دسته‌بندی نشده

با این ۱۰ مرد هرگز ازدواج نکنید !

اگر دختری هستید که در سن ازدواج قرار دارید و می خواهید بدانید شریک زندگی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد. چه کسی برای ازدواج مناسب است و چه کسی مناسب ازدواج نیست و چه خصوصیت هایی از مردان، آینده و خوشبختی شما را به خطر می اندازد با مجله دلگرم همراه شوید.

در این مقاله فهرستی از 10 مرد را معرفی می کنیم که مناسب ازدواج نیستند. این مردان با آشفتگی درونشان دنیای زیبای شما را نیز بهم ریخته و آشفته می کنند! سرمایه گذاری زمان در برقراری ارتباط با آن ها یا علاقه مند شدن به آن ها به سلامت روحی و جسمی شما لطمه وارد خواهد کرد. برخی از آنها عصبی هستند، برخی خشن یا گستاخ یا خسیس هستند، اما همه آنها یک وجه مشترک دارند رفاه و آسایش درون تان را سمی و زهرآلود می کنند.

divider

با چه مردانی نباید ازدواج کرد؟

مردی را برای ازدواج انتخاب کنید که در افت وخیزهای زندگی همیشه در کنار شما ایستاده و از شما حمایت می کند، نه اینکه هدفش آسیب رساندن به شما باشد. زن جذابی همچون شما باید بداند، اگر با این ده مرد در مسیر زندگی رو به رو شد، برای ازدواج از آن ها فاصله بگیرد. این مردان لطافت روحی ندارند و روح و جسم تان را آسیب می زنند.

1. معتاد به مواد مخدر و روانگردان

فرقی ندارد چه مواد مخدر می فروشد، یا مصرف می کند یا تولید و توزیع می کند. تعداد زیادی از مشکلاتی که در رابطه با این مرد اتفاق می افتد، از همان شروع زندگی مشترک نمایان شده و کاملا آزاردهنده است. این فرد معمولا فاقد اصول اخلاقی، عزت نفس و یا خود کنترلی است.

شما با ازدواج با مرد معتاد به راحتی می توانید خود را در معرض خطر قرار دهید. مرد معتاد همچنین می تواند مشکلات رفتاری را زمانی که او دوز بالا یا پایین مصرف کرده باشد بروز دهد و می تواند زندگی شما را در معرض خطر قرار دهد. مرد معتاد ممکن است هرگز مردی نباشد که بتوانید به او تکیه کنید.

اگر او در حال توانبخشی یا بهبودی است، آرزوی موفقیت برایش داشته باشید، اما بهتر است با او قطع رابطه کنید و به فکر ازدواج نباشید. کسی که با مواد مخدر درگیر بوده است، زندگی اش بی اعتبار خواهد بود.

2. مرد بیکار

منظورم مردی نیست که شش ماه یا حتی یک سال از کار بیکار شده است، منظورم مردی است که به راحتی نمی تواند در شغلی بیش از چند هفته دوام آورد یا هرگز نمی تواند شغلی داشته باشد. او مردی است که حتی به دنبال کار نیست و تلاشی نمی کند. مردی است که انتظار دارد با کمترین ساعات کاری بیشترین درآمد را داشته باشد.

پس اگر قرار است با مردی ازدواج کنید، در درجه اول آن مرد باید یک منش و روحیه کاری قوی داشته باشد. یک مرد بیکار نمی تواند بدون درآمد و شغل زندگی را اداره کند و مسئولیتی به عهده گیرد. این چنین مردی مناسب ازدواج نیست.

مردان بدزبان

3. مرد بدزبان و توهین کننده

این مرد با بدزبانی و فحاشی روحیه واحساسات لطیف زن را خدشه دار می کند. او هیچ تعهدی به زندگی ندارد و زندگی شما را به خطر می اندازد. مرد بدزبان احتمالا دچار اختلال شخصیتی یا اختلال روانی است. در میان این ده مردی که توصیه می کنیم مناسب ازدواج نیستند، این یک مورد از همه مهم تر است.

4. مرد شکاک که همه چیز را می خواهد کنترل کند

مردی که شکاک است و همیشه همسرش را کنترل می کند بی شک از لحاظ روانی و حتی شاید فیزیکی همسرش را مورد خشم و آزار و اذیت قرار می دهد. اینگونه مردها همیشه دید منفی به رابطه شان دارند. این مردان تمامی رفتار و کارهای همسرشان را زیر نظر دارند و متاسفانه مدام برای این موارد از همسرشان دلیل و مدرک می خواهند و هیچ گاه اطمینان خاطر ندارند. با این نوع مردان بهتر است که ازدواج نکنید.

5. مردی که از شما می خواهد مخارج زندگی را بپردازید

هر مردی که برای پرداخت اجاره، مواد غذایی، خرید لباس و غیره( به غیر از مشکلات پزشکی پیش بینی نشده یا تصادفات غیرمنتظره)، به زنی متکی است و از زن درخواست کمک می کند، مناسب ازدواج نیست، او سوءاستفاده گر است. مردی که نمی تواند از خودش و زندگی اش حمایت کند، نمی تواند به هیچ وجه از شما پس از ازدواج حمایت کند.

6. مرد بی رحم و خشن

گستاخی و و رفتار تند این مرد از همان اوایل رابطه مشخص می شود. او به صراحت به شما می گوید که کدام کارها یا رفتارهای شما را نمی پسندد، و شروع به توهین لفظی و رفتار خشونت آمیز می کند، این مردان گاهی محکوم به اختلال شخصیتی هستند. این نوع مردان خودبین هستند و حس می کنند که همیشه حق با آن هاست.بهتر است با مرد خشن ازدواج نکنید.

مرد شکاک

7. مردی که شما را از دایره زندگی اش دور نگه می دارد

این مرد شما را به کسانی که می شناسد معرفی نمی کند و این کار را نخواهد کرد. او سعی می کند شما را از اطرافیانش پنهان کند. اصولا مردانی که دو همسر دارند دست به این کار می زنند و سعی می کنند شریک زندگی شان را پنهان و دور از دسترس خویشان و اقوام نگه دارند. این مرد ممکن است فقط به داشتن رابطه جنسی علاقه مند باشد، عدم تمایل این مرد به آشنایی شریک زندگی اش با دوستان یا اطرافیانش و پنهان کاری هایش یک زنگ هشدار است.

8. مردی که فقط تمایل به رابطه جنسی دارد

همان روزهای اول آشنایی با این مرد، او از رابطه جنسی صحبت می کند. او تنها برای داشتن رابطه جنسی با شما وقت می گذراند. همچنین تمایلی به عشق ورزی ندارد. حتی به نظر می رسد که در دعوت شما به شام در رستورانی تردید داشته باشد، هر چند که ممکن است شما را به سینما ببرد، زیرا می تواند در تاریکی به شما نزدیک شود و لمستان کند.

این مرد کاملا خودخواه است، علاقه خاصی به شما ندارد و داشتن رابطه جنسی با چنین مردی هرگز به چیزی جدی یا ازدواج منجر نخواهد شد. او از زنی به زنی دیگر جهش می کند و همان بازی را بارها و بارها تکرار می کند. او همچنین تحت عنوان” مرد ” STD یعنی مرد مبتلا به بیماری های مقاربتی تلقی می شود.

9. مردی که شما را در اولویت هایش قرار نمی دهد

ممکن است با اینکه به شما قول داده باشد، اما با شما تماسی نگیرد، در تاریخ های منظم و معین شما را ملاقات نکند. ارسال پیامک و یا ایمیل را به شما را متوقف کند و یا حتی ممکن است در روز دیدار شما را ناگهانی ترک کند. مردی که شما در اولویت هایش قرار نمی دهد و دمدمی مزاج است به صراحت به شما می گوید که به شما علاقه ای ندارد و او نیز به طرز باورنکردنی و گستاخ و بی ادب است.

مردان خشن و زورگو

10. مردی که از دوست دخترش صاحب فرزند شده

این مورد اغلب در جوامع غربی دیده می شود که مردی صاحب فرزندی از دوست دخترش باشد. این مرد بر خلاف یک مرد متاهل که همسرش را طلاق داده، به نحوی موفق به جذب دختر یا دخترانی شده و توانسته زنی را باردار کند. رفتار این مرد نه تنها سیگنال های واضح و شفافی را ارسال می کند که او مناسب ازدواج نیست ، بلکه کاملا بدیهی است پدری است که نمی تواند با فرزندش زندگی کند و او را درست تربیت کند.

اگر شما با این نوع مرد ارتباط برقرار کنید، زندگی شما پس از ازدواج چیزی جز حرص خوردن و گله و شکایت ، بی ثباتی در خانواده و رفتار فرزندان، سپری کردن روزها در دادگاه و حمایت از کودک درگیر در رابطه نخواهد بود.

آیا تا بحال برای شما پیش آمده است که با یکی از مردان فوق الذکر در ارتباط بوده باشید؟ آیا زندگی تان دوام داشته؟

509 نفر پاسخ داده اند و پاسخ ها به صورت زیر است:

37٪ بله من در حال حاضر با چنین مردی در رابطه هستم.
54٪ بله در گذشته تجربه داشته ام.
نه در ارتباط نیستم.

آمار

دوستان عزیز از این که با مجله دلگرم همراه بودید سپاسگزاریم. می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

divider

ترجمه و گردآوری

سهیلا مقصودی

بخش سلامت مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا