دسته‌بندی نشده

بهترین دستگاه فشار خون دیجیتالی

این دستگاه‌ها علاوه بر دقت در اندازه گیری، می‌توانند به شما کمک کنند تا سابقه فشار خون خود در طول زمان را بهتر پیگیری کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید.

فشار خون بالا دارید؟ آن را با یک دستگاه فشار خون خانگی کنترل کنید.

اگر فشار خون بالا دارید، یک دستگاه فشار خون خانگی می تواند به شما کمک کند تا اعداد خود را به دقت زیر نظر داشته باشید.

همچنین، در بسیاری از موارد، گزینه قابل اعتمادتری برای دریافت تصویری دقیق از سطح فشار خون روزانه شما نسبت به اندازه گیری هایی است که ممکن است هنگام مراجعه به پزشک دریافت کنید.

تحقیقات نشان می دهد که نظارت بر خود حتی می تواند منجر به کنترل بهتر فشار خون شود، به ویژه در چند ماه اول که از دستگاه فشار خون دیجیتالی خانگی خود استفاده می کنید.

برای نوشتن این مقاله ، ما دستگاه های فشار خون دیجیتال را روی افراد واقعی آزمایش کرده و نتایج را با نتایج یک فشارسنج جیوه‌ای مقایسه می‌کنیم. دقت بخش عمده ای از امتیاز هر دستگاه را تشکیل می دهد، اما سهولت استفاده و راحتی را نیز ارزیابی می کنیم. زیرا اگر محصول راحت نباشد، هیچ کس نمی‌خواهد از آن استفاده کند، هر چقدر هم که دقیق باشد.

در آخرین دور آزمایش مانیتور فشار خون، تعدادی دستگاه از برندهای مختلف از جمله کابانا، ایزی لایف و مدیسانا را ارزیابی کردیم. به طور کلی، به نظر می رسد اینها در مقایسه با دستگاه های برند، به ویژه دستگاه فشار خون Omron، که ساخت ژاپن است عملکرد خوبی ندارند.

در ادامه، چهار مورد از بهترین دستگاه فشار خون دیجیتالی با رتبه برتر آورده شده اند. اگر شما هم تجربه ای در استفاده از این دستگاه ها یا مدل های دیگر دارید میتوانید در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.

فشارسنج دیجیتالی بازویی امرن Omron M7 Intelli IT

بهترین دستگاه فشار خون دیجیتالی

این فشارسنج امتیاز بالایی را برای دقت و راحتی کسب می کند و آزمایش کنندگان آن را بسیار راحت ارزیابی کردند. دارای ویژگی هایی از جمله آشکارساز ضربان قلب نامنظم، نشانگر طبقه بندی خطر BP، نمایشگر عددی بزرگ، صفحه نمایش تقسیم شده که بیشترین قرائت فعلی را در سمت راست نشان می دهد و قرائت های قبلی در سمت چپ (که می توانید از طریق آن پیمایش کنید) تابع میانگین گیری داده و موارد دیگر. این می‌تواند خوانش‌ها را برای چندین کاربر ذخیره کند. همچنین می توانید داده های فشار خون خود را با استفاده از برنامه Omron Connect که روی موبایل نصب میشود با دستگاه خود همگام کنید. همچنین دارای یک ویژگی خاص برای محاسبه و میانگین گیری روزانه فشار خون صبحگاهی شما است. این مانیتور دارای یک کاف متناسب با دور بازو بین 22 تا 42 سانت است و می توانید یک کاف 17 تا 22 سانتی را جداگانه خریداری کنید.

مشخصات فشارسنج دیجیتالی بازویی امرن M7:

  • ذخیره نتایج اندازه گیری
  • دارای فن آوری Intellisense
  • قابلیت تشخیص فیبریالسیون دهلیزی(AFib)
  • دارای کاف مناسب برای افراد با دور بازوی ۲۲ تا ۴۲ سانت
  • قابلیت سه اندازه گیری متوالی فشارخون در فاصله ۳۰ ثانیه
  • فشارسنج بازویی امرن M7 با دقت بالا در اندازه گیری با سنسور های هوشمند

فشارسنج دیجیتالی بازویی امرن Omron M2

بهترین دستگاه فشار خون دیجیتالی

این نمایشگر از نظر دقت و راحتی امتیاز بالایی را کسب می کند و آزمایش کنندگان آن را بسیار راحت ارزیابی کردند. Omron M2 بسیار شبیه به Omron Platinum است اما با ویژگی های کمی کمتر (و با قیمت کمتری به فروش می رسد). به عنوان مثال، فقط می‌تواند داده‌ها را برای یک کاربر ذخیره کند و نمایشگر تقسیم صفحه ارائه نمی‌دهد. با این حال، دارای یک آشکارساز ضربان قلب نامنظم، یک نشانگر طبقه بندی خطر BP، یک صفحه نمایش عددی بزرگ و یک عملکرد میانگین گیری داده است و می تواند با برنامه Omron Connect همگام شود.

ویژگی های محصول:

  • خاموش شدن خودکار­
  • دارای 30 حافظه برای 1 کاربر
  • منبع تغذیه ۴ عدد باتری قلمی
  • سایز مناسب بازو 22-32 سانتی متر

🔥در این لینک 👈 خرید دستگاه فشار خون

فشار سنج دیجیتال بازویی امرن مدل ایولو Omron EVOLV

این فشارسنج امتیاز بالایی را برای دقت کسب می کند و استفاده از آن هم بسیار راحت است. برخلاف بسیاری از مدل‌های فشار خون، که شامل یک کاف است که از طریق یک لوله به مانیتور الکترونیکی متصل می‌شود، این دستگاه یک تکه است و شیلنگ ندارد. مانیتور در کاف تعبیه شده است. این امر می تواند برای کاربرانی که نیاز به نظارت بر فشار خون خود در سفر دارند مفید باشد. این مانیتور همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌های راحت است، از جمله آشکارساز ضربان قلب نامنظم، عملکرد میانگین‌گیری داده‌ها و قابلیت ذخیره داده‌ها برای چندین کاربر. اگر داده های خود را از طریق برنامه Omron Connect همگام کنید، به نشانگر خطر BP نیز دسترسی خواهید داشت. یک نقطه ضعف این است که به دلیل ساختار دستگاه، اگر دور بازوی شما خارج از محدوده دور ۲۲ تا ۴۲ سانت باشد، گزینه ای برای قرار دادن در کاف با اندازه های متفاوت وجود ندارد.

ویژگی های محصول:

  • سایز کاف ۲۲ تا ۴۲ سانت
  • نشانگر ضربان قلب نامنظم
  • دارای علامت خطای حرکت بدن
  • یک تکه و بدون لوله یا سیم خارجی

دستگاه فشار خون A&D Medical UA767F

این مانیتور امتیاز بالایی را برای دقت کسب می کند و استفاده از آن هم راحت است اما نه به راحتی مدل های قبلی. ما متوجه شدیم که ممکن است برای برخی از کاربران سخت باشد که کاف را به دور بازوی خود بپیچند و نشانگر شریان را تراز کنند و همچنین جدا کردن بست پارچه را تا حدودی دشوار دیدیم. با این حال، این مانیتور ویژگی‌های زیادی از جمله آشکارساز ضربان قلب نامنظم، نشانگر دسته خطر BP، عملکرد میانگین‌گیری داده‌ها و قابلیت ذخیره داده‌ها برای چندین کاربر را ارائه می‌دهد. کاف مناسب بازوهایی با دور 8.6 تا 16.5 اینچ است و یک کاف بزرگتر برای بازوهای 12.2 تا 17.7 اینچ به صورت جداگانه قابل خریداری است.

در انتهای مقاله باید خاطر نشان کنیم که هر دستگاهی فشارسنجی که انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که خواندن دقیق به استفاده از تکنیک مناسب بستگی دارد. دراین مقاله 👈 نحوه اندازه گیری فشار خون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا