دسته‌بندی نشده

بازیگران و چهره های معروف متولد 6 مرداد

افراد معروف متولد 6 مرداد

متولدین مشهور امروز

امروز ششم مرداد است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
چهره های معروف متولد 6 مرداد

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ ششم مرداد چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

تولد افراد معروف در 6 مرداد

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

بازیگران و چهره های مشهوری که در 6 مرداد متولد شده اند :

سید جواد رضویان

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

تولد سید جواد رضویان بازیگر مشهور در 6 مرداد

حتماً بخوانید:

سید جوادرضویان (زادهٔ قم ۶ مرداد ۱۳۵۳ ) بازیگر و کارگردان ایرانی است. او بیش‌تر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمدی شناخته می‌شود.

سید جواد رضویان از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. سید جواد رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است. سید جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده‌است.

او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ مجدداً به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت را تکرار کرد. بازی او در سریال در حاشیه ۱ و درحاشیه ۲ به کارگردانی مهران مدیری باعث محبوبیت بیش از پیش جواد رضویان شد.

زنده یاد حسن جوهرچی

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

تولد مرحوم حسن جوهرچی بازیگر مشهور در 6 مرداد

حسن جوهرچی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۴۷ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵) بازیگر ایرانی بود که بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با فیلم فیل در تاریکی شروع کرد.

اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند بود.

آخرین حضور حسن جوهرچی در سریال آرام می‌گیریم به کارگردانی و نویسندگی روح‌الله سهرابی بود.

حسن جوهرچی در ساعت ۵ بامداد روز جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، پس از تحمل عارضهٔ کبدی و عفونت ریوی و کلیوی، به علت ایست قلبی در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

اکرم محمدی

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

تولد اکرم محمدی بازیگر مشهور در 6 مرداد

اکرم محمدی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده‌است.

فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد.

از جمله افتخارات وی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد

مریم مومن

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

تولد مریم مومن بازیگر مشهور در 6 مرداد

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در مشکین شهر اردبیل بازیگر ایران است.

دانشجوی رشته بازیگری است ، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است ، وی از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت است و در اولین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.

مریم مومن در اولین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه ی این عرصه استفاده کرد.

محمدرضا غفاری

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

محمدرضا غفاری بازیگر معروف متولد 6 مرداد

محمدرضا غفاری ( زاده ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران ) بازیگر سینما اهل کشور ایران است ، او از سال ۱۳۸۴ توسط پوران درخشنده در فیلم رؤیای خیس وارد عرصه‌ی بازیگری شد .

محمدرضا غفاری در فیلم رویای خیس با بازیگرانی چون افسانه پاکرو، فرامرز قریبیان، مجید مشیری، شراره دولت آبادی، فلور نظری، بابک انصاری، همایون ارشادی و… همبازی بود.

سریال آشپزباشی اولین سریال محمدرضا غفاری در تلویزیون بود که سال 88 و 89 به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک سیما پخش شد.

محمدرضا غفاری در اولین تجربه تلویزیونی اش در کنار چهره های مشهوری چون پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا به ایفای نقش پرداخت و یکی از خاطره انگیزترین سریال های او است.

این بازیگر جوان در سریال آشپزباشی در نقش پسر پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا که صاحب رستورانی بزرگ بودند مقابل دوربین رفت و با بازیگران دیگری چون مهراوه شریفی نیا، ملیکا شریفی نیا، علی طباطبایی، فرهاد اصلانی، آشا محرابی، شبنم مقدمی، مهرداد ضیایی و …. همبازی بود.

رضا رفیع

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

رضا رفیع چهره معروف متولد 6 مرداد

رضا رفیع (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۴۷ در تربت حیدریه) نویسنده، طنزپرداز، روزنامه‌نگار و مجری ایرانی است. تحصیلات او کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است.

اگر چه رفیع سال‌ها در مطبوعات فعالیت مستمر داشته اما حضور او به عنوان سردبیر و مجری در برنامهٔ قندپهلو و حیاتی و مماتی باعث محبوبیت و شهرت بیش از پیش او شد و با حضور در فصل سوم مسابقه شب های مافیا به شهرت بیشتر او دامن زد.

وی برادر جلال رفیع است.

هم‌اکنون برنامه «منبع موثق» را با محوریت شوخی با رویدادهای روز روی آنتن شبکه چهار می‌برد.

یغما گلرویی

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

یغما گلرویی چهره معروف متولد 6 مرداد

یغما گلرویی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه) ترانه‌سرا، شاعر، نویسنده و مترجم ایرانی است. خسته شدم، رؤیایی دارم، ستاره، ضیافت و کوچه ملی از آثار او هستند.

امیر کریمی اولین خواننده‌ای بود که در آلبوم «تا همیشه» از شعرهای گلرویی استفاده کرد، اما «دوستت دارم» ناصر عبداللهی اولین آلبومی بود که با دو ترانه از سروده‌های گلرویی منتشر شد.

در سال‌های اخیر، حضور او در صدا و سیما پ ررنگ بوده که از آن‌جمله می‌توان به سرودن تیتراژ سریال‌های ماه رمضان (نظیر سریال مدینه) و همچنین اشعار تبلیغات تلویزیونی (نظیر تبلیغ «سس دلپذیر») اشاره کرد

بازیگران متولد مرداد، افراد معروف متولد مرداد

ویژگی های متولدین مرداد

مردادماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه‌مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه‌مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

فال روزانه برای مردادی ها

فال روزانه ششم مردادماه :

  • امروز باید لذت و انگیزه خود را در سطح بالا نگه دارید و به دنبال برقراری یک ارتباط خوب با دیگران باشید.
  • لذت حداکثری را وارد زندگی کنید.
  • به معنویات توجه بیشتری نشان دهید.
  • اجازه ندهید که مشکلاتی مثل سردرد و سرگیجه حال شما را خراب کند.
  • سعی کنید از کاری که انجام می دهید به بهترین شکل ممکن تجربه کسب کنید.
  • با کسانی که دوستشان دارید زمان بیشتری را سپری کنید. استقامت و پایداری خود را افزایش دهید.
  • احتمالاً با مشکلاتی مواجه می شوید که نگاهتان را نسبت به زندگی تغییر می دهد.
  • سعی کنید همیشه جایگاه محکمی از لحاظ شغلی برای خودتان ایجاد کنید.

بازیگران متولد 6 مرداد، افراد معروف متولد 6 مرداد

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین مرداد
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا