دسته‌بندی نشده

با «بچه هالک» آشنا شوید: نوزادی که شانس را شکست داد!

پزشکان به مادر او گفتند که نوزاد اش زنده نخواهد ماند، سپس او یک ابر قهرمان به دنیا آورد. این نوزاد خارق‌العاده به دلیل یک بیماری غیرمعمول که منجر به بزرگ شدن شدید قفسه سینه و بازوهای او شده است، نام «بچه هالک» را به خود اختصاص داده است. بیایید در مورد داستان جادویی این بچه بیشتر بدانیم.در اینجا میتوانید کلیپی از این بچه هالک را ببینید.

داستان واقعی بچه هالک

آرمانی که اکنون 9 ماهه است، یک بیماری نادر هنگام تولد به نام لنفانژیوما دارد که ظاهری شبیه به یک بچه بدنساز ایجاد کرده است. با ایجاد توده های غیر سرطانی در داخل عروق لنفاوی مشخص می شود. اینها ساختارهای لوله مانندی هستند که مسئول انتقال مایعات در سراسر بدن هستند.

داستان واقعی بچه هالک

در نتیجه این وضعیت، بالاتنه و بازوهای او دچار هیپرتروفی قابل توجهی شده است که در مقایسه با سایر قسمت های بدنش، بی تناسبی قابل توجهی ایجاد می کند. مادر آرمانی، چلسی، در 33 سالگی، به دلیل شباهت چشمگیر او به یک مینی بدنساز، در بدو تولد با محبت به او لقب مینی هالک را داد.

داستان واقعی بچه هالک

وضعیت آرمانی که می تواند ناشی از عوامل ژنتیکی یا عدم تعادل هورمونی باشد، در هفته هفدهم بارداری مادرش تشخیص داده شد. وزن آرمانی در بدو تولد 12 پوند بود که باعث شد مادرش در دوران بارداری به طور قابل توجهی بزرگتر به نظر برسد و اغلب غریبه ها را وادار می کند که بپرسند آیا او منتظر سه قلو است یا خیر. علی‌رغم اینکه پزشکان در ابتدا پیش‌ داوری بدی مبنی بر «صفر درصد» شانس زنده ماندن به آرمانی می‌دادند، او مدت کوتاهی پس از زایمان از طریق سزارین در هفته 33، گریه کرد و انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی از خود نشان داد. خانم میلبی که مادر دو فرزند دیگر است، پس از دریافت خبر وضعیت نوزادش، آشفتگی عاطفی عمیقی از خود نشان داد و در تلاش بود تا بفهمد چرا فرزندش به آن مبتلا شده است.

داستان واقعی بچه هالک

خانم ملبی اشاره کرد که آرمانی پوست اضافی زیادی دارد. او معتقد است که در نهایت ناپدید می شود و ظاهر یک نوزاد عادی را خواهد داشت.او همچنین اظهار داشت که در مراحل اولیه تلاش برای گفتن مامان است. خانم میلبی معتقد است که آرمانی در حال پیشرفت عالی است و او را به عنوان یک معجزه واقعی در زندگی خود توصیف می کند و بر عمق عشق آنها به او تأکید می کند.

داستان واقعی بچه هالک

داستان واقعی بچه هالک

داستان واقعی بچه هالک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا