دسته‌بندی نشده

فرق کرست و سوتین |شناخت انواع لباس زیر زنانه و کاربردهای سوتین

آیا فرق کرست و سوتین را میدانید؟ کدام یک بهتر است؟

بسیاری از زنانی که از دوران بلوغ مجبور به پوشیدن سینه بند بوده اند، من طرفدار سوتین نیستم اما به اندازه کافی خوش شانس بودم که یک دوست به من کرست ها را معرفی کرد که بهترین چیزی است که تا به حال امتحان کرده ام.
آسایشی که با پوشیدن کرست به دست می‌آید اندازه ندار به همین دلیل است که من همیشه هر جا که می‌روم کرست می‌پوشم. نکته مهم در مورد کرست این است که من نباید نگران احساس ناراحتی داشته باشم زیرا بند سوتین ندارد که مدام شانه ها و قسمت بالای کمر را نشان دهد.
با این حال هر خانم ها متفاوت است و برخی ممکن است سوتین را به کرست ترجیح دهند. اگر کنجکاو هستید که دلیل آن را بدانید به خواندن ادامه دهید تا تفاوت‌های بین این دو را بررسی کنیم، از جمله اینکه کدام یک راحت‌تر و محبوب‌ترین گزینه بین این دو است.

 فرق کرست و سوتین

پس حالا، کرست چیست؟

کرست لباس زیری است که زنان می پوشند منظور این است که سینه ها را در جای خود نگه می دارد اندازه کمر را کاهش می دهد و به مهار کمر در مدت زمان طولانی کمک می کند. کرست‌ها از پارچه‌هایی ساخته می‌شوند که کشیده می‌شوند، با استخوان‌بندی پلاستیکی برای خوش فرمی از اندام زن.

بسیاری از فروشگاه‌های لباس زیر زنانه (از جمله آنلاین) کرست‌ها را می‌فروشند و در واقع یک کالای محبوب هستند زیرا نه تنها مد هستند بلکه این توانایی منحصر به فرد برای جذاب‌تر جلوه دادن اندام زنانه دارند.

اکنون تاریخچه کرست ها بسیار جذاب است. آنها در ابتدا در سالهای پیش طراحی شدند و برای هزاران سال توسط زنان پوشیده شده اند. آنها را می توان به دلایل کاربردی و همچنین برای ایجاد یک بیانیه مد تأثیرگذار پوشید.

اساساً اگر می خواهید کمر خود را ببندید و شبیه عروسک باربی شوید، کرست شما را به آنجا می رساند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که سایز کمر را کاهش دهند در حالی که بالاتنه شما خوش فرم تر به نظر می رسد.

به گفته مدگرایان، کرست ها برای اولین بار در سال 1600 قبل از میلاد مشاهده شدند، و اگر نقاشی های باستانی قابل استفاده هستند کرست ها در واقع برای مدت طولانی وجود داشته اند زیرا برخی از این تصاویر به کرت باستان یونان برمی گردد.

دلایلی که برخی از خانم ها کرست را به سوتین ترجیح می دهند

پوشیدن کرست جایگزین بهتری برای پوشیدن سوتین است. ما زنها با هم فرق داریم. شاید پوشیدن سوتین راحت‌تر باشد.

 فرق کرست و سوتین

با این حال پس از انجام برخی تحقیقات 5 دلیل را پیدا کردم که چرا برخی از زنان کرست را به سوتین ترجیح می دهند و این دلایل را در زیر ذکر کرده ام:

1. با کرست، نیازی به بند نیست

سوتین های بدون بند پس از آن به وجود آمدند که طراحان متوجه شدند که تسمه ها چقدر می توانند ناراحت کننده و خسته کننده باشند. با این حال، سوتین های بدون بند راحت تر است و پیدا کردن تناسب مناسب اغلب دشوار است.

بسیاری از خانم ها می گویند سوتین های بدون بند دقیقاً کاری را که باید انجام دهند انجام نمی دهند، زیرا تمایل به لیز خوردن دارند و می توانند باعث برآمدگی هاییی شوند.

از سوی دیگر، کرست ها بدون بند هستند، اما همچنان پشتیبانی بسیار خوبی دارند. می توانید روی کرست خود حساب کنید تا شکل خود را در تمام طول روز حفظ کند. آنها نمی لغزند یا برآمده نمی شوند، به این معنی که هیچ ترسی از احساس ناراحتی هنگام پوشیدن آنها وجود ندارید، و حتی زمانی که بند ندارند، کیفیت بسیار خوبی ارائه می دهند.

2. سینه گردتر و خوش فرم تری را ایجاد می کنند

کرست‌ها بر خلاف سوتین‌هایی که از پدهای ضخیم تشکیل شده‌اند و در نهایت غیرطبیعی به نظر می‌رسند، سینه‌های شما را تقویت می‌کنند. کرست در حالی که شکل کلی مشخصی به سینه‌های شما می‌دهد، پشتیبانی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

3. شکل مشخص تری به بدن می دهند

سوتین باعث ایجاد حس کندن زیر سینه می شود، چیزی که بسیاری از خانم ها در مورد سوتین از آن شکایت دارند. این منجر به یک شکل شلوغ عجیب و غریب می شود زیرا سینه بند سینه را می پوشاند در حالی که آن را به زیر می کشد این مشکلی است که اکثر خانم ها صرف نظر از جثه و شکل آنها با آن مواجه هستند.

 فرق کرست و سوتین

از طرف دیگر کرست ها دقیقا برعکس هستند کرست ها این توانایی را دارند که از سینه تا کمر و باسن شما حمایت کنند و شکل جذاب تری به شما می دهند.

4. نیازی به دقت بستن نیست

سوتین ها نیاز به تنظیمات منظم دارند و این می تواند برای بسیاری از خانم ها واقعا ناراحت کننده و آزار دهنده باشد. هنگام پوشیدن کرست، لازم نیست نگران انجام دقت بستن باشید و فقط می توانید آن را صبح بپوشید و در تمام طول روز احساس راحتی کنید.

5. راحت هستند و هنگام پوشیدن آنها احساس اعتماد به نفس می کنید

یکی از چیزهایی که زنان در مورد کرست دوست دارند اعتماد به نفسی است که هنگام پوشیدن آن احساس می کنند. سینه شما بالاتر نشان میدهد، کمر شما کوچکتر به نظر می رسد و باسن شما مشخص تر است. این ظاهر تقریباً برای هر خانمی عالی است و کرست ها را به ظاهری شیک جذاب و راحت تبدیل می کند.

کرست ها آن اثر تغییردهنده ای را دارند که زنان نیز دوست دارند. برخلاف سوتین هایی که دائماً نیاز به دقت بستن دارند که آزاردهنده است.
خوب پس همه خانم ها کرست هایی مثل من را ترجیح نمی دهند برخی از خانم ها سوتین را ترجیح می دهند و این عالی است.

حتماً بخوانید:

اما سوتین چیست؟

خوب اساساً سوتین نیز یک لباس زیر است که برای زنان طراحی شده است تا از سینه پشتیبانی کند. گفته می شود که سوتین ها به سال 1914 باز می گردند و از آن زمان به عنوان بخشی ضروری از کمد لباس هر خانمی تبدیل شده اند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا زنان سوتین می پوشند و من برخی از آنها را در زیر ذکر کرده ام.

فواید کرست و سوتین

کاربرد سوتین چیست؟

1. از افتادگی جلوگیری می کند

سینه‌ها در نهایت تقریباً در هر زن، جوان یا مسن‌تر، افتادگی می‌کنند، بنابراین برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، از سینه‌ها برای بالا نشان دادن سینه‌ها و جلوگیری از افتادگی شدید سینه‌ها استفاده می‌شود.

2. شکل بهتری ارائه می دهند

سوتین‌ها برای کمک به خانم هایی در دستیابی به فرم مشخص‌تر از سینه تا کمر طراحی شده‌اند. نوع مناسب سوتین می تواند با نگه داشتن سینه ها در جای خود به شما کمک کند تا به این هدف دست یابید تا بتوانید فرم ظریف تری داشته باشید.

سخن پایانی:
کرست و سوتین هر دو بخش مهمی از کمد هر خانمی هستند آنها می توانند به افزایش اعتماد به نفس، ایجاد ظاهری خوش فرم تر و ارائه مد کمک کنند.
اما بین این دو، کدام یک بهتر است؟ خوب هر زن متفاوت است، اما شخصا، کرست ها را به دلیل راحتی زیادی که ارائه می دهند ترجیح می دهم. برخی از خانم ها سینه بند را ترجیح می دهند زیرا راحت هستند و مجموعه ای از مزایای خاص خود را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا