دسته‌بندی نشده

آیا استفان الوپ مدیرعامل بعدی مایکروسافت خواهد بود؟

آیا استفان الوپ مدیرعامل بعدی مایکروسافت خواهد بود؟

مدیر عامل فعلی مایکروسافت کیست؟

در حال حاضر، استفان الوپ دیگر مدیرعامل نوکیا نیست. زیرا وی امروز صبح از این سمت کناره گیری کرده و با تنزل مقام، مسئولیت نایب رئیس اجرایی و مدیر بخش ابزارها و سرویس های نوکیا را به عهده گرفته است. خب، این هم یکی از تبعات معامله ۷.۱ میلیارد دلاری مایکروسافت و نوکیا بود.

و با این اتفاقات، به نظر می رسد استفان الوپ اکنون یکی از کاندیداهای لیست کوتاه جانشینان احتمالی استیو بالمر به عنوان مدیرعامل مایکروسافت است. اما چنین اتفاقاتی چه تاثیری بر چشم انداز این شرکت خواهد داشت؟

معامله مایکروسافت و خرید نوکیا در فصل اول ۲۰۱۴ نهایی خواهد شد. در آن زمان، آنها بخش ابزارها و سرویس های نوکیا را به تصاحب خود در خواهند آورد. و علاوه بر این پتنت ها، چیزهایی دیگر را هم کسب می کنند. در این میان ۳۲۰۰۰ کارمند نوکیا هم به استخدام مایکروسافت در خواهند آمد. یکی از این کارمندان، استفان الوپ است و قرار است نایب رئیس اجرایی مایکروسافت شود. پستی که پیش تر هم آن را تجربه کرده است.

هم اکنون در مایکروسافت جولی لارسون-گرین به عنوان معاون اجرایی مدیرعامل، مسئولیت بخش ابزارها و استودیوها را بر عهده دارد. این بخش شامل ویندوز فون، ایکس باکس، سرفیس و… است. هنگامی که استفان الوپ به مایکروسافت بپیوندد، وی مسئول بالا دستی این قسمت خواهد بود و جولی لارسون-گرین باید مستقیما به وی پاسخگو باشد.

و البته به گفته استیو بالمر ، با چنین تغییرات و جابجایی هایی، استفان الوپ از یک کاندیدای بیرونی پست مدیرعاملی، تبدیل به یکی از افراد موجود در لیست کوتاه کاندیداهای داخلی شرکت برای این پست خواهد شد. هیئت رئیسه مایکروسافت اکنون زمان کافی در اختیار دارند تا تمامی گزینه ها را بررسی کنند، اما آیا به همه آنها یکسان خواهند نگریست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا