مولتی‌تراک را در ایران پایه گذاری نمود. ویگن داوودی در دهه‌ی پنجاه، دستیار همیشگی موسیقیدان بزرگ ایرانی، واروژان بوده است و بسیاری از آثار مشهور بزرگان موسیقی ایران توسط وی صدابرداری و میکس و مستر شده است.

separator line

ویژگی های متولدین دی ماه

دی ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
دی ماهی ها دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب

separator line

فال روزانه برای متولدین 11 دی

فال روزانه 11 دی: امروز خود را به استراحت در منزل و بودن در کنار خانواده تان اختصاص دهید. در صورت امکان، برای بهبود دکوراسیون منزلتان، لوازم جدیدی خریداری کنید. برای رویارویی موثر تر با مشکلاتتان، می‎توانید روی کمک خانواده، دوستان و نزدیکانتان حساب کنید. اجازه ندهید که دغدغه های شغلی و مشکلات زندگیتان باعث صرف نظر کردن از ادامه روابط دوستانه تان با دوستانتان شود. وقتی مشخصی از روز خود را خالی کرده و با دوستان خود تماس بگیرید و برای ملاقات هم، برنامه ریزی کنید. در صورت دعوت شدن به مهمانی از جانب دوستان و عزیزانتان، دعوت را پذیرفته و در آن مهمانی حضور به هم رسانید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا