دسته‌بندی نشده

بهترین سوتین برای لباس مجلسی

بهترین سوتین برای لباس مجلسی تاثیر زیادی در نشان دادن هرچه بهتر فرم و برش‌های لباس در اندام بانوان دارد. در سال‌های اخیر تنوع مدل‌های مختلف سوتین در بازار موجب سردرگمی خریداران این نوع لباس زیر شده است.

تولید‌کنندگان و طراحان نیز با طراحی و دوخت نمونه‌های متنوع سوتین، به زیباتر شدن اندام بانوان در لباس‌های مختلف کمک می‌کنند. الگوی متفاوت و تنوع طرح و رنگ این لباس‌های زیر، شمارا برای رسیدن به اندام ایده‌آل و متناسب با مدل لباس مجلسی یاری می‌نماید. اما بسیاری از کاربران با نمونه‌های مختلف و نحوه استفاده از آن‌ها آشنایی ندارند.

در این مطلب شما را با نمونه‌های مختلف سوتین و نحوه استفاده از آن‌ها همراه با لباس‌های مختلف آشنا می‌سازیم.

امروزه خرید لباس زیر زنانه مناسب به چالشی برای خانم‌های شیک‌پوش تبدیل شده است. طراحی و دوخت بسیاری از لباس‌های جدید به‌گونه‌ای است که بدون استفاده از سینه‌بند مخصوص، امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. بنابراین هنگام خرید باید با توجه به مدل یقه لباس، نمونه مناسب را انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

علاوه بر مدل سوتین، انتخاب رنگ مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌طور مثال رنگ‌های خنثی بهترین گزینه برای لباس‌های رنگ روشن هستند. سوتین قرمز که یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین لباس‌های زیر در میان خانم‌ها به‌شمار می‌رود، برای استفاده در زیر لباس‌های مجلسی با این رنگ و یا لباس‌ خواب‌های توری مشکی یا قرمز مناسب است.

بهترین مدل سوتین برای لباس مجلسی

یکی از فاکتور‌های اساسی در طراحی و دوخت لباس، یقه آن است که نه‌تنها بر لباس بلکه بر چهره فرد نیز تاثیر‌گذار است. طراحان مد در چند دهه اخیر نمونه‌های متنوعی از یقه را برای لباس‌های زنانه طراحی و به بازار عرضه کرده‌اند.

بهترین سوتین برای لباس مجلسی، تاثیر زیادی در نمایش بهتر هر کدام از این یقه‌ها داشته و جلوه لباس را بهتر می‌نماید. هنگام انتخاب مدل سوتین باید علاوه بر مدل یقه به فرم و اندازه سینه‌ها نیز توجه شود چرا که پوشیدن کرست نامتناسب نه‌تنها به بهتر شدن اندام کمک نمی‌کند، بلکه با بیرون زدن بخشی از سینه از بالا یا کناره‌های لباس زیر، ظاهری نازیبا به لباس می‌بخشد.

بهترین مدل سوتین برای لباس مجلسی

سوتین مناسب زیر لباس مجلسی

برخی از لباس‌های جدید که برای مجالس طراحی می‌شوند به گونه‌ای هستند که امکان استفاده از سوتین‌های معمولی همراه با آن‌ها وجود ندارد. به‌طور مثال لباس‌های دکلته یا یقه قایقی بهتر است با سوتین‌های بدون بند پوشیده شوند.

سوتین‌ پلانج نیز برای لباس‌هایی با یقه خیلی باز یا مدل‌هایی که در قسمت وسط سینه دارای برش دایره‌ای‌شکل هستند مناسب است. در لباس‌هایی که پشت آن‌ها تا نزدیک به خط کمر باز است، امکان پوشیدن سوتین‌های معمولی وجود ندارد. از طرفی پوشش نوک سینه‌ها در جلوی لباس نیز به هرچه زیباتر شدن آن کمک می‌کند. در چنین مواردی سوتین‌های سیلیکونی بهترین گزینه به‌شمار می‌روند.

انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

اگر سری به بازار پررونق لباس زیر بزنید با نمونه‌های متنوعی از لباس زیر زنانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع مواجه خواهید شد که هر کدام از آن‌ها برای استفاده در زیر نوع مخصوصی از لباس هستند.

از سوتین‌های تیشرتی گرفته تا پلانج، بالکنی، بدون بند، ژله‌ای، اسپرت، چندبندی و… هرکدام مورد استفاده مخصوصی دارند.

در این بین لباس‌های مجلسی به سوتین‌های مخصوص‌به‌خود و متناسب با نوع یقه نیاز دارند. از طرفی انتخاب لباس زیر باید متناسب با اندازه سینه‌ها نیز باشد. به‌طور مثال خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ داشته و علاقه‌مند به پوشیدن تاپ‌های فانتزی و یقه هفت هستند، می‌توانند برای پشتیبانی بیشتر و راحتی از سوتین‌های مدل هالتر استفاده کنند.

انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

سوتین برای لباس مجلسی جلو باز

لباس‌های جلوباز یکی از مدل‌های قدیمی هستند که از گذشته تا کنون طرفداران زیادی میان خانم‌‌ها در سنین مختلف داشته و دارند. نمونه‌های قدیمی این نوع لباس یقه‌های بسته‌تری داشته و امکان استفاده از سوتین‌های معمولی در زیر آن‌ها وجود داشت. اما رفته رفته گودی یقه‌ها در نمونه‌های جدید بیشتر شده و در برخی موارد تا زیر جناغ سینه ادامه دارد. ، سوتین‌های u شکلی که در سال‌های اخیر توسط طراحان مد به بازار ارائه شده‌اند، بهترین گزینه برای استفاده در زیر این نوع یقه هستند.

سیلیکون‌های سر سینه در لباس‌های مجلسی جلوباز و بلکس نیز می‌توانند نوک سینه را به‌خوبی پوشش دهند.

سوتین مخصوص لباس یقه قایقی

یقه قایقی یکی از زیباترین نمونه‌های یقه است که با یک منحنی باز تا شانه‌ها یا کمی پایین‌تر ادامه دارد. بنابراین بهتر است از سوتین‌های بدون بند برای این نوع یقه استفاده ‌شود.

سوتین‌های چندمنظوره، بدون بند و سیلیکونی نمونه‌های دیگری هستند که برای استفاده در زیر این نوع لباس به افراد پیشنهاد می‌شود.

بستن سوتین برای لباس مجلسی

اصولا بستن سوتین در لباس‌های مجلسی با دیگر لباس‌های معمولی و خانگی تفاوت‌های زیادی دارد. بهترین سوتین برای لباس مجلسی کرستی است که بند‌های آن پس از بستن مشخص نبوده و به سینه‌ها ظاهری یکدست و خوش‌فرم بدهد. بستن سوتین‌های هم‌رنگ لباس نیز کمک شایانی به نمای بهتر لباس می‌کند. به طور مثال برای لباس مجلسی با رنگ قرمز بهتر است از سوتین قرمز و همرنگ آن استفاده کنید.

سوتین قرمز برای لباس مجلسی

نکته: سوتینی که در آن‌ از پارچه گیپور استفاده شده برای استفاده در زیر لباس‌های نازک با پارچه حریر مناسب نیست. چراکه طرح سوتین بر روی لباس مشخص شده و جلوه زیبایی به لباس نخواهد بخشید.

بستن سوتین برای لباس پشت‌باز

لباس‌های مجلسی پشت‌باز یکی از شکیل‌ترین و زیباترین نمونه‌های لباس مجلسی هستند که در سال‌های اخیر در مجالس رسمی بیشتر به‌چشم می‌خورند. انتخاب و خرید این نوع لباس در بیشتر موارد برای بسیاری از خانم‌ها با دغدغه پیدا کردن سوتین مناسب آن همراه است. چراکه قسمت پشتی برخی از این لباس‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که از سوتین‌های بدون بند نیز نمی‌توان استفاده کرد.

اما طراحان لباس زیر زنانه با تولید نمونه‌های جدید سوتین این مشکل را برای همیشه حل کرده‌اند. سوتین‌های قالبی چسبنده، کاپ سینه، سوتین‌های انعطاف‌پذیری که بند‌های آن‌ها در پایین کمر بسته می‌شوند یا دارای بند‌های بسیار نازک هستند، برای لباس‌های پشت باز توصیه می‌شود.

بنابراین هنگام خرید لباس زیر زنانه بسته به میزان باز بودن پشت لباس، می‌توان از میان نمونه‌های مختلف، مورد مناسب را انتخاب و خریداری نمود.

نحوه بستن سوتین برای لباس یقه قایقی

از آنجایی که امتداد یقه قایقی تا سرشانه و گاهی تا روی بازو‌ها ادامه دارد، استفاده از سوتین‌های بند‌دار به همراه این نوع لباس جلوه آن‌را از بین برده و نمای نازیبایی به لباس می‌بخشد.

بنابراین نحوه بستن سوتین در این نوع یقه باید به‌گونه‌ای باشد که بند‌های لباس زیر دیده نشوند. پوشیده بودن یقه در پشت و جلوی لباس استفاده از سوتین‌های بدون بند را در این نوع لباس به‌سادگی امکان‌پذیر می‌نماید.

سخن پایانی

ارائه بی‌نقص لباس مجلسی بر روی اندام، یکی از ملاک‌های زیبایی افراد در مجالس رسمی و مهم است. نمایان بودن نوک سینه یا بند سوتین از کنار یقه یا پشت لباس، می‌تواند نقش مخربی در جلوه و نمای آن داشته باشد.

بهترین سوتین برای لباس مجلسی کرستی است که کاپ آن کاملا با اندازه سینه‌ها مناسب بوده و علاوه بر بالا نگه داشتن سینه‌ها، هیچ‌کدام از قسمت‌های آن در زیر لباس دیده نشود. بنابراین انتخاب سوتین مناسب می‌تواند نقش مؤثری در زیبایی لباس و هم‌چنین استایل شما داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا