دسته‌بندی نشده

آیفون 5S و یک مشکل جدید: صفحه آبی مرگ!

صفحه آبی مرگ یا همان BSOD را معمولاً در سیستم عامل ویندوز دیده بودیم اما بر اساس گزارش کاربران آیفون جدید هم با چنین مشکلی روبرو شده است.

آیفون 5S و یک مشکل جدید: صفحه آبی مرگ!

آیفون 5S و یک مشکل جدید: صفحه آبی مرگ!

صفحه آبی مرگ یا Blue Screen Of Death در ویندوز معمولاً به دلیل از کار افتادن ناگهانی سخت‌افزار یا مشکلات درایورها و ناهماهنگی سیستم‌عامل و سخت‌افزار رخ می‌دهد و سیستم را ریستارت می‌کند. حالا در آیفون ۵S هم بعضی کاربران گزارش کرده‌اند که گاهی اوقات صفحه نمایش آبی شده و گوشی ریست می‌شود. به نظر می‌رسد مشکل از جانب اپلیکیشن‌های iWork اپل باشد که برای کاربران iPhone 5S رایگان شده است. بر اساس گزارش‌ها BSOD بیشتر هنگام مالتی تسکینگ و سوییچ بین اپلیکیشن‌های مختلف اتفاق می‌افتد و البته گاهی اوقات هم به صورت تصادفی حین کار کردن با گوشی ممکن است با آن مواجه شوید.

کاربران زیادی تاپیک‌های زیادی را در انجمن‌های پشتیبانی اپل برای این مشکل ایجاد کرده اند و برخی هم از توییتر برای بیان مشکلات و اعتراضات خود به اپل استفاده کرده‌اند. به طور مثال یک کاربر به نام برایان والترز نوشته: “واو … دومین صفحه آبی روی آیفون ۵S من در تقریباً یک هفته … آیا باید نگران باشم؟؟ #اپل”

گفتنی است اپل برای رفع مشکلات امنیتی صفحه قفل آیفون (+ و +) آپدیت‌های ۷٫۰٫۱ و ۷٫۰٫۲ را از سیستم‌عامل iOS عرضه کرده است اما به نظر می‌رسد باید برای این مشکل جدید هم آپدیتی عرضه کند. فعلاً تنها راه این است که به تنظیمات سرویس ابری iCloud رفته و همگام‌سازی (Sync) را برای اپلیکیشن‌های Pages، Keynote و Numbers غیرفعال کنید.

منبع:فارنت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا