دسته‌بندی نشده

انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل به سیم کارت ایرانسل

نحوه انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل به سیم کارت ایرانسل

اولین روش برای انتقال شارژ ایرانسل به سیم کارت ایرانسل اعتباری، شماره‌گیری کدهای دستوری است. کدهای دستوری #1*142* و #3*1*555* برای انتقال شارژ ایرانسل در نظر گرفته شده‌اند.

کد دستوری انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل به سیم کارت ایرانسل

با شماره‌گیری این کدها و وارد کردن مبلغ مورد نظر و شماره سیم کارت مقصد، رمزی چهار رقمی دریافت خواهید کرد؛ سیم کارت مقصد با وارد کردن رمز چهار رقمی می‌تواند از اعتبار انتقال داده شده استفاده کند.

کد دستوری انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل به سیم کارت ایرانسل: #1*142* و #3*1*555*

انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل به سیم کارت ایرانسل با پیامک

روش دیگر، استفاده از پیامک برای انتقال اعتبار است. در ابتدا شما باید عدد 12 را به شماره 1112 ارسال کنید. به این ترتیب در سامانه مخصوص انتقال شارژ ثبت‌نام کرده و رمزی 5 تا 8 رقمی‌ برای خود انتخاب خواهید کرد. با استفاده از این رمز می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را به سیم کارت مقصد انتقال دهید.

روش انتقال اعتبار مستقیم سیم کارت ایرانسل نیز به این شکل است که با وارد کردن شماره مورد نظر می‌توانید بدون نیاز به کد دستوری یا رمز، عملیات انتقال شارژ را انجام دهید.

انتقال شارژ از سیم کارت ایرانسل به سیم کارت ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من نیز مانند اپلیکیشن همراه من بخشی برای انتقال شارژ طراحی کرده است.

انتقال شارژ ایرانسل از سیم کارت دائمی به اعتباری و هم از سیم کارت اعتباری به مشترک اعتباری دیگری امکان‌پذیر است. در صورتی که سیم کارت دائمی ایرانسل بدهی داشته باشد، توانایی انتقال اعتبار به مشترکین دیگر را نخواهد داشت؛ قبل از انتقال باید بدهی خط خود را پرداخت کنید.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا