دسته‌بندی نشده

آیا فروش لایک و فالوور واقعی و دروغین جایز است ؟

حکم رهبری درباره فروش لایک و فالوور

قابلیت ها و ویژگی های خاص اینستاگرام، باعث حضور پر شور و قابل توجه صاحبان کسب‌ و کار های مختلف در آن شده است و به بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری تبدیل شده است. بعضی از افراد برای رونق بیشتر کسب و کار خود اقدام به فروش لایک و فالوور به دیگری میکنند که در اسلام برای این کار احکامی آمده است که ما در این مقاله به توضیح آن پرداخته ایم :

توضیح مختصری در مورد دو نوع فروش فالوور واقعی و ساختگی و دروغین آورده شده است:

فروش لایک و فالوور واقعی: این نوع فروش، زمانی است که فروشنده، لایک یا فالوور واقعی را از افراد واقعی خریداری می کند و سپس آن را به خریدار می فروشد. این نوع فروش، فی نفسه اشکالی ندارد، مگر اینکه مشتمل بر مفسده ای باشد. به عنوان مثال، اگر فروشنده، لایک یا فالوور واقعی را برای تبلیغ یک محصول یا خدمات غیرقانونی یا مضر استفاده کند، این کار، اشکال دارد.

نوشته های مشابه

فروش لایک و فالوور ساختگی و دروغین: این نوع فروش، زمانی است که فروشنده، لایک یا فالوور جعلی را ایجاد می کند و سپس آن را به خریدار می فروشد. این نوع فروش، جایز نیست، زیرا فریب و دروغ است. علاوه بر این، این کار می تواند برای خریدار، مشکلاتی ایجاد کند، به عنوان مثال، ممکن است خریدار، توسط شبکه های اجتماعی مسدود شود یا اعتبارش نزد دیگران کاهش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا