دسته‌بندی نشده

آشنایی با مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد در همدان

معرفی مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد در همدان

مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد در محدوده شهری و در جنوب غربی همدان قرار گرفته است. از طریق دو جاده چهار باغ ارم و جاده گنج نامه امکان دسترسی به بالای تپه وجود دارد. همچنین می‌توانید با پیاده‌روی از کوچه باغ‌های تپه عباس آباد به بالای مجموعه برسید.

این منطقه خوش آب و هوا به خاطر اینکه به بالاترین نقطه شهر می‌رود به بام همدان نیز معروف شده است و منطقه‌ای که در آن وجود دارد دارای استخر و دریاچه بوده و در دیگر قسمت‌های عباس آباد پله‌هایی است که به بالای یک منطقه توریستی می‌رود و در آنجا کل شهر همدان زیر پای شماست و منظره ای دیدنی را تجربه خواهید کرد.

در این مکان دیدن منظره شهر همدان در شب که حول میدان امام خمینی با پلانی دایره‌ای شکل گسترش یافته است، از بالای این تپه بسیار دیدنی خواهد بود.

اگر می‌خواهید چشم‌انداز زیبایی از شب‌های تابستان شهر را در همدان ببینید، باید به بلندای تپه سرسبز عباس آباد که بر شهر مشرف است، بروید.

در گذشته تپه عباس آباد را به نام تپه نقاره خانه می‌شناختند، به این دلیل که اگر حاکمی جدید منصوب می‌شد با نواختن ساز و طبل این خبر بزرگ را از آنجا برای مردم شهر اعلام می‌کردند.

در این مجموعه امکانات تفریحی، رفاهی و اقامتی بسیار مناسبی فراهم شده است. در بالای تپه عباس آباد استخری بزرگ ساخته‌اند که رستورانی در میان آن جای دارد و اگر به دنبال متفاوت‌ترین‌ها هستید، اینجا انتخاب مناسبی خواهد بود.

بر بلندای تپه عباس آباد بایستید و از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید، شهر همدان از یک سو و باغ‌های عباس آباد از سوی دیگر در زیر پای شماست.

طبیعت بام همدان سرشار از زیبایی و آرامش است و آن را به یک مکان بی نظیر برای استراحت تبدیل کرده است.

آبشار خروشان یکی از جاذبه های طبیعی تپه عباس آباد

آبشار خروشان : یکی از جاذبه های طبیعی تپه عباس آباد، آبشار خروشان آن است که با پله‌بندی های ساخته شده به سمت پایین مجموعه یک آبشار مصنوعی نیز به وجود آورده که از فضایی بسیار زیبا برخوردار است.

تپه گردشگری و تفریحی عباس آباد از هر آنچه در یک مکان گردشگری نیاز است، برخوردار است و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که اگر به شهر همدان مسافرت می‌کنید، از این مکان فوق‌العاده زیبا بازدید نمایید و روحتان را در فضای دل‌انگیز این مجموعه نوازش دهید.

از دیگر جذابیت‌های مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد وجود کلبه‌های دلنشینی در دل طبیعت است که در سال‌های اخیر به منظور اقامت مسافران و گردشگران تور همدان بر بلندای تپه ساخته شده است تا مسافران در محیطی آرام، دنج و خوش آب و هوا لحظاتی خوش و به یادماندنی را سپری کنند.

در این سفر خاطره‌انگیز شما می‌توانید از غذاهای محلی همدان همچون سرداشی، آبگوشت کشک، انواع آش‌های خوشمزه و دیزی‌های معروف که در نزدیکی این مجموعه تفریحی سرو می‌شود، نوش جان کنید و از سفر در شهر سرزمین مادها نهایت لذت را ببرید.

همچنین در سفر به همدان از خرید سوغاتی و نان‌های شیرین و محلی این منطقه غافل نشوید و برای کسانی که چشم به راهتان هستند نیز ره توشه سفر ببرید.

آدرس مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد در همدان

آدرس مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد در همدان : استان همدان – شهر همدان – جاده عباس آباد – مجموعه تفریحی توریستی تپه عباس آباد در همدان

separator line

بیشتر بخوانید :

لیست و آدرس خانه معلم های همدان و حومه + نحوه رزرو خانه معلم

معرفی کامل مرکز خرید همدان

آدرس و تلفن مرکز خرید شهرآرا همدان

مرکز خرید زاگرس همدان : معرفی بلندترین برج‌ تجاری و اداری همدان

لیست کامل آدرس و تلفن استخر های همدان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا