دسته‌بندی نشده

توصیه های طلایی در مورد اسموتی سالم

توصیه های طلایی در مورد اسموتی سالم

توصیه های طلایی در مورد اسموتی سالم

آب میوه های تهیه شده از مولینکس و میکس کردن میوه های تازه برای کسانی است که می خواهند وزن کم کنند و غذای سالم بخورند. این گونه نوشیدنی ها یک میان وعده و یا یک صبحانه ی کامل هستند.

این نوشیدنی ها معمولاً به عنوان جایگزین خوردن یک وعده ی کامل غذایی می شوند. مردم معمولاً این نوشیدنی ها را برای دفع سم و کاهش وزن می نوشند.

این نوشیدنی ها معمولاً از شیر سویا و سبزیجات و میوه ها، ماست، شیر خامه ای و حتّی سبزیجات سبز برگ تهیه می شوند.

معمولاً این نوشیدنی ها با داشتن بسیاری از مواد معدنی و غذایی، کم کالری تر از بسیاری از وعده ها هستند و از این جهت برای کاهش وزن بسیار مفید می باشند.

این نوشیدنی ها برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستند نیز بسیار مناسب است، چون به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد.

این نوشیدنی ها با این که خیلی رایج هستند، ولی در یک سطح قرار ندارند.

بعضی ها ممکن است پُر از شکر باشند و بعضی ها هم ممکن است چربی داخل آن ها بیشتر از حد انتظار شما باشد. آن ها ممکن است پایه هایی مانند آب میوه های پُر شکر، شیر های نیم یا پُر خامه، بستنی و شربت، شکلات و دیگر شیرینی ها داشته باشند.

حتّی با وجود میوه، باز هم نمی توانید انتظار داشته باشید که با اضافه کردن مواد ذکر شده در بالا، نوشیدنی شما کاملاً سالم باشد. چالش اضافه کردن این نوشیدنی ها به رژیم غذایی شما اطلاع از کیفیت نوشیدنی –به بیان دیگر دانستن این که نوشیدنی شما کاملاً سالم است- می باشد.

توصیه های طلایی در مورد اسموتی سالم

1. خودتان آن ها را تهیه کنید

خیلی راحت می توان کاری نکرد و این نوشیدنی ها را در یک کافی شاپ میل کرد. اما این گونه شما نمی توانید از سلامت و تازگی آن ها اطمینان حاصل کنید. از کجا می توانید تشخیص دهید که نوشیدنی توت فرنگی شما از توت فرنگی تازه تهیه شده است یا از اسانس و عصاره ی آن؟

اگر خودتان بخواهید این نوشیدنی ها را تهیه کنید، خودتان می توانید میوه ها و سبزیجات را انتخاب و از سلامت و تازگی آن ها اطمینان حاصل کنید. اگر درباره ی محصولات طبیعی وسواس دارید، باید این مورد را به خوبی رعایت کنید.

جدای از این موضوع، شما می توانید پایه ی نوشیدنی را خودتان انتخاب کنید و چیزهای ناسالم و غیر ضروری مانند شیرین کننده ها، شیر خامه ای و چیزهای دیگر را کنار بگذارید.

2. یک وعده ی کامل و متعادل را در یک نوشیدنی قرار دهید
موادی را انتخاب کنید که ویتامین ها و مواد معدنی صحیح، پروتئین و فیبر را با هم دارند. ممکن است به خوشمزگی خوردن چیزهای واقعی نباشد، ولی حداقل شما رژیم خود را به طور کامل رعایت می کنید.

3. نوشیدنی خود را ساده نگه دارید
محتویات غیر ضروری زیاد می تواند نوشیدنی شما را پیچیده و آن را پُر از کالری کند. سعی کنید به چهار چیز ضروری مانند شیر کم چرب یا بدون چربی، ماست، شیر سویا، یا چای سبز و کمی کلسیم تکیه کنید.

4. از شکر دور بمانید
بسیاری از مردم این نوشیدنی ها را شیرین دوست داشتند. این امر ممکن است به استفاده ی بیش از حد از شکر و یا جایگزین های آن منجر شود.

اگر شیرین دوست دارید می توانید از شیرین کننده های سالم مانند عسل طبیعی یا استِویا استفاده کنید.

از میوه ها و سبزیجات با قند کم استفاده کنید تا سطح قند خونتان متعادل باقی بماند.

توصیه های طلایی در مورد اسموتی سالم

5. سالم انتخاب کنید

چیزهای اساسی را به یاد داشته باشید. پایه های سالم این نوشیدنی شامل میوه یا سبزی تازه، شیر خام یا شیر بادام، آب معدنی، چای و نوشیدنی های تخمیری می باشد.

محتویات سالم نیز عبارتند از میوه ها و سبزیجات سالم یا یخ زده، پودر پروتئین، گیاهان و ادویه جات و مکمل ها و شیرین کننده هایی مانند عسل طبیعی یا استِویا.

6. خوش باشید
همان طور که می بینید، شما می توانید چیزهای زیادی را با هم ترکیب و نوشیدنی های زیادی را در طول سال تهیه کنید. پس آخرین چیزی که نیاز دارید خسته شدن از دستورالعمل هایتان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا