دسته‌بندی نشده

آموزش تهیه سوسیس سوخاری با سس مخصوص

طرز تهیه سوسیس سوخاری

سوسیس سوخاری یکی از فینگرفودهای خوشمزه و فوق العاده است که خیلی راحت و سریع تهیه و آماده می‌شود و به عنوان یک پیش‌ غذای ساده برای پذیرایی و مهمانی بسیار مناسب و شیک است، سوسیس سوخاری در میان همه افراد خیلی پرطرفدار است. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوسیس سوخاری در ادامه با دلگرم همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

سوسیس ۴ عدد
آرد سفید یک لیوان
تخم مرغ ۲ عدد
پودر سوخاری به مقدار لازم

مواد لازم برای سس

سس خردل نصف قاشق غذا خوری
سس مایونز ۲ قاشق غذا خوری
پودر سیر به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

طرز تهیه سوسیس سوخاری

طرز تهیه سوسیس سوخاری در منزل

مرحله اول
ابتدا سوسیس‌ها را از وسط یک برش طولی دهید و نصف کنید و سپس در یک ظرف آرد سفید بریزید و در ظرف دیگری تخم مرغ‌ها را بریزید و با چنگال هم بزنید تا از لختگی خارج شوند و در یک ظرف دیگر پودر سوخاری را بریزید.

مرحله دوم
سپس سوسیس‌ها را در آرد سفید بغلتانید بعد در تخم‌مرغ‌ها بزنید و تا کاملا سطح آن‌ها با تخم‌مرغ پوشانده شود و کمی چسبناک شود و دوباره در آرد سفید بغلتانید، وقتی که سطح سوسیس کاملا با آرد پوشیده شد دوباره سوسیس را در تخم مرغ‌ها بغلتانید.

مرحله سوم
بعد از آن سوسیس را در پودر سوخاری قرار دهید و کاملا در پودر بغلتانید تا تمام قسمت‌های سوسیس با پودر سوخاری پوشانده شود، تخم مرغ مانند یک چسب عمل می‌کند و موجب می‌شود که پودر سوخاری کاملا به همه قسمت‌های سوسیس بچسبد‌.

مرحله چهارم
سپس در یک تابه مقداری روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود، وقتی روغن داغ شد سوسیس‌ها را در آن سرخ کنید وقتی یک طرف سوسیس سوخاری و طلایی شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر هم سوخاری و طلایی شود.

حتماً بخوانید:

از مضرات سوسیس و کالباس چه می دانید؟

از مضرات سوسیس و کالباس چه می دانید؟

از مضرات سوسیس و کالباس چه می دانید؟ مشکل اين محصولات صنعتي اين است كه حتي اگر با محصولات مرغوب هم تهيه شده باشد جزء غذاهاي مانده محسوب مي‌شود، چون…

مرحله پنجم
بعد سوسیس‌ها را از روی حرارت بردارید و از تابه بیرون بیاورید تا کمی روغن اضافی آن‌ها خارج شود و از حرارت اولیه آن‌ها کمتر شود، بعد سوسیس‌ها را در یک ظرف مناسب بچینید و چند برش گوجه فرنگی در اطراف ظرف قرار دهید.

مرحله ششم
سپس برای درست کردن سس در یک ظرف سس مایونز و سس خردل را با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند و بعد کمی نمک به آن‌ها اضافه کنید و هم بزنید، بعد فلفل سیاه و پودر سیر را هم اضافه کنید و با سس ترکیب کنید تا عطر ادویه‌ها آزاد شود.

سوسیس سوخاری با سس مخصوص

مرحله هفتم
بعد از آن سوسیس‌های سوخاری را دریک ظرف مناسب بچینید و ظرف سس را هم در کنار آن قرار دهید و سپس به تنهایی یا با نان تازه، برش‌های گوجه فرنگی، خیار شور، زیتون پرورده و مقداری کلم و کاهوی خرد شده و انواع دورچین سرو کنید.

منبع : در نهایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا