دسته‌بندی نشده

بیوگرافی همسر عزت الله مهرآوران + عکس

همسر عزت الله مهرآوران که تنها در فضای مجازی یکی دو عکس از او منتشر شده ، همشهری آقای بازیگر است و سالها در کنار هم زندگی میکنند .

آنها فرزند پسری به نام هژیر مهراوران دارند که این روزها پیگیر وضعیت جسمی پدر و روحیه دادن به مادر است.

عکس های همسر عزت الله مهرآوران

بیوگرافی همسر عزت الله مهرآوران، عکس همسر عزت الله مهرآوران

نوشته های مشابه

بیوگرافی همسر عزت الله مهرآوران، عکس همسر عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران از جمله بازیگرانی است که برای دوری از حاشیه هرگز اطلاعاتی از زندگی شخصی، همسر و فرزندانش منتشر نکرده است.

عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون وی متولد 18 اردیبهشت 1328 در مسجد سلیمان است دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی معادل دکترای تئاتر و دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

عزت الله مهرآوران صبح یکشنبه ـ چهارم شهریور ماه 1400 ـ در پی ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

عزت الله مهرآوران در مصاحبه ای درباره همسرش عنوان کرده بود که در فضای هنر نه زنم را طلاق دادم و نه آلوده شدم…

بیوگرافی همسر عزت الله مهرآوران، عکس همسر عزت الله مهرآوران

ماجرای ابتلا

جدیدترین کار عزت الله مهرآوران سریال زن زندگی مرد زندگی بود که همچنان عوامل این سریال در حال فیلمبرداری بودند.

آقای بازیگر که هر دو دوز واکسن خود را به همراه سایر هنرمندان پیشکسوت در خرداد ماه سال جاری تزریق کرده بود این پروژه را پذیرفت و مشغول کارشد .

به نظر می رسد عزت الله مهرآوران بر سر همین صحنه به کرونا مبتلا شده است. اما هژیر پسر عزت الله مهرآوران در این رابطه گفته بود که پدرش بر سر صحنه سریال ساخت ایران 3 به این بیماری مبتلا شده است.

هژیر مهرآوران فرزند عزت الله مهرآوران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت پدرش در بیمارستان بیان کرد: امروز صبح هفتم مهر در تماسی که با پزشکان داشتیم اطلاع دادند که او را به خواب مصنوعی برده‌اند چون دیشب از خواب مصنوعی بیدارش کرده بودند و هوشیار بود اما ظاهراً استرس تنفسی داشته است.

وی ادامه داد: وضعیت کلی خوب است و روزنه امیدی از دیروز باز شد. درگیری ریه پدرم بالای ۹۰ درصد است و پزشکان همه تلاش خود را انجام می‌دهند. از مردم هم می‌خواهم دعا کنند تا حال پدر زودتر خوب شود.

فرزند مهرآوران با اشاره به دو دوز واکسنی که مهرآوران پیش از این زده بود درباره دلیل ابتلا به کرونا گفت: پدر اخیراً در سریال «ساخت ایران ۳» برای شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش می‌پرداخت. ظاهراً سر صحنه چند نفر دیگر مبتلا به کرونا بوده‌اند اما فکر کرده‌اند چون ماسک دارند ویروس منتقل نمی‌شود.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های پزشکان یادآور شد: امیدوارم روند درمانی پدر به صورت رضایت بخش ادامه یابد.

بیوگرافی هژیر مهرآوران پسر بازیگر معروف + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا