دسته‌بندی نشده

بیوگرافی و عکس های شیوا طاهری و همسرش + فیلم خواستگاری زیر آب

زندگی نامه کامل شیوا طاهری و همسرش

  • نام: شیوا
  • نام خانوادگی: طاهری مشفق
  • تاریخ تولد: 28 مرداد 1369 در کرج
  • تحصیلات: فارغ تحصیل رشته کامپیوتر
  • سال های فعالیت: 1391 تاکنون

شیوا طاهری ، بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

شیوا طاهری ، متولد 28 مرداد ماه سال 1369 در کرج است. وی متولد 28 مرداد ماه سال 1369 در کرج است . وی فارغ التحصیل نرم افزار رشته کامپیوتر میباشد. شیوا طاهری از کودکی به بازیگری علاقه داشته و در خانواده ای کاملا هنر دوست

بزرگ شده و خانواده اش همیشه مشوقش بودند و حمایتش میکردند .

شیوا طاهری در خانواده 7 نفره بزرگ شده پدرش بازنشسته ارتش و در حین حال نویسنده، شاعر، خطاط و نقاش هم می باشد، کتاب او با نام مروارید در سال 1376 به چاپ رسیده و چند مجموعه شعر هم دارد. مادر شیوا طاهری نیز خانه دار است.

شروع فعالیت هنری شیوا طاهری

شیوا طاهری درباره نحوه ورودش به بازیگری گفت حدود سال 1391 بود که آگهی برای تست بازیگری در روزنامه دیدم و از آنجایی که به بازیگری علاقه داشتم به دفتر آقای فریدون حسن پور رفتم و پس از دادن تست برای نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها انتخاب شدم وی در ادامه بیان کرد : لطف خدا بود که در اولین کارم با گروهی حرفه‌ای کار کنم و همین موضوع سبب آرامش روحی و جسمی من در این سریال بود.

آقای حسن پور پله به پله تکنیک های بازی را به من آموخت و در تمام لحظات حامی من بود. او مرا به فضای سال های گذشته برد و امکان راحت بازی کردن را برایم فراهم کرد.

شیوا طاهری عمل زیبایی انجام نداده

شیوا طاهری می گوید من هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام و حتی می گوید از جراحی می ترسم. شیوا طاهری می گوید بینی من مشخص است که جراحی نشده و ایراد دارد. زاویه صورتم خدادای است و حالت لب هایم به خاطر تزریق نیست.

غواصی شیوا طاهری

شیوا طاهری مدت زمان زیادی است که علاوه بر بازیگری سخت مشغول تمرین غواصی است و همسرش محسن محمدی او را در این راه همراهی میکرد.

غواصی شیوا طاهری

همسر و ازدواج شیوا طاهری

شیوا طاهری اواخر اردیبهشت 98 با انتشار ویدیویی از ازدواج زیر آب خود خبر دارد. او و همسرش محسن محمدی زیر دریا با یکدیگر ازدواج کردند، با توجه به انتشار ویدیو های مشابه تک نفره در گذشته بنظر می رسد ایشان زمستان 97 ازدواج کرده است.

شیوا طاهری و همسرش

ویدیوی ازدواج زیر آب شیوا طاهری

در این ویدیو، خواستگاری زیر آب این هنرمند را مشاهده میکنید.

سریال های شیوا طاهری

  1. گذر از رنج ها سال 1393
  2. روز های بهتر 1396
  3. ریکاوری 1397

پیج اینستاگرام شیوا طاهری

shiva_taheriiiii

مصاحبه ویدیویی با شیوا طاهری


مصاحبه با شیوا طاهری

قبل از حضور در سریال گذر از رنج ها چقدر فیلم و سریال می دیدید؟ آیا به سینما می رفتید؟

باتوجه به علاقه ام به بازیگری فیلم و سریال زیاد می بینم. برای آموختن فنون بازیگری باید فیلم های روز دنیا را دید و من هم تا جایی که امکان داشته باشم این آثار را می بینم.

شما در این سریال نقش قهرمان قصه را به عهده دارید. با توجه به این که شناختی نسبت به حرفه بازیگری نداشتید، از حضور مقابل دوربین واهمه نداشتید؟

راستش اوایل که کار کلید خورد، خیلی می ترسیدم و با خودم می گفتم نکند از پس نقش برنیایم؛ چون نه تجربه داشتم، نه بلد بودم و نه این که جلوی دوربین رفته بودم، ولی خب به خدا توکل کردم و از طرف دیگر کمک های آقای حسن پور خیلی موثر بود.

او به من آموخت به جای داشتن اضطراب از بازیگران کار یاد بگیرم. آقای حسن پور پله به پله تکنیک های بازی را به من آموخت و در تمام لحظات حامی من بود. او مرا به فضای سال های گذشته برد و امکان راحت بازی کردن را برایم فراهم کرد.

چقدر قبل از ضبط تمرین می کردید؟

تمرینات زیاد بود. قبل از ضبط آقای حسن پور درباره کلیات صحنه با من صحبت می کرد و با آقای بوستان پرور، دستیار کارگردان خیلی تمرین می کردم. همچنین با بازیگران هم قبل از ضبط هر سکانس تمرین می کردیم.

اولین مواجه تان با گریم و تست دادن چطور بود؟

از آنجا که تا به حال تجربه بازیگری نداشتم، برایم خیلی جالب بود. راستش قرار گرفتن در این موقعیت من را با یک دنیای تازه آشنا کرد. ضمن این که گریم و لباس هم به من کمک کرد تا به نقش دنیا نزدیک شوم، حتی در صحنه هایی که بازی نداشتم و بیکار بودم با لباس سر صحنه می نشستم تا به فضای سریال نزدیک شوم. مسلما وقتی گریم هم می شدم، تحت تاثیر گریم قرار می گرفتم و رفتارم هم تغییر می کرد و بیشتر به خصوصیات فردی و رفتاری دنیا نزدیک می شدم.

قرار است کلاس بازیگری هم بروید تا با تکنیک های بازیگری بیشتر آشنا شوید؟

نه، کلاس بازیگری نمی روم. بهترین کلاس، بازی در سریال گذر از رنج ها بود که با تکنیک های بازیگری آشنا شدم.شیوا طاهری:ورود من به سریال گذر از رنج ها خیلی اتفاقی پیش آمد. از کودکی به بازیگری علاقه مند بودم و تصمیم داشتم روزی وارد عرصه بازیگری شوم، اما آن را خیلی جدی نگرفته بودم، حتی کلاس بازیگری هم نرفته ام. تا این که دو سال پیش یک آگهی در روزنامه دیدم و برای تست نقش دنیا به دفتر آقای حسن پور مراجعه کردم.

طاهری همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش درباره توصیف نقش «دنیا» و علاقه ای که به این شخصیت داشت، اظهار کرد:دنیا را خیلی دوست داشتم و در حال حاضر هم که سریال را می بینم بازهم دوستش دارم؛ چراکه به نظرم دنیا کاراکتری است که هر زنی می تواند او را الگوی زندگی اش قرار بدهد.

دنیا یک زن آرام ، متین و درون گرا ولی در عین حال محکم است.او سپس اعلام کرد که نقش «دنیا» تا پایان سریال «گذر از رنج ها» با قصه همراه است و خودش نیز تا پایان داستان، نقشش را ایفا می کند.

عکس های اینستاگرام شیوا طاهری

بیوگرافی شیوا طاهری

شیوا طاهری ، بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

شیوا طاهری

شیوا طاهری ، بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

شیوا طاهری ازدواج

شیوا طاهری ، بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

شیوا طاهری

شیوا طاهری ، بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

شیوا طاهری و همسرش

شیوا طاهری ، بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

شیوا طاهری

شیوا طاهری ، بیوگرافی شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در گذر از رنجها

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی رویا نونهالی + جزئیات زندگی او با همسرش

بیوگرافی سعید آقاخانی : معرفی همسر، فرزندان و بازیهای این هنرمند

بیوگرافی کامل باران خوش اندام همسر امیر حسین صدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا