دسته‌بندی نشده

اگه ونگوگ خودش رو توی نقاشی هاش میکشید !

یک نقاش ایرانی به اسم علیرضا کریمی مقدم که یک تصویرگر و کاریکاتوریست کار است تصاویر جالبی از آثار ونگوگ را طراحی کرده است. آقای علیرضا کریمی مقدم درباره ونگوگ این گونه می گوید: در نوجوانی عاشق داستان زندگی و نقاشی‌های کلاسیک ون گوگ شدم. سبک، رنگ‌های زنده و شیوه زندگی او، الهام‌بخش من شد. تقریبا تمام کتاب‌ها و فیلم‌هایی که درباره ون گوگ نوشته یا ساخته شده است را دنبال کردم و در عشق به زندگی این هنرمند، غرق شدم.

نقاشی

ون گوگ برای من، نه‌تنها یک هنرمند مشهور و نابغه، بلکه نماد نوعی تفکر و شیوه زندگی است. او نمونه یک شخص ناامید و مضطرب نیست؛ بلکه نماد عشق، انسانیت و نوع‌ دوستی است. این هنرمند در زندگی کوتاه خود، امیدواری و پشتکار را برای من یادآور می‌شود. کسی که به هدفی که برگزیده بود، عشق می‌ورزید و تا پای مرگ نیز بر سر هدف خود ایستاد.

لیوان

ون گوگ در زمان حیات خود، در فقر مطلق بود و پس از مرگ، قدر دانسته شد. من ایده‌های خلاقانه او را از نگاهی متفاوت، درک و تبلیغ می‌کنم و برخلاف دیدگاه سنتی رایج، دوست دارم که ون گوگ، متفاوت با ون گوگ شناخته شده باشد. نقاشی‌های کارتونی من نشان می‌دهد که زندگی ون گوگ، سراسر زیبایی و عشق بود و حتی با وجود پایان تلخ نیز برای آیندگان الهام‌بخش است.

نقاش

ونگوگ

طراحی

گرافیست

تابلو

طراح

دریا

کوه

ایرانی

ونگوگ

زندگی

گرافیست

شب

خانه

تابلو زیبا

رنگی رنگی

تابلو ونگوگ

بادبادک

مزرعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا