دسته‌بندی نشده

بادام هندی برای کودکان چه خاصیتی دارد ؟

فواید بادام هندی برای کودک

برای درمان کم‌خونی کودکان می‌‌توان از بادام هندی کمک گرفت چرا که سرشار از پروتئین بوده و به استخوان‌سازی سالم کودکان کمک کرده تا کودکان عضلات قوی‌تری داشته باشند.

بادام هندی

آیا دادن بادام هندی به نوزادان مفید است؟

بله! بادام هندی و کره بادام هندی منبع فوق العاده ای از چربی های امگا برای سیستم عصبی و رشد مغز، همچنین مس (برای جذب آهن ضروری)، منیزیم و اسیدهای آمینه برای رشد سلول است. مانند همه آجیل ها، بادام هندی منبع خوبی از چربی و آهن برای نوزادانی است که رژیم های گیاهی دارند. آنها همچنین یک ماده متنوع در پخت و پز هستند.

آیا دادن بادام هندی به نوزادان خطر خفگی به همراه دارد؟

بله، همانطور که همه آجیل ها اگر ریز خرد نشده باشند، خطر خفگی دارند.

فواید بادام هندی

چگونه بادام هندی را برای نوزادانی که از شیر گرفته می شوند، تهیه کنیم؟

9 تا ۱۲ ماهگی: بادام هندی را با دستگاه غذاساز یا هاون ریز خرد کرده و روی غلات، ماست یا میوه گرم بپاشید. برای سرو کره بادام هندی، آن را با شیر مادر، شیر خشک، یا ماست مخلوط کنید. کرم بادام هندی روش دیگری برای معرفی مغزهای درختی به کودک است.

کافی است بادام هندی ها را چند ساعت در آب خیس کنید تا نرم شوند (کمی له می شوند) و سپس آنها را در غذاساز ریخته و میکس کنید تا کاملا پوره شوند. کرم بادام هندی یا کره بادام هندی رقیق شده را در قاشق کودک بریزید و قاشق را به او بدهید یا آن را روی میز بگذارید تا خود او خوردن آن را تمرین کند.

حتماً بخوانید:

۱۲ تا ۲۴ ماهگی: افزودن بادام هندی ریز خرد شده به غلات، میوه ها و ماست را ادامه دهید و کره بادام هندی را با دسر مخلوط کنید. این سن نیز سن خوبی برای معرفی کره بادام هندی روی نان تست است که نازک پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا