دسته‌بندی نشده

اصول آرایش حرفه ای (مخصوص تازه کارها) چک لیست آرایش 2018

آرایش کردن و سوالی که در مورد آن بحث های فراوانی شده ; حتی در میان هنرمندان حرفه ای. با این حال باید گفت که آرایش برای اشخاص امری نسبی است. اینجا لیستی از اصول آرایش را معرفی میکنیم.

چگونه آرایش کنیم؟

چطوری آرایش جذاب داشته باشیم؟

چگونه آرایش دخترانه داشته باشیم؟

آرایش کردن
آرایش مژه

طرز آرایش صورت

1) اول چیزهای مهم!

با پرایمر (آستر) شروع کنید. شامل استفاده از آن در چشمها و لب. از آنجایی که پرایمر نقش شفاف کننده پوست را ایفا کرده و همچنین پوست را برای آرایش آماده میسازد; لذا این مرحله را با دقت انجام دهید.

آرایش چشم و ابرو

2) ابروها

بعد از پرایمر; بر روی نواحی چشم و ابروها تمرکز کنید..اول مزه ها ;این باعث میشود زمانی که در حال ایجاد سایه هستید مزه مانند یک کمان شما را راهنمایی کند.

3) سایه

شما باید قبل از همه چیز به ایجاد سایه در اطراف چشم بپر دازید.به این ترتیب که ابتدا پلک ها و سپس ریمل را در امتداد بروها بکشید.

4) خط چشم

زمانی که مزه های شما عاری از هر گونه مواد هستند; ایجاد خط چشم آسان تر است.لذا بعد از سایه و قبل از ریمل ابروها و مزه ها نسبت به این کار اقدام کنید.

5) ریمل و ابرو

آخرین قدم مربوط به ارایش چشم ها; ریمل ابرو است.بعد از آنکه ابرو و را ریمل زدید چند لحظه صبر کنید تا کاملا خشک شود.

آرایش چشم و ابرو
آرایش چشم وابرو

6) فونداسیون آرایش

ار آنجایی که فونداسیون به معنای آماده سازی برای مراحل بعدی است; لذا در آرایش چهره از همه مقدم تر است. اگر فونداسیون روزانه برای شما دشوار است میتوانید از کرم BB یا CC کمک بگیرید.

7) محوکننده

اکنون محو کننده را به زیر چشم و روی هرگونه لکه روی گونه بمالید.فونداسیون پوست را برای آرایش آماده میکند و محو کننده هرگونه لک خیره کننده را از بین میبرد.

8) برنزر

چه از برنزر برای محوکنندگی چه برای درخشندگی استفاده میکنید مطمعن شوید که آن را قبل از رز لب بر روی پوستتان اعمال کنید.برنزز را در امتداد پیشانی; پایین بینی و روی چانه استفاده کنید.

نحوه آرایش لب

9) رژ لب

اگر پس از برونز از رژ لب استفاده میکنید اطراف لبتان را تمیز نگه دارید و اگر فقط رزلب(بدون برنزر) میزنید آن را در امتداد لبتان بکشید و دوباره برگردانید.

10) خط لب

اگر از لاک یا براق کننده های لب استفاده میکنید ابتدا خط لب بیندازید.با این کار لاک یا براق کننده با خط لب شما هماهنگ میشود.در صورتی که از ماتیک استفاده میکنید بعد از ماتیک خط لب بیندازید.

11) ماتیک و براق کننده های لب

اگر نمیخواهید صورت خود را در حالی که کلی زحمت کشیده اید لکه دار کنید; ماتیک یا براق کننده را در پایان استفاده کنید.

آرایش لب
آرایش لب

12) اسپری

و اما آخرین مرحله: اسپری! برای زیبا تر شدن چهرتان یک اسپری مناسب را به تمام صورتتان بپاشید.


آموزش گام به گام آرایش صورت


امیدوارم پس از خواندن این مقاله با اصول کلی آرایش کردن آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا