دسته‌بندی نشده

این سلبریتی ها، متولد امروز 19 خردادند

افراد معروف متولد 19 خرداد

متولدین مشهور امروز

امروز 19 خرداد است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
این سلبریتی ها، متولد امروز 19 خردادند

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ 19 خردادماه چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

تولد افراد معروف در 19 خرداد

بازیگران و چهره های مشهوری که در 19 خرداد متولد شده اند :

امین حیایی

بازیگران متولد 19 خرداد، افراد معروف متولد 19 خرداد

تولد امین حیایی بازیگر مشهور در 19 خردادماه

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد.

پدرش تقی حیایی کارمند شغل آزاد بود. در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

او در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) حاضر شد. وی در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت.

حیایی همچنین تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته‌است.

وی در سال ۱۳۸۶ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.

مسعود شجاعی

بازیگران متولد 19 خرداد، افراد معروف متولد 19 خرداد

تولد مسعود شجاعی فوتبالیست مشهور در 19 خردادماه

مسعود سلیمانی شجاعی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۳ کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران است که همکنون در تیم تراکتور بازی می‌کند.

مسعود شجاعی که معمولاً در نقش بازیکن میانی و هافبک راست بازی می‌کند فوتبال حرفه‌ای را در تیم صنعت نفت آبادان شروع کرد و پس از آن به تیم سایپا انتقال یافت.

اولین بازی ملی او مقابل تیم لائوس در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ بود.

او در جام جهانی ۲۰۰۶ در بازی مقابل آنگولا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. وی همچنین در جام جهانی ۲۰۱۴ برای تیم ملی ایران در هر سه بازی در ترکیب اصلی حضور داشت .

در جام جهانی ۲۰۱۸ کاپیتان تیم ملی ایران بوده‌است و یک بازی مقابل مراکش انجام داد که با پیروزی تیم ملی همراه شد. وی تاکنون ۵ بازی برای تیم ملی کشورمان ایران در جام جهانی انجام داده‌است و تنها بازیکن ایرانی است که در سه جام جهانی در ترکیب تیم ملی حضور داشته‌است که یک افتخار برای وی محسوب می‌شود

کامبیز روشن روان

بازیگران متولد 19 خرداد، افراد معروف متولد 19 خرداد

تولد کامبیز روشن روان چهره مشهور در 19 خردادماه

کامبیز روشن‌روان متولد ۱۹ خرداد ۱۳۲۸ ، موسیقی‌دان، آهنگساز، نوازنده، رهبر ارکستر و آموزگار موسیقی اهل ایران است. او به‌عنوان یکی از آهنگسازان سرشناس در موسیقی کلاسیک و سنتی ایرانی، آثار متنوعی در این سبک‌ها با استفاده از فرم‌های شناخته شدهٔ غربی و ایرانی مانند: سمفونی، سونات، پوئم سمفونیک، کنسرتو، فرم‌های موسیقی ردیفی و موسیقی محلی ساخته یا تنظیم کرده‌است.

زندگی حرفه‌ای او به سه بخشِ آهنگسازی، تدریس و فعالیت صنفی در جامعهٔ موسیقی تقسیم می‌شود. وی در طول حرفهٔ خود، آثارِ زیادی برای موسیقی فیلم، موسیقی آوازی، ارکستر سمفونیک و مجلسی خلق کرده‌است و برای سال‌ها تلاش در راه تدریس، تألیف کتاب، جزوه و مقاله در امرِ آموزش، از او به‌عنوان موسیقی‌دانی صاحب‌نظر، در مباحث تئوریک و هارمونی یاد می‌کنند.

شهریار پارسی‌ پور

بازیگران متولد 19 خرداد، افراد معروف متولد 19 خرداد

تولد شهریار پارسی‌ پور چهره معروف در 19 خردادماه

شهریار پارسی‌پور متولد 19 خرداد ۱۳۳۰ کارگردان، نویسنده و بازیگر اهل ایران بود.

او همراه با بصیر نصیبی، ابراهیم وحیدزاده، ابراهیم فرورش، از بنیانگذاران سینمای آزاد ایران بود. در سینمای آزاد دو فیلم کوتاه به نام‌های «پرسه» و «روز جوان» را ساخت. در سال ۱۳۵۰ به تلویزیون رفت. آنجا، در سال ۱۳۵۲ فیلم داستانی «بهار پشت پنجره» را ساخت و پس از آن به ساخت فیلم‌های مستند پرداخت و از جمله در جریان انقلاب دوازده ساعت فیلم ۱۶ م م از حوادث انقلاب گرفت.

شهریار پارسی‌پور در تاریخ ۴ آبان ۱۳۸۴ درگذشت.

بازیگران متولد 19 اردیبهشت ، افراد معروف متولد 19 اردیبهشت

ویژگی های متولدین خرداد

خردادماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کار‌های فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی به اسرار می‌برد، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک جا بند نمی‌شود، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی، بی قرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذا‌های تند.

فال روزانه برای خردادی ها

فال روزانه 19 خرداد ماه :

  • امروز از لحاظ جسمی وضعیت خوبی را تجربه می کنید و از بیماری ریکاوری می شوید.
  • به صدای بدن خود توجه داشته باشید و نیازهای آن را برطرف کنید.
  • امروز باید دنیای ذهنی خود را به یک دنیای پر از اتفاقات مثبت تبدیل کنید.
  • سعی کنید همیشه حضور پررنگی در بین اعضای خانواده داشته باشید و تا جایی که می توانید از آنها مراقبت و حمایت کنید
  • امروز باید در کار تجاری خود اتفاقات تازه را رقم بزنید.
  • سعی کنید فعالیت های تخصصی را هرچه سریع تر به انجام برسانید.
  • امروز باید کلمات صحیح را به کار ببرید و مراقب کلام خود باشید.
  • هیچ کس حق ندارد آزادی انتخاب را از شما بگیرد.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین خرداد
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا