دسته‌بندی نشده

مردم نگران اسم این بچه هستند اما دلیل آن چیست؟!

مادربزرگ اخیراً نام منحصربه‌فرد نوه‌اش را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است و موجی از ناباوری و نگرانی را نسبت به تمسخر احتمالی به راه انداخته است اما داستان از چه قرار است.

اسم این بچه آووکادو است

نام آواکادو آخرین مورد اضافه شده به روند نام‌های نامتعارف نوزادان است که از زمانی که کیم کارداشیان فرزندانش را نورث، سنت و زبور نام‌گذاری کرد،انتخاب شده است.

اسم این بچه آووکادو است

این پست پس از اینکه یکی از کاربران آن را در Reddit به اشتراک گذاشت، معروف شد. در حالی که مردم حدس می‌زدند که آواکادو می‌تواند نام مستعاری باشد که از نام آوا گرفته شده است، دیگران درباره چالش‌های بالقوه‌ای که کودک ممکن است به دلیل نام غیرمعمولش با آن مواجه شود، ابراز نگرانی کردند. یکی از کاربران گفته است: من حتی نگران مدرسه نیستم، نیکلاس زندگی او را جهنم خواهد کرد.

اسم این بچه آووکادو است

آواکادو به لیستی از نام‌های نامتعارف دیگر، از جمله Jayden، Bohdi، و Olivia اضافه میشود که این نام‌ها نیز باعث ایجاد چالش هایی شده‌اند. شایان ذکر است، یک مطالعه اخیر نشان می دهد که نام های خاصی مانند Brydie، Gladys، Edmond و Neville ممکن است در سال 2023 با انقراض روبرو شوند.شما اگه بچه دار بشید اسمش رو چی میگذارید؟؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا