دسته‌بندی نشده

آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل

نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه خدمات خود را از سه طریق کد دستوری ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من عرضه کرده است. می خواهیم بدانیم موجودی خط ایرانسل چقدر است و چگونه بفهمیم چقدر شارژ ایرانسل مصرف کردیم؟

کد دستوری شارژ ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من سه روش ارائه شده جهت استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل هستند. شما می توانید متناسب با نیازتان یکی از سه روش را انتخاب نمایید و حساب خود را به این شکل مدیریت نمایید.

استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل با کد دستوری

کدهای دستوری ایرانسل برای انجام تنظیمات حساب، استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل، فعال و یا غیر غعال کردن mss و… استفاده می گردد. شما می توانید با شماره گیری کدهای دستوری USSD درخواست خود را سریع به اپراتور اعلام کنید. کد ussd استعلام شارژ ایرانسل *141*1# است. در واقع با شماره گیری ستاره 141 ستاره 1 مربع می توانید از باقی مانده شارژ ایرانسل مطلع شوید.

تلفن گویای ایرانسل

تلفن گویا روش دیگر برای مدیریت و استعلام اعتبار سیم کارت ایرانسل شما بشمار می رود. علاوه بر کدهای دستوری تعریف شده می توانید با شماره گیری 700 از خدمات ایرانسل استفاده کنید. تنها کافیست با خط ایرانسل خود 700 را شماره گیری کنید.

اپلیکیشن ایرانسل من

اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را به منظور مدیریت حساب برای کاربران ارائه کرده است. کار با این اپلیکیشن کاربردی بسیار آسان است. با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می توانید به آسانی هزینه های تماس، پیامک و میزان مصرف اینترنت خود را مشاهده و مدیریت کنید. اپلیکیشن ایرانسل من در دو نسخه اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس است.

separator line

حتماً بخوانید:

معرفی کدهای دستوری خدمات رایتل

معرفی کدهای دستوری خدمات رایتل

کدهای دستوری رایتل به شما این امکان را می دهند که به سادگی و به صورت رایگان، به کلیه خدمات و طرح‌‌های رایتل دسترسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا